SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.VBL SC influencer
Left, right, behind
Het ziet er prachtig uit hoor, maar dan komt er een moment dat je de deur uit moetquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef skrn het volgende: [..] Haha, waarom niet? Ik vind het wel wat vredigs.
Jep.quote:
Jammer, alles kan digitaal maar stemmen niet, best ouderwets eigenlijk.quote:
“Britse mutatie”quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef popje het volgende:
Ik vraag me af wat het RIVM hier morgen van gaat maken... want die hebben dan altijd een boodschap van Aura Timen, die minstens 3x het woord ernstige zorgen or zorgwekkend gebruikt. Benieuwd hoe ze dat hierin nog kan verwerken...
één zwaluw maakt nog geen zomer inderdaad, maar desalniettemin erg mooie cijfers.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Charlies het volgende:
Mooie lage besmettingsaantallen vandaag! Als dit een voorbode is voor de rest van de week, dan ben ik aan het eind van deze week heel blij.
Maar één dag goed nieuws maakt mij niet gelijk positief, net als dat één dag slecht nieuws ook niet gelijk angstig is.
De Britse variant rukt nog steeds op, die derde golf komt er alleen wanneer is de vraag.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef popje het volgende:
Ik vraag me af wat het RIVM hier morgen van gaat maken... want die hebben dan altijd een boodschap van Aura Timen, die minstens 3x het woord ernstige zorgen or zorgwekkend gebruikt. Benieuwd hoe ze dat hierin nog kan verwerken...
Winkels, restaurants, kappers en middelbare scholen open 🥳quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef DonDruiper het volgende:
Nou, klaar met deze grapperij. 2 maart flink versoepelen.
Tis mooi geweest.
gewoon zelfde als altijd.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef popje het volgende:
Of nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De Britse variant rukt nog steeds op, die derde golf komt er alleen wanneer is de vraag.
En de avondklok?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Winkels, restaurants, kappers en middelbare scholen open 🥳
En anders zal de DigiD server wel de hele dag in storing zittenquote:
quote:
Wat ontzettend triestquote:De daling zet dus door, maar neemt wel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |