Jezus.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:12 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/winterw(...)n-nieuwe-buffer.html
Ah, nu kunnen we er weer een tijdje tegenaan. De spertijd kan weer verlengt worden hoor, een mentale noodzaak is er af voorlopig.
"iedereen". Alsof er 16 miljoen mensen op het ijs te vinden waren afgelopen weekendquote:Ik vermoed dat alleen al het lezen van het woord 'natuurijs' een gevoel van gelukzalige verbondenheid genereert, omdat iedereen weet waar dat woord voor staat.
Haha ja, alsof we fucking Sims zijn. Even de "mood" opschroeven met ijspret en dan mag de psychische mishandeling weer beginnenquote:
Hahahahaquote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Haha ja, alsof we fucking Sims zijn. Even de "mood" opschroeven met ijspret en dan mag de psychische mishandeling weer beginnen. Totdat het poppetje weer boos kijkt.
Er zijn altijd een paar zuurpruimen die zich onttrekken aan zoiets als gemeenschapsgevoel.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus.
[..]
"iedereen". Alsof er 16 miljoen mensen op het ijs te vinden waren afgelopen weekend
quote:
WDF! Hier valt mijn mond wel even van openquote:
Ik ga natuurlijk ook gewoon stemmen, dat moge duidelijk zijn. En ik snap ook dat niet elk risico kan worden weggenomen, maar ik denk wel dat er een betere procedure had kunnen worden bedacht dan wat ze nu van plan zijn te gaan doen. Die paar weken uitstel die ik opper zou dan bedoeld zijn om iets beters te organiseren.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En die gaan een paar weken later ineens wel stemmen? Ik betwijfel het.
Dat het belangrijk is dat de drempel laag blijft om te stemmen, daar ben ik het mee eens. Aan de zittende macht de taak om dat te bewerkstelligen. Daar hebben ze genoeg tijd voor gehad, me dunkt.
Het is gewoon niet reëel om elke kans op besmetting weg te nemen. Er worden hier maatschappelijke belangen afgewogen. Ik ben ook niet blij met het verhoogde risico op besmetting door heropening van de scholen en toch laat ik mijn kinderen naar school gaan. Er is immers een groter belang. Evenzo zal ik gewoon naar de stembus gaan. (Eventueel geef ik mijn lief een volmacht.)
Wow, echt goede cijfers 😮quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 2.875
Totaal: 1.032.094 (+2.810 ivm -65 corr.)
Perc. positief 11 feb - 13 feb: 10,8%
Opgenomen: 143
Huidig: 1.386 (+57)
Opgenomen op IC: 22
Huidig: 536 (+6)
Overleden: 27
Totaal: 14.843
https://twitter.com/mzelst/status/1361318354900901899
Als je dit psychische mishandeling vindt dan was je mentaal al niet heel sterk voor corona begon.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Haha ja, alsof we fucking Sims zijn. Even de "mood" opschroeven met ijspret en dan mag de psychische mishandeling weer beginnen. Totdat het poppetje weer boos kijkt.
Ja mooi kut, nu begint het te dooien en komt 'ie weer boven drijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
DE BRITSE VARIANT DES DOODS hebben we er schaatsend onder gekregen
Inderdaad. Als ik ergens van in de put raak, dan is het kou, ijs en sneeuw. Fijn dat anderen daarvan genieten maar mijn gezin hoort daar niet bijquote:Op maandag 15 februari 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus.
[..]
"iedereen". Alsof er 16 miljoen mensen op het ijs te vinden waren afgelopen weekend
Nee maar dat was ik ook nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je dit psychische mishandeling vindt dan was je mentaal al niet heel sterk voor corona begon.
Haha, waarom niet? Ik vind het wel wat vredigs.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik ergens van in de put raak, dan is het kou, ijs en sneeuw. Fijn dat anderen daarvan genieten maar mijn gezin hoort daar niet bij
het ene heeft niets met het andere te makenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je dit psychische mishandeling vindt dan was je mentaal al niet heel sterk voor corona begon.
Het aantal nieuwe besmetting is zo’n 25% hoger dan vorige week maandagquote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Lemsterr het volgende:
ZOO na weken bang te zijn gemaakt over de BRITSE VARIANT zijn we gewoon tot onder de 3k gedaald.
heerlijke cijfers
Spelbreker! Als een hoogleraar sociale psychologie het zegt is het zo en wel voor iedereen!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik ergens van in de put raak, dan is het kou, ijs en sneeuw. Fijn dat anderen daarvan genieten maar mijn gezin hoort daar niet bij
Dat is een versoepeling toch? Na 2 weken dan.quote:
Toen sneeuwde het. En daardoor minder testenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het aantal nieuwe besmetting is zo’n 25% hoger dan vorige week maandag
Toen er op zondag zo'n 40-45 centimeter sneeuw viel en vrijwel alles dicht was bedoel je.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ik denk dat daar idd een kern van waarheid in zit.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Questular het volgende:
Dat was de dag na de sneeuwstorm Henk.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wedden dat er weer iemand in de lucht komt die roept, ja maar dit weekend konden we schaatsen, de cijfers zijn vertekend...quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was de dag na de sneeuwstorm Henk.
Squote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen er op zondag zo'n 40-45 centimeter sneeuw viel en vrijwel alles dicht was bedoel je.
Stijging is stijging jongensquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat was de dag na de sneeuwstorm Henk.
Toen op zondag de teststraten dicht waren? Die maandag bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zal nog wel even onduidelijk blijven vanwege het winterse weer, denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
Hopelijk zet de daling nu echt door, leek even dat we op een plateau waren gekomen.
De week er voor was het ook ernstig iddquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat is een versoepeling toch? Na 2 weken dan.
Dit ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
Hopelijk zet de daling nu echt door, leek even dat we op een plateau waren gekomen.
vorige week was de testtraat dicht weet je nog? de dag ervoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Stijging aantal patiënten in ziekenhuis. Stijging aantal patiënten op IC.
Stijging ten opzichte van aantal positieve tests vorige week.
Slowclap.gif
goh verrassendquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |