SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja ik normaliter ook. maar de praktijk waar ik altijd ging is overgenomen en sindsdien is het een lopende band verzekeringsmelkerij geworden daar.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een mailtje als het weer tijd is om mezelf in te plannen. Begin maart is het weer een half jaar geweest, dus eh.
huehuehuequote:
Positieve berichtenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Weer een stukje beter dan gister.
Kind en ik vooralsnog geen klachten.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen budaddy en het gebreide eikelmutsje
Weg bij de waterval?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk uiteindelijk wel jaMaar dit is voor een huurwoning.
De Budaddy-TT's zitten nog niet zo in m'n systeem.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen budaddy en het gebreide eikelmutsje
Komende dagen even afwachten. Zit niks anders opquote:Op maandag 15 februari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ik ook klachtvrij blijf.
gewoon bij je chick uit de buurt blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ik ook klachtvrij blijf.
Ze stonden er al.quote:
Mja true, ze is al sinds vorige week dinsdag besmettelijk. Wel spannend zoquote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komende dagen even afwachten. Zit niks anders op
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon bij je chick uit de buurt blijven
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaasquote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja true, ze is al sinds vorige week dinsdag besmettelijk. Wel spannend zo
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.
Ik heb niet voor niets appeltaart laten bestellen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaas
Is dit een stille hint?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaas
Ik hoef niet stil te hinten naar haagsquote:Op maandag 15 februari 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is dit een stille hint?
Vetpeuk.
Oh, dat valt hier nog wel mee, maar dit is best primaquote:
Het zeiktquote:Op maandag 15 februari 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat valt hier nog wel mee, maar dit is best prima
Gewoon je verjaardag overslaanquote:Op maandag 15 februari 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Tandarts op m'n verjaardag, laten we dat niet doen.
Daar doe ik niets aan, maar ik wil wel richting sport. Dan wordt het zo'n gerace aan het eind van de middag.quote:
Nee joh, donderdag.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
IS IJSDRAAKJE JARIG???![]()
![]()
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Poeh, tegen die tijd ben ik dat 100% weer vergetenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:10 schreef Haags het volgende:
Ik sla vanavond de eerste ronde van mariokart over @:franticdj . Ga appeltaart eten
Het is geen eten natuurlijk.quote:
ik acht de kans vrij groot dat ik pizza bestelquote:
Caesar maaltijdsalade. Misschien laat ik de aardappels wel staan trouwens.quote:
Die horen sowieso niet in een caesar saladquote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Caesar maaltijdsalade. Misschien laat ik de aardappels wel staan trouwens.
Waarschijnlijk bloemkool, want nog in huis.quote:
niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die horen sowieso niet in een caesar salad
Nee, maar je kunt er natuurlijk je eigen draai aan gevenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet?
die kant er klare van de supermarkt vaak wel
+1quote:Op maandag 15 februari 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bedenk ik meestel pas als ik wil gaan koken
Vanavond snert, morgen bloemkool, woensdag even boodschappen doen dus nieuwe planning maken.quote:
Het eten voor maandag bedenk ik vaak in het weekend, dinsdag plan/haal ik het voor dinsdag, woensdag en donderdag.quote:
Ik ben normaal erg georganiseerd, maar dit krijg ik toch niet voor elkaarquote:
Ja m'n bloemkool staat ook al lang op het lijstje.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben normaal erg georganiseerd, maar dit krijg ik toch niet voor elkaarWant dan plan ik iets waar ik vervolgens een dag later geen zin meer in heb enzo..
Bloemkoolquote:Op maandag 15 februari 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond snert, morgen bloemkool, woensdag even boodschappen doen dus nieuwe planning maken.
Oh, vriezer natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n bloemkool staat ook al lang op het lijstje.
Ik plan 2, 3 dagen vooruit. Langer lukt me echt niet. En zelfs dan zorg ik dat ik altijd een alternatief achter de hand heb als ik eens geen trek heb in iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben normaal erg georganiseerd, maar dit krijg ik toch niet voor elkaarWant dan plan ik iets waar ik vervolgens een dag later geen zin meer in heb enzo..
Wat is AVegaG?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, vriezer natuurlijk.
Maandag en donderdag AVegaG, dinsdag/woensdag is het rijst of pasta. Of ook AVegaG met een groente/vegaschijf die wat zwaarder op de maag ligt.
Aardappel, vegaschijf, groente.quote:
Ik kende de afkorting AVG niet eensquote:Op maandag 15 februari 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappel, vegaschijf, groente.Meestal staat de V voor vlees en daar heb ik vaker commentaar op gekregen, dus creatief met afkortingen.
welke dag staat lasagne op het menu?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb nog hutspot en lasagne in de vriezer.
Doet me eraan denken dat ik nog quiche in de vriezer hebquote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb nog hutspot en lasagne in de vriezer.
Ja, zie je, daar is 'ie al.quote:
nasi achtig spulquote:
alles weggooienquote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen ben ik op zoek naar organizing methods voor mensen met ADD, want ik word helemaal gek van de chaos in het huis van Gergi, en hij zelf ookAls iemand nog tips heeft..
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen ben ik op zoek naar organizing methods voor mensen met ADD, want ik word helemaal gek van de chaos in het huis van Gergi, en hij zelf ookAls iemand nog tips heeft..
Ja voor nu sowieso beterquote:Op maandag 15 februari 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]latten en twee huizen aanhouden
Ik weet niet of je dit kunt veranderenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor nu sowieso beterMaar als ie bij mij is vind ik ook z'n kleren echt overal 's ochtends.. in elke kamer 1 ding. Hoezo kleed je je niet op 1 plek uit?
Van alles en nog wat. Heb ook hamburgers dus denk ook broodje hamburger.quote:
Ik denk dat ie gewoon echt zo snel afgeleid is dat ie na z'n trui alweer met wat anders bezig is en dan 5 min later z'n tshirt ergens achterlaat etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit kunt veranderen![]()
Als iemand na een keer vragen niet snapt dat je je kleding gewoon even over een stoel moet hangen of zo, dan gaat een organizing method ook niet helpen.
Daar valt niet tegen op te organiseren.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor nu sowieso beterMaar als ie bij mij is vind ik ook z'n kleren echt overal 's ochtends.. in elke kamer 1 ding. Hoezo kleed je je niet op 1 plek uit?
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar valt niet tegen op te organiseren.![]()
Ik heb een niet-ADD'er en die red het ook niet. Komt niet door gebrek aan wasmanden overigens.
Meh, niet snappen is niet het juiste woord. Ze weten het wel, maar er lopen teveel dingen in die hoofden ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit kunt veranderen![]()
Als iemand na een keer vragen niet snapt dat je je kleding gewoon even over een stoel moet hangen of zo, dan gaat een organizing method ook niet helpen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon echt zo snel afgeleid is dat ie na z'n trui alweer met wat anders bezig is en dan 5 min later z'n tshirt ergens achterlaat etc.
met gebakken ei, ui, augurk, tomaat, komkommer, mayo, ketchup, jalapeno en gegrilde ananasschijf op een italiaanse bol?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Heb ook hamburgers dus denk ook broodje hamburger.
jij moet z'n kleding ook niet in elke kamer van z'n lijf rukkenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen twee wasmanden (één om te verzamelen en één om het te vervoeren tussen verzamelplaats, wasmachine, droogrek en daarna weer naar kast), hij heeft er drie en de was ligt op de bank, de trap, de zoldertrap, z'n kantoor, de slaapkamer en op zolder.quote:
Ik was gister m'n huissokken kwijt. Lagen bij het caviavoer.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon echt zo snel afgeleid is dat ie na z'n trui alweer met wat anders bezig is en dan 5 min later z'n tshirt ergens achterlaat etc.
wilde je dat het voer warm bleef?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister m'n huissokken kwijt. Lagen bij het caviavoer.
Zo gaan die dingen gewoon.
een simple organizing ding gaat niet helpen dan vrees ikquote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als dat nou de reden was hoorde je me niet klagen, want dan was het m'n eigen schuldquote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
jij moet z'n kleding ook niet in elke kamer van z'n lijf rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |