SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja ik normaliter ook. maar de praktijk waar ik altijd ging is overgenomen en sindsdien is het een lopende band verzekeringsmelkerij geworden daar.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een mailtje als het weer tijd is om mezelf in te plannen. Begin maart is het weer een half jaar geweest, dus eh.
huehuehuequote:
Positieve berichtenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Weer een stukje beter dan gister.
Kind en ik vooralsnog geen klachten.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen budaddy en het gebreide eikelmutsje
Weg bij de waterval?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk uiteindelijk wel jaMaar dit is voor een huurwoning.
De Budaddy-TT's zitten nog niet zo in m'n systeem.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen budaddy en het gebreide eikelmutsje
Komende dagen even afwachten. Zit niks anders opquote:Op maandag 15 februari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ik ook klachtvrij blijf.
gewoon bij je chick uit de buurt blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ik ook klachtvrij blijf.
Ze stonden er al.quote:
Mja true, ze is al sinds vorige week dinsdag besmettelijk. Wel spannend zoquote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komende dagen even afwachten. Zit niks anders op
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon bij je chick uit de buurt blijven
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaasquote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja true, ze is al sinds vorige week dinsdag besmettelijk. Wel spannend zo
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.
Ik heb niet voor niets appeltaart laten bestellen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaas
Is dit een stille hint?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaas
Ik hoef niet stil te hinten naar haagsquote:Op maandag 15 februari 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is dit een stille hint?
Vetpeuk.
Oh, dat valt hier nog wel mee, maar dit is best primaquote:
Het zeiktquote:Op maandag 15 februari 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat valt hier nog wel mee, maar dit is best prima
Gewoon je verjaardag overslaanquote:Op maandag 15 februari 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Tandarts op m'n verjaardag, laten we dat niet doen.
Daar doe ik niets aan, maar ik wil wel richting sport. Dan wordt het zo'n gerace aan het eind van de middag.quote:
Nee joh, donderdag.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
IS IJSDRAAKJE JARIG???![]()
![]()
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Poeh, tegen die tijd ben ik dat 100% weer vergetenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:10 schreef Haags het volgende:
Ik sla vanavond de eerste ronde van mariokart over @:franticdj . Ga appeltaart eten
Het is geen eten natuurlijk.quote:
ik acht de kans vrij groot dat ik pizza bestelquote:
Caesar maaltijdsalade. Misschien laat ik de aardappels wel staan trouwens.quote:
Die horen sowieso niet in een caesar saladquote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Caesar maaltijdsalade. Misschien laat ik de aardappels wel staan trouwens.
Waarschijnlijk bloemkool, want nog in huis.quote:
niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die horen sowieso niet in een caesar salad
Nee, maar je kunt er natuurlijk je eigen draai aan gevenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet?
die kant er klare van de supermarkt vaak wel
+1quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bedenk ik meestel pas als ik wil gaan koken
Vanavond snert, morgen bloemkool, woensdag even boodschappen doen dus nieuwe planning maken.quote:
Het eten voor maandag bedenk ik vaak in het weekend, dinsdag plan/haal ik het voor dinsdag, woensdag en donderdag.quote:
Ik ben normaal erg georganiseerd, maar dit krijg ik toch niet voor elkaarquote:
Ja m'n bloemkool staat ook al lang op het lijstje.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben normaal erg georganiseerd, maar dit krijg ik toch niet voor elkaarWant dan plan ik iets waar ik vervolgens een dag later geen zin meer in heb enzo..
Bloemkoolquote:Op maandag 15 februari 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond snert, morgen bloemkool, woensdag even boodschappen doen dus nieuwe planning maken.
Oh, vriezer natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n bloemkool staat ook al lang op het lijstje.
Ik plan 2, 3 dagen vooruit. Langer lukt me echt niet. En zelfs dan zorg ik dat ik altijd een alternatief achter de hand heb als ik eens geen trek heb in iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben normaal erg georganiseerd, maar dit krijg ik toch niet voor elkaarWant dan plan ik iets waar ik vervolgens een dag later geen zin meer in heb enzo..
Wat is AVegaG?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, vriezer natuurlijk.
Maandag en donderdag AVegaG, dinsdag/woensdag is het rijst of pasta. Of ook AVegaG met een groente/vegaschijf die wat zwaarder op de maag ligt.
Aardappel, vegaschijf, groente.quote:
Ik kende de afkorting AVG niet eensquote:Op maandag 15 februari 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappel, vegaschijf, groente.Meestal staat de V voor vlees en daar heb ik vaker commentaar op gekregen, dus creatief met afkortingen.
welke dag staat lasagne op het menu?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb nog hutspot en lasagne in de vriezer.
Doet me eraan denken dat ik nog quiche in de vriezer hebquote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb nog hutspot en lasagne in de vriezer.
Ja, zie je, daar is 'ie al.quote:
nasi achtig spulquote:
alles weggooienquote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen ben ik op zoek naar organizing methods voor mensen met ADD, want ik word helemaal gek van de chaos in het huis van Gergi, en hij zelf ookAls iemand nog tips heeft..
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen ben ik op zoek naar organizing methods voor mensen met ADD, want ik word helemaal gek van de chaos in het huis van Gergi, en hij zelf ookAls iemand nog tips heeft..
Ja voor nu sowieso beterquote:Op maandag 15 februari 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]latten en twee huizen aanhouden
Ik weet niet of je dit kunt veranderenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor nu sowieso beterMaar als ie bij mij is vind ik ook z'n kleren echt overal 's ochtends.. in elke kamer 1 ding. Hoezo kleed je je niet op 1 plek uit?
Van alles en nog wat. Heb ook hamburgers dus denk ook broodje hamburger.quote:
Ik denk dat ie gewoon echt zo snel afgeleid is dat ie na z'n trui alweer met wat anders bezig is en dan 5 min later z'n tshirt ergens achterlaat etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit kunt veranderen![]()
Als iemand na een keer vragen niet snapt dat je je kleding gewoon even over een stoel moet hangen of zo, dan gaat een organizing method ook niet helpen.
Daar valt niet tegen op te organiseren.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor nu sowieso beterMaar als ie bij mij is vind ik ook z'n kleren echt overal 's ochtends.. in elke kamer 1 ding. Hoezo kleed je je niet op 1 plek uit?
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar valt niet tegen op te organiseren.![]()
Ik heb een niet-ADD'er en die red het ook niet. Komt niet door gebrek aan wasmanden overigens.
Meh, niet snappen is niet het juiste woord. Ze weten het wel, maar er lopen teveel dingen in die hoofden ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit kunt veranderen![]()
Als iemand na een keer vragen niet snapt dat je je kleding gewoon even over een stoel moet hangen of zo, dan gaat een organizing method ook niet helpen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon echt zo snel afgeleid is dat ie na z'n trui alweer met wat anders bezig is en dan 5 min later z'n tshirt ergens achterlaat etc.
met gebakken ei, ui, augurk, tomaat, komkommer, mayo, ketchup, jalapeno en gegrilde ananasschijf op een italiaanse bol?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Heb ook hamburgers dus denk ook broodje hamburger.
jij moet z'n kleding ook niet in elke kamer van z'n lijf rukkenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen twee wasmanden (één om te verzamelen en één om het te vervoeren tussen verzamelplaats, wasmachine, droogrek en daarna weer naar kast), hij heeft er drie en de was ligt op de bank, de trap, de zoldertrap, z'n kantoor, de slaapkamer en op zolder.quote:
Ik was gister m'n huissokken kwijt. Lagen bij het caviavoer.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon echt zo snel afgeleid is dat ie na z'n trui alweer met wat anders bezig is en dan 5 min later z'n tshirt ergens achterlaat etc.
wilde je dat het voer warm bleef?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister m'n huissokken kwijt. Lagen bij het caviavoer.
Zo gaan die dingen gewoon.
een simple organizing ding gaat niet helpen dan vrees ikquote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als dat nou de reden was hoorde je me niet klagen, want dan was het m'n eigen schuldquote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
jij moet z'n kleding ook niet in elke kamer van z'n lijf rukken
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister m'n huissokken kwijt. Lagen bij het caviavoer.
Zo gaan die dingen gewoon.
Hmm, jammer.. eruit groeien gaat 'm niet meer worden op z'n 38e denk ik, dus die hoop zal ik ook maar opgevenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
een simple organizing ding gaat niet helpen dan vrees ik
ik had vroeger ook zeer weinig concentratievermogen enzo... daar ben ik wel beetje uitgegroeid gelukkig maar alles valt of staat met trainen erop denk ik.. en dat doe je afaik niet eff thuis...
Ik heb m'n te wassen in de wasmand en wat nog wel een dagje kan, ligt er naast.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik laat mijn kleding ook slingeren, wel alleen op de slaapkamer. over een stoel hangen zijn extra handelingen en ik ben een lui mens
Ik ook, heb zelfs een systeem voor kleding die ik al gedragen heb maar nog wel een dagje meekunnenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat ik redelijk georganiseerd en netjes ben, als ik dit zo lees
misschien kan het wel hoor! Ik zal het niet uitsluiten maar het zal omdat hij al 38 is wel een enorme opgave worden, en advies van een professional is dan best handig gok ikquote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, jammer.. eruit groeien gaat 'm niet meer worden op z'n 38e denk ik, dus die hoop zal ik ook maar opgeven
Dat wordt wennen aan het aan de kant schoppen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, jammer.. eruit groeien gaat 'm niet meer worden op z'n 38e denk ik, dus die hoop zal ik ook maar opgeven
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, heb zelfs een systeem voor kleding die ik al gedragen heb maar nog wel een dagje meekunnen
Ja nu ruim ik het op, maar dat wil ik ook niet blijven doen eigenlijk. En sla ook onbewust de plek op waar ik z'n telefoon, sleutels, e.d. als laatste heb zien liggen want die is ie ook continu kwijtquote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt wennen aan het aan de kant schoppen.
Da's mijn aanpak in ieder geval, anders flikker ik van de trap. Of ik heb een overhemd in m'n nek als ik op de bank zit.
In de wasmand - wassen, naast de wasmand - kan nog een dag = systeem.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo ver ga ik dan weer niet. Over de stoel betekent: kan nog wel een dag. In de wasmand: moet gewassen worden
Mijne ookquote:Op maandag 15 februari 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder legde vroeger dingen die naar boven moesten op de trap. Ik zag die dingen gewoon niet. Drong niet tot me door. Zoveel gezeik over gehad
Maar nu doe ik het nog. Dingen die naar de berging moeten zet ik bij de voordeur, en twee weken later liggen ze er nog. Hoeveel moeite is het om er even naartoe te lopen of om het mee te nemen als ik iets nodig heb of naar buiten ga. Waarom.
M'n slaapkamer is juist de keurigste kamer van het huis.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef mschol het volgende:
overigens ben ik op mijn slaapkamer ook een ENORME sloddervos..
daarbuiten probeer ik alles in toom te houden
Dan ga je met de verkeerde mensen omquote:Op maandag 15 februari 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
vlees en daar heb ik vaker commentaar op gekregen
O ja, dat deed mijn moeder ookquote:Op maandag 15 februari 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder legde vroeger dingen die naar boven moesten op de trap. Ik zag die dingen gewoon niet. Drong niet tot me door. Zoveel gezeik over gehad
Maar nu doe ik het nog. Dingen die naar de berging moeten zet ik bij de voordeur, en twee weken later liggen ze er nog. Hoeveel moeite is het om er even naartoe te lopen of om het mee te nemen als ik iets nodig heb of naar buiten ga. Waarom.
Dingen op de trap leggen: checkquote:Op maandag 15 februari 2021 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Je kan een vent nooit veranderen. Je zultquote:Op maandag 15 februari 2021 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu ruim ik het op, maar dat wil ik ook niet blijven doen eigenlijk. En sla ook onbewust de plek op waar ik z'n telefoon, sleutels, e.d. als laatste heb zien liggen want die is ie ook continu kwijt
Ja, hoi.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu ruim ik het op, maar dat wil ik ook niet blijven doen eigenlijk. En sla ook onbewust de plek op waar ik z'n telefoon, sleutels, e.d. als laatste heb zien liggen want die is ie ook continu kwijt
Wat ze er wel in heeft gekregen: elke ochtend het bed opmaken, al doe ik het nog niet netjes genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat deed mijn moeder ook
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi.![]()
Hij hoeft niet eens te benoemen dat 'ie iets zoekt, ik herken het zoekgedrag echt enorm snel. En die ergernis (met zichzelf) als ik dan plek x roep en het ligt daar. Zijn ook altijd van die plekken waarvan ik me afvraag waarom 'ie het daar dumpt, maar goed.
Achter de fruitschaal ofzo.quote:
Heel herkenbaar dit jaquote:Op maandag 15 februari 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi.![]()
Hij hoeft niet eens te benoemen dat 'ie iets zoekt, ik herken het zoekgedrag echt enorm snel. En die ergernis (met zichzelf) als ik dan plek x roep en het ligt daar. Zijn ook altijd van die plekken waarvan ik me afvraag waarom 'ie het daar dumpt, maar goed.
Puur op de geschreven taal.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde mensen om
In praktijk gaan ze die niet gebruiken en ploffen ze hun meuk alsnog op de eerste de beste plek neer.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een kastje in de gang gezet en daarin kan dan alles wat je als man altijd vergeet. Sleutels, knip, tel.
Vriendin van me maakt er op vakantie ook meteen z'n puinhoop van. Alsof er een bom is ontploft. En dan probeer je een stukje op te eisen om zelf iets neer te leggen en dan krijg je commentaar.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit ja![]()
Travelmaat die de hele hotelkamer ondersteboven aan het keren is "Wat zoek je Nico?"
- "Het slangetje van mijn camelbag"
"Achterklep van de auto, je liet hem gisteren op de grond vallen toen we aankwamen namelijk"
- "WTF??!!"
"Ga maar kijken"
En ja hoor![]()
Eigen hotelkamers ftwquote:Op maandag 15 februari 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Travelmaat die de hele hotelkamer ondersteboven aan het keren is "Wat zoek je Nico?"
"Achterklep van de auto, je liet hem gisteren op de grond vallen toen we aankwamen namelijk"
- "WTF??!!"
"Ga maar kijken"
En ja hoor![]()
dat is zo herkenbaar van werk: iets dat niet op een locatie ligt zoeken en alles overhoop halen en dan komt baas "wat zoeken jullie"quote:Op maandag 15 februari 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
- "WTF??!!"
"Ga maar kijken"
En ja hoor![]()
Dit is waarom ik vrijdag eerst belde of m'n mesje gekidnapt was, ik ben van de meeste dingen vrij zeker van hun locatie.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo herkenbaar van werk: iets dat niet op een locatie ligt zoeken en alles overhoop halen en dan komt baas "wat zoeken jullie"
om vervolgens bijna blindelings het product te pakken..
heel irritant
Ja kun je lekker alles op je eigen plek kwijtrakenquote:
Daar moet een....quote:
Nah, gewoon alles uit de hotelkamer in je koffer/tas schuiven.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kun je lekker alles op je eigen plek kwijtraken
bij ons gebeurd het vaak als we veel voorraad hebben liggen (CD//DVD enzo) dat nog op locatie gezet moet worden...quote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik vrijdag eerst belde of m'n mesje gekidnapt was, ik ben van de meeste dingen vrij zeker van hun locatie.
Iig alle douchemini'squote:Op maandag 15 februari 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon alles uit de hotelkamer in je koffer/tas schuiven.
Ook lekker makkelijk inderdaad. Al laat ik dan nog weleens wereldstekkers in de muur zitten en zoquote:Op maandag 15 februari 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon alles uit de hotelkamer in je koffer/tas schuiven.
steeds meer hotels waar ik kwam hadden die niet meer en deden eco met zo'n apparaat aan de muurquote:
Ja dit, zo'n pomp aan de muur. In Japan ook overal.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
steeds meer hotels waar ik kwam hadden die niet meer en deden eco met zo'n apparaat aan de muur
Oei, dat zijn vrij dure accessoires om per ongeluk achter te latenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk inderdaad. Al laat ik dan nog weleens wereldstekkers in de muur zitten en zo
Lol ik heb er zelfs wel eens een hotel op uitgekozen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan in de hotels waar ik kom
Zo'n ranzige knijpfles aan de muur.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
steeds meer hotels waar ik kwam hadden die niet meer en deden eco met zo'n apparaat aan de muur
Jij bent wel heel enthusiastquote:Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik heb er zelfs wel eens een hotel op uitgekozen.
Op de boot naar Engeland hadden ze vroeger zelfs Rituals.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik heb er zelfs wel eens een hotel op uitgekozen.
Die triplecheck ik altijd.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk inderdaad. Al laat ik dan nog weleens wereldstekkers in de muur zitten en zo
Nja, ik neem voor de zekerheid altijd maar mn eigen spul meequote:Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ranzige knijpfles aan de muur.
Die had ik vorig jaar in Maastricht ook, in het Designhotelquote:Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de boot naar Engeland hadden ze vroeger zelfs Rituals.
Die wereldstekkers vergeet ik überhaupt mee te nemenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ranzig waren ze niet gelukkig.. (daar let ik wel op want bah)quote:Op maandag 15 februari 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ranzige knijpfles aan de muur.
Standaard.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik neem voor de zekerheid altijd maar mn eigen spul mee
Ik ook want anders moet ik de mini's gebruiken en dat vind ik zonde :':')quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik neem voor de zekerheid altijd maar mn eigen spul mee
Gewoon die dispenser van de muur schroeven en in je rolkoffer stoppen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan in de hotels waar ik kom
Maar wanneer gebruik je ze dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook want anders moet ik de mini's gebruiken en dat vind ik zonde :':')
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook want anders moet ik de mini's gebruiken en dat vind ik zonde :':')
Handbagage in het vliegtuig-leef.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon die dispenser van de muur schroeven en in je rolkoffer stoppen.
Ja niet, die staan hier gewoon in een doos, of naja soms, zoals nu want ik ben al 2 dagen shampoo vergeten te kopen.quote:
Ja zo gaat dat hier al wekenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Oh ik wilde Buda quoten maar was zo snel dat de quote nog niet eens in het reactievak was verschenen
Fok is traagquote:Op maandag 15 februari 2021 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Oh ik wilde Buda quoten maar was zo snel dat de quote nog niet eens in het reactievak was verschenen
Ik heb voor een jaar aan shampoo staan geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja niet, die staan hier gewoon in een doos, of naja soms, zoals nu want ik ben al 2 dagen shampoo vergeten te kopen.
Lolquote:Op maandag 15 februari 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja niet, die staan hier gewoon in een doos, of naja soms, zoals nu want ik ben al 2 dagen shampoo vergeten te kopen.
Omdat ik alles lekker vind ruikenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen jaarvoorraad aan douchemeuk hoarden omdat mensen nooit een cadeau kunnen verzinnen.
Ik ben geloof ik de afgelopen jaren maar 1 keer in een bad geweest op vakantie, was wel in een veel te luxe hotel met een hotelkamer die meer m2 had dan mijn hele huis bij elkaarquote:Op maandag 15 februari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem altijd mijn eigen douchegel mee, maar ik gebruik die mini's wel om een gigantisch schuimbad te maken
Voor achterstallige rekeningenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat er zo'n 18k was opgehaald voor nieuwe servers e.d.?
Ik heb mezelf nu enorm strict op een no buy gezet, ik mocht alleen een nieuwe Snow Fairy kopen, verder moet ik echt dingen opmaken nu.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik alles lekker vind ruiken
Sinds ik zelf geen bad meer heb zoek ik hotelkamers echt uit op de aanwezigheid van een badquote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de afgelopen jaren maar 1 keer in een bad geweest op vakantie, was wel in een veel te luxe hotel met een hotelkamer die meer m2 had dan mijn hele huis bij elkaar
Mijn hotels hebben nooit een badquote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de afgelopen jaren maar 1 keer in een bad geweest op vakantie, was wel in een veel te luxe hotel met een hotelkamer die meer m2 had dan mijn hele huis bij elkaar
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik zelf geen bad meer heb zoek ik hotelkamers echt uit op de aanwezigheid van een bad
Zodra ik weer eens ergens een overnachting ga plannen waarbij locatie niet de topprioriteit heeft, wil ik ook een bad.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik zelf geen bad meer heb zoek ik hotelkamers echt uit op de aanwezigheid van een bad
het smelt buiten...quote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra ik weer eens ergens een overnachting ga plannen waarbij locatie niet de topprioriteit heeft, wil ik ook een bad.
Ik had van de zomer bijna alles opgemaakt van douchegelquote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nu enorm strict op een no buy gezet, ik mocht alleen een nieuwe Snow Fairy kopen, verder moet ik echt dingen opmaken nu.
Ligt er een beetje aan. In Londen had ik een bad en daar wilde ik echt voor mijn verdriet niet in liggen. Maar in Duitsland in september was alles kraakhelderquote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n hotelbad lijkt me intens goor.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een bad thuis maar gebruik het eigenlijk nooit.. ben er net iets te lang voor en dan zijn of m'n knieen of m'n schouders koud
Dit heb ik ook bij mijn bad. Benen of bovenlijf, een van die twee steekt boven het water uit.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een bad thuis maar gebruik het eigenlijk nooit.. ben er net iets te lang voor en dan zijn of m'n knieen of m'n schouders koud
er zijn idd hotels waar ik liever asap weer wegga..quote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat kan ook aan mijn budget liggen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van de zomer bijna alles opgemaakt van douchegelHad nog een kwart flesje SF en een half flesje kerstzeep van Body Shop.
Er ging iets mis. Ik heb nu drie liter ofzo.
Mja in de VS heb je ook vaak dat de douche in een bad zit, alleen dan niet het formaat bad waar je lekker in kunt liggen, en jij al helemaal nietquote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n hele badkamer vol met Bath & Bodyworks spul staan. Als je eens in de VS bent moet je daar eens langsquote:Op maandag 15 februari 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een of andere magische wijze heb ik momenteel iets van 5 bussen Rituals foam.En dan nog veel te veel andere zooi. Een paar bewaar ik bewust tot het laatst, omdat kerel nog wel eens een zeef is en die vrij neutraal ruiken (dat 'ie liever niet met Snow Fairy doucht, snap ik nog wel), maar de voorraad moet echt eerst kleiner.
Ik zou zo graag een hot tub willenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Had eerder wel een jacuzzi in de tuin in een huis, dat was echt heerlijk
Dat ziet er cool uitquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja in de VS heb je ook vaak dat de douche in een bad zit, alleen dan niet het formaat bad waar je lekker in kunt liggen, en jij al helemaal nietMaar zat een paar jaar geleden in dit hotel, had een gigantisch bad en een aparte douche die groter was dan mijn badkamer hier
Och, tegen de tijd dat ik daar eens heen zou gaan, ben ik vast door m'n voorraad heen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele badkamer vol met Bath & Bodyworks spul staan. Als je eens in de VS bent moet je daar eens langs
gevulde met lekkere wijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een hot tub willen
Heeft nu ook een Nederlandse webshop toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele badkamer vol met Bath & Bodyworks spul staan. Als je eens in de VS bent moet je daar eens langs
Oh wist ik niet... dat is gevaarlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft nu ook een Nederlandse webshop toch?
Tof hotelquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja in de VS heb je ook vaak dat de douche in een bad zit, alleen dan niet het formaat bad waar je lekker in kunt liggen, en jij al helemaal nietMaar zat een paar jaar geleden in dit hotel, had een gigantisch bad en een aparte douche die groter was dan mijn badkamer hier
Het is wel een bijzonder dorp, je merkt daar aan alles dat daar héél véél geld zit, alles op straat is keurig en zelfs de lantaarnpalen hebben een design ipv gewoon standaard palenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet er cool uitDie sla ik even op.
Oke, die url las ik compleet foutquote:
Bat hand?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, die url las ik compleet fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vakantie sowieso wel een paar bijzondere hotels gehad, ook nog in zo'n lodge hut midden in het bos, en ergens bovenop een berg in Colorado bij een of andere vaag hippiehotel wat ook een opvangplek was voor 'moeilijke mensen' en je zelf maar je ontbijt moest maken in de gezamenlijke keukenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof hotel
Toen ik in Amerika was, hadden we eigenlijk alleen maar van die karakterloze Holiday Inns en Best Westerns.
Maar dat vond ik toen ook al supertof
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wauw.![]()
https://bathandbodyworks.(...)t-trio-24554877.html
neus zonder geur ook ok?quote:een neus voor frisse geur
alleen als je corona hebtquote:
Nah, huizen ruiken altijd naar iets.quote:
Ik had 'm niet eens goed gelezen merk ik.quote:
Doet me denken aan de kamer die we eens gehuurd hebben in de buurt van Orio al Serio Airport. Zaten we 's morgens gewoon bij de Italiaanse familie aan het ontbijtquote:Op maandag 15 februari 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vakantie sowieso wel een paar bijzondere hotels gehad, ook nog in zo'n lodge hut midden in het bos, en ergens bovenop een berg in Colorado bij een of andere vaag hippiehotel wat ook een opvangplek was voor 'moeilijke mensen' en je zelf maar je ontbijt moest maken in de gezamenlijke keuken
pics?!quote:
Ja af en toe zulke dingen tussendoor is leuk op vakantie, maar toch liever gewoon een normaal hotelquote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kamer die we eens gehuurd hebben in de buurt van Orio al Serio Airport. Zaten we 's morgens gewoon bij de Italiaanse familie aan het ontbijtOma in haar nachtjapon, tien gillende kinderen die in het rond renden, veel gegil op typisch Italiaanse wijze
ben ik allang doorheenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga the boys maar checken op prime
Oh, ja, check.quote:
quote:Have a green thumb & a nose for fresh fragrance? This plug's for you! With fuzzy, trendy succulents & a textured planter, it's all you need to add natural flair to any room. Pair with your favorite Fragrance Refill, sold separately, for fragrance that welcomes you home for weeks and weeks. Learn more about Wallflowers Air Fresheners.
quote:Heb je een groene duim & een neus voor frisse geur? Deze stekker is voor jou! Met pluizige, trendy vetplanten & een getextureerde plantenbak is het alles wat je nodig hebt om natuurlijke flair toe te voegen aan elke kamer. Combineer met je favoriete Geur Navulling, apart verkrijgbaar, voor geur die je weken en weken thuis verwelkomt.
quote:Heb je groene vingers en een neus voor een frisse geur? Deze plug is voor jou! Met donzige, trendy vetplanten en een plantenbak met textuur is het alles wat je nodig hebt om een natuurlijke flair aan elke kamer toe te voegen. Combineer met je favoriete geurvulling, apart verkrijgbaar, voor geur Lees meer over Wallflowers Luchtverfrissers die je weken en weken welkom heten.
Nog best netjes eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet helemaal wat daar is gebeurd. Het lijkt heel erg op GT maar het is alsof iemand die vijf woorden Nederlands kan er nog even overheen is gegaan en dingen fout heeft verbeterd.
ik moest even nadenken over wie je het had.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je toch geen pics nodig
Starlightquote:Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest even nadenken over wie je het had.
Ik vind stormfront er leuker uit zien
Ik mis hier wat context geloof ikquote:
OF het is een verouderd resultaat van GT, kan misschien ook nog, maar die webshop is nog niet zo oud.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga the boys maar checken op prime
quote:Heb er de zwarte commuter regenbroek bij gekocht, die zit erg perfect, en niet modeltje ‘Volendammer’, zoals de meeste regenbroeken.
Nee joh, ik moet eerst even m'n maten dubbelchecken thuis.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je dat ding nou nog niet besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ah!quote:Op maandag 15 februari 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet eerst even m'n maten dubbelchecken thuis.En dit stond bij de bijpassende jas, daar zat ik nu even naar te kijken.
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb voor het eerst iets van straat gehaald wat was gedumpt.Oh, die ziet er netjes uit nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
P*A*M*A*quote:Op maandag 15 februari 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Misschien dat ik dan keertje mandjes koop voor boven de schoenen om handschoenen enz in te doen.
Ik heb voor het eerst iets van straat gehaald wat was gedumpt.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 15 februari 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die ziet er netjes uit nog.
vind haar altijd zo vreemd kijken.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Starlight
maar stormfront mag er ook wezen
uh halverwege seizoen 2quote:Op maandag 15 februari 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
vind haar altijd zo vreemd kijken.
Welke aflevering ben je?
wacht? heb je dat niet mee gekregen?quote:
Ik heb voor het eerst iets van straat gehaald wat was gedumpt.Past precies. Dit lijkt me opgeruimder en praktischer dan het krukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
oh dan staat je nog wat genot te wachtenquote:
vast welquote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dan staat je nog wat genot te wachten
Oh ik heb geen prime.quote:
Ik heb voor het eerst iets van straat gehaald wat was gedumpt.haha allemaal rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Krukje was soms wel onhandig ja, idee was ooit dat ik op dat krukje ging zitten met schoenen aantrekken maar dat heb ik in 2 jaar tijd echt nog nooit gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Past precies. Dit lijkt me opgeruimder en praktischer dan het krukje.
roze beste kleurquote:
`Nee joh helemaal gemist en ben verbaasd! Balen joh, collega's nu ook thuis?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht? heb je dat niet mee gekregen?
yups positief op corona getest gisteren (en na iets minder dan 5 uur uitslag)
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik begin maar eens met alleen de regenbroek. Prijzig geintje anders.
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht? heb je dat niet mee gekregen?
yups positief op corona getest gisteren (en na iets minder dan 5 uur uitslag)
Geen rozequote:Op maandag 15 februari 2021 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja
hier nog wat foto's van de nieuwe hut met meuk erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sharing is caringquote:Op maandag 15 februari 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, foto's van huizen van anderen. Plantjesss
inprinciepe houden we 1,5m afstand dus is dat geen issue volgens ggdquote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
`Nee joh helemaal gemist en ben verbaasd! Balen joh, collega's nu ook thuis?
Mijn huis is een ratjetoe.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is alles roze en wit en hout
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik de foto's op Facebook en de familie-app zetten?
Hopelijk niet al te veel last.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
inprinciepe houden we 1,5m afstand dus is dat geen issue volgens ggd
1 collega heeft mij naar huis gebracht en die moet officeel thuisblijven en dinsdag testen
baas heeft ook nogmaals iedereen opgeroepen met milde klachten thuis te blijven.
we zijn gelukkig bijna een jaar corona vrij gebleven op werk, best een prestatie met aardig wat mensen die ook OV gebruiken.
ik zit iig tot vrijdag in isolatie maar mijn pa moet zich laten testen
Ome Joop maakt inderdaad wel vaker ergens een puinhoop van jaquote:Op maandag 15 februari 2021 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn huis is een ratjetoe.
Of ons, eigenlijk. Het is niet alleen mijn bende.
ja niet ideaal, maar red het hier wel even een poosjequote:
nee, vermoeden is mijn pa, die liep al langer beetje te proestenquote:
Ik ben erger.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ome Joop maakt inderdaad wel vaker ergens een puinhoop van ja
hoesten hoesten hoesten vooralquote:Op maandag 15 februari 2021 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te veel last.
thnx.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |