abonnement Unibet Coolblue
pi_198014146
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198014199
Wij hebben 1~3 feesten per jaar dat er veel mensen zijn (ook buiten). En daar maken we altijd melding van bij de buurvrouw (andere buren zit een straat tussen, dus geen gedeelde muur). Maar zelfs dan kan ze gaan flippen. Al zo vaak uitgelegd dat ze ook op een normale manier mag zeggen dat het haar niet aan staat.
pi_198014248
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:49 schreef babylon het volgende:
Wij hebben 1~3 feesten per jaar dat er veel mensen zijn (ook buiten). En daar maken we altijd melding van bij de buurvrouw (andere buren zit een straat tussen, dus geen gedeelde muur). Maar zelfs dan kan ze gaan flippen. Al zo vaak uitgelegd dat ze ook op een normale manier mag zeggen dat het haar niet aan staat.
In die situatie zou ik er niet zo mee zitten, helemaal als ik het vooraf weet. :) Geen absurd aantal wat mij betreft.

Mijn grens was in de zomer wel een béétje bereikt door een buur, maar dat was het hele weekend herrie en zondagavond/nacht was ik het wel echt zat. Maar dat bleef bij één weekend, dus eh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 februari 2021 @ 10:59:43 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198014336
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In die situatie zou ik er niet zo mee zitten, helemaal als ik het vooraf weet. :) Geen absurd aantal wat mij betreft.

Mijn grens was in de zomer wel een béétje bereikt door een buur, maar dat was het hele weekend herrie en zondagavond/nacht was ik het wel echt zat. Maar dat bleef bij één weekend, dus eh.
Mja op avonden voor een werkdag vind ik het sowieso niet ok.
Ik heb mijn slaap nodig!!! :')
pi_198014416
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mja op avonden voor een werkdag vind ik het sowieso niet ok.
Ik heb mijn slaap nodig!!! :')
Nee, eens hoor. Maar die heb ik dus het voordeel van de twijfel gegeven en het is tot nu toe bij één keer gebleven.

Ik gun anderen hun uitspattingen zodat ze het mij hopelijk ook gunnen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198014528
De superspreadscholen waren overigens middelbare scholen, niet het basisonderwijs. En alleen scholen in de laatste categorie zijn weer open. *O*

Onderwijs is voor veel kinderen gewoon van zeer groot belang. Dat heb ik nu twee keer van dichtbij meegemaakt door mijn basisschoolleraar die plotseling thuis werkte. :{ En dat komt niet per se door hun ouders, maar omdat sommigen de structuur van een klas gewoon heel hard nodig hebben, vaak juist vanwege bepaalde problemen die ook verergeren zodra dat ontbreekt.
pi_198014565
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:49 schreef babylon het volgende:
Wij hebben 1~3 feesten per jaar dat er veel mensen zijn (ook buiten). En daar maken we altijd melding van bij de buurvrouw (andere buren zit een straat tussen, dus geen gedeelde muur). Maar zelfs dan kan ze gaan flippen. Al zo vaak uitgelegd dat ze ook op een normale manier mag zeggen dat het haar niet aan staat.
1~3 vind ik niet vaak.

M'n vorige buurman had blijkbaar regelmatig pokeravondjes op zaterdag. Hij heeft mij gevraagd of ik daar last van had. Nou, niks hoor. Soms hoorde je 's avonds of 's nachts iemand naar huis gaan dat ze even gedag zeiden op de galerij, maar ik denk dat ik er meestal doorheen sliep :')
Maar de onderburen en de buren aan z'n andere kant hebben er echt last van gehad, op het randje van ruzie. Hij zat waarschijnlijk aan de andere kant van de kamer, aan hun kant. En hij had niet zo'n beste ondervloer, blijkbaar. De buren aan z'n andere kant hebben de muur extra geïsoleerd en de man zelf heeft een andere vloer gelegd. Ondertussen is ie weg, hij heeft er niet lang gewoond.
Tap tap tap
pi_198014591
quote:
17s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Chia het volgende:
De superspreadscholen waren overigens middelbare scholen, niet het basisonderwijs. En alleen scholen in de laatste categorie zijn weer open. *O*

Dat weet je niet omdat kinderen niet getest worden omdat ze volgens Van Dissel niet besmettelijk zijn. Volgens de Van Dissels in de rest van de wereld wel maar wij weten het beter dus we testen ze niet. En zoals Trump zei, als je niet test heb je ook geen besmettingen. *O*
For great justice!
pi_198014596
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In die situatie zou ik er niet zo mee zitten, helemaal als ik het vooraf weet. :) Geen absurd aantal wat mij betreft.

Mijn grens was in de zomer wel een béétje bereikt door een buur, maar dat was het hele weekend herrie en zondagavond/nacht was ik het wel echt zat. Maar dat bleef bij één weekend, dus eh.
De achterburen van m'n ouders ook in de zomervakantie, als het zo heet was. Dan zaten ze tot diep in de nacht in de achtertuin met een vuurkorf aan, ouwehoeren en lachen. Kinderen hoefden niet naar school dus die waren nog tot laat buiten aan het klooien.
En m'n ouders moesten er om half zeven uit voor het werk. Die waren er dan ook wel klaar mee.
Tap tap tap
pi_198014664
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat weet je niet omdat kinderen niet getest worden omdat ze volgens Van Dissel niet besmettelijk zijn. Volgens de Van Dissels in de rest van de wereld wel maar wij weten het beter dus we testen ze niet. En zoals Trump zei, als je niet test heb je ook geen besmettingen. *O*
Dat single 20-ers, 30-ers, 40-ers ondertussen zitten weg te kwijnen dat interesseert niemand *O*

Wij als we ooit onder de mensen mogen komen:

Tap tap tap
pi_198014747
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De achterburen van m'n ouders ook in de zomervakantie, als het zo heet was. Dan zaten ze tot diep in de nacht in de achtertuin met een vuurkorf aan, ouwehoeren en lachen. Kinderen hoefden niet naar school dus die waren nog tot laat buiten aan het klooien.
En m'n ouders moesten er om half zeven uit voor het werk. Die waren er dan ook wel klaar mee.
Ja, in zo'n situatie zou ik dus even gaan babbelen met de buren in kwestie. :Y Negen van de tien keer hebben mensen het zelf niet door dat anderen last van ze hebben en meestal is even laten weten dat je graag rond tijdstip x wil slapen wel genoeg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198015139
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat single 20-ers, 30-ers, 40-ers ondertussen zitten weg te kwijnen dat interesseert niemand *O*

Dat zijn geen kinderen dus die moeten niet zeuren. :{w Aanpassen moet je! :(
For great justice!
pi_198015153
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, in zo'n situatie zou ik dus even gaan babbelen met de buren in kwestie. :Y Negen van de tien keer hebben mensen het zelf niet door dat anderen last van ze hebben en meestal is even laten weten dat je graag rond tijdstip x wil slapen wel genoeg.
Dat soort volk is niet altijd fatsoenlijk aanspreekbaar.
For great justice!
  maandag 15 februari 2021 @ 11:55:08 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198015176
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat zijn geen kinderen dus die moeten niet zeuren. :{w Aanpassen moet je! :(
Gewoon een beetje op elkaar letten.
pi_198015192
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat soort volk is niet altijd fatsoenlijk aanspreekbaar.
Voor dat soort volk schakel ik de wijkagent in. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198015339
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat soort volk is niet altijd fatsoenlijk aanspreekbaar.
Nou ja je vraagt het een keer en dan houden ze zich twee, drie dagen in en daarna glijdt het weer af.
Tap tap tap
pi_198015370
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat single 20-ers, 30-ers, 40-ers ondertussen zitten weg te kwijnen dat interesseert niemand *O*

Wij als we ooit onder de mensen mogen komen:

[ afbeelding ]
JA MAAR DE JEUGD!!!

Continu dat gezeik dat die het zo zwaar hebben en dus overal voorrang op moeten krijgen word ik wel aardig gestoord van.
A mind with a heart of it's own
pi_198015387
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

JA MAAR DE JEUGD!!!

Continu dat gezeik dat die het zo zwaar hebben en dus overal voorrang op moeten krijgen word ik wel aardig gestoord van.
Wij oude kantoorslaven hebben toch het beste deel van ons leven al gehad en we fokken niet eens. Belasting betalen en bek houden.
Tap tap tap
pi_198015393
En je bek verbranden aan de thee omdat je om negen uur thuis moet zijn.
Tap tap tap
pi_198015412
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wij oude kantoorslaven hebben toch het beste deel van ons leven al gehad en we fokken niet eens. Belasting betalen en bek houden.
ohw ;(
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_198015424
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wij oude kantoorslaven hebben toch het beste deel van ons leven al gehad en we fokken niet eens. Belasting betalen en bek houden.
;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198015465
Moet zeggen dat ik het vorige week wel erg fijn vond om even een paar dagen naar kantoor te gaan. Even wat andere mensen zien en spreken. Even weg uit huis.
Nu weer lekker thuis en de motivatie is gewoon niet aanwezig :')
A mind with a heart of it's own
  maandag 15 februari 2021 @ 12:44:04 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198015989
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

JA MAAR DE JEUGD!!!

Continu dat gezeik dat die het zo zwaar hebben en dus overal voorrang op moeten krijgen word ik wel aardig gestoord van.
Ze doen over de hele breedte van de samenleving te weinig aan het leed dat veroorzaakt wordt door de lock down.
En voor kinderen is ook het enige dat ze kunnen bedenken: scholen open.
Allemaal maar weinig creatief en heel beperkt.
pi_198016107
Bijna weekend jongens! Hou vol hou vast
pi_198016125
Weekend :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')