Mag ook hierquote:
Een mod voert gewoon beleid uit, dus dat klopt niet helemaal. En ik heb niet het idee dat Dotteke daar heel sterk van af heeft geweken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kort samengevat, veel users van de COS zijn gevlucht naar een ander topic, waar het reuze gezellig was, over alles gekletst en met respect naar elkaar. We hadden nog nooit een Mod daar gezien en was m.i. ook niet nodig. Dan komt het bericht dat er een nieuwe mod komt en laat dat nou juist de mod zijn, waarom de users "gevlucht" zijn uit de COS. Ik heb daar maar 1 vraag op: HOE DAN?
Neequote:
Waarom nu pas ?quote:
dikke tongzoen terugquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat was dan de gedachte even serieus. In de cos lopen kloten (dat deed je) en poef ineens kwam iemand met een alternatief waar meerdere users even hun ongenoegen lieten blijken. Wat gezellig was dat daar ineens en zelfs een cos was. Zo werkt fok niet natuurlijk een probleem verplaatsen want zo was het wel. Ik vond dat best apart en toen is er ingegrepen. Goh. Het Dot besluit is me ook wat vreemd maar je denkt toch niet dat je een straatje verder wel kan kotsen
Echt hequote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af. Ik heb werkelijkheid nooit klachten gehad over Dotteke.
pardon? ik heb hier mails over gestuurd.. over de moderatie in BB alquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
quote:
Kies maar, maakt niet uit.quote:
Nog los daarvan snap ik van dat hele verhaal weinig. Is het verboden voor mods om ergens te posten opeens?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook heel bewust "ik" en niet "wij"quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
@:straatcommando. :
je schrijft bij greys dat er nooit iets is binnen gekomen maar ik heb hier in feb/maart al mails over gestuurd.
Over de willekeur, over de vriendjespolitiek etc etc (ging ook over dot in BB)
er zijn meerder users gestopt door het modschap.
Nooit een reactie op mijn mails gehad.
het is raar om te lezen dat jij zegt dat er nooit klachten zijn binnen gekomen..
(en ik weet.. ik was niet de enige die gemaild heeft toen.. )
uhm ik heb over hetzelfde als wat xsaskiax hierboven zet al mails gestuurdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook heel bewust "ik" en niet "wij"
En als het al niet jouw mail was snap ik het al helemaal niet.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm ik heb over hetzelfde als wat xsaskiax hierboven zet al mails gestuurd
ik haak in, op dat je er niks over gehoord hebt
ik weet dat er met mij meerdere users zijn die in de BB tijd al over de willekeur en alles wat er nu weer in JAA gebeurd dm / pm en mail hebben gestuurd zonder 1 reactie.
die signalen zijn er al lang.. maar er wordt niks mee gedaan..
zodra ik er op een nette manier wat van zei kreeg ik onzin notes! (kun je inzien)
dus. ban na ban omdat ik feedback gaf over de ongelijkheid.
Hoe krijg ik de COS kapot.. nou zo dus.
Omdat een mod beleid uitvoert dat door a en fa's is opgesteld. Dat je het er niet mee eens bent is wat anders.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm ik heb over hetzelfde als wat xsaskiax hierboven zet al mails gestuurd
ik haak in, op dat je er niks over gehoord hebt
ik weet dat er met mij meerdere users zijn die in de BB tijd al over de willekeur en alles wat er nu weer in JAA gebeurd dm / pm en mail hebben gestuurd zonder 1 reactie.
die signalen zijn er al lang.. maar er wordt niks mee gedaan..
zodra ik er op een nette manier wat van zei kreeg ik onzin notes! (kun je inzien)
dus. ban na ban omdat ik feedback gaf over de ongelijkheid.
Hoe krijg ik de COS kapot.. nou zo dus.
als dat beleid eenduidig is prima!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat een mod beleid uitvoert dat door a en fa's is opgesteld. Dat je het er niet mee eens bent is wat anders.
Maar dat beeld herkennen we dus helemaal niet. Het is vrij eenduidig en de gevolgen er van ook. Als je dan besluit op eigen houtje een andere koers te varen(let op : dat is het beeld dat ik nu heb) gaat dat niet goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als dat beleid eenduidig is prima!
als mods zelf zich hier niet aan houden : niet prima!
en dit laatste.. dat is waar de onvrede zit van een hele groep users!
moeten we dan werkelijk vragen aan een FA om mee te lezen in een COS om aan te tonen dat er tegenstrijdigheden inzitten?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar dat beeld herkennen we dus helemaal niet. Het is vrij eenduidig en de gevolgen er van ook. Als je dan besluit op eigen houtje een andere koers te varen(let op : dat is het beeld dat ik nu heb) gaat dat niet goed.
Ja ik snap zeker dat jij dat beeld nu hebt..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar dat beeld herkennen we dus helemaal niet. Het is vrij eenduidig en de gevolgen er van ook. Als je dan besluit op eigen houtje een andere koers te varen(let op : dat is het beeld dat ik nu heb) gaat dat niet goed.
Jij wakkert de sc weer aan omdat je FF miste en andere users lekker mee konden gaan. Toch? En nu ga je janken dat het wat uit de hand is gelopen? Wat had je verwachtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten we dan werkelijk vragen aan een FA om mee te lezen in een COS om aan te tonen dat er tegenstrijdigheden inzitten?
en dan ben ik ook wel heel benieuwd naar welk beleid dit precies is?
want ik kan het niet terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |