Zeker maar heb wel maanden moeten wachten.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wel lekker dat het (in deze tijd) doorging dan.![]()
Je kan er maar vanaf zijn tenslotte.
En waar doet het zeer als ik er op duw?![]()
![]()
Goh, wat zou het zijn?quote:Op maandag 15 februari 2021 01:02 schreef Mammietje het volgende:
Wat ben ik toch lief dat ik iemand spaarde bij de TT....![]()
Had best een leuke...
Oeh....quote:Op maandag 15 februari 2021 01:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zeker maar heb wel maanden moeten wachten.
Je hebt geluk, m'n lies.
Ik voorspel dat je hier wat (extra) problemen mee krijgt in de toekomst.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh....![]()
![]()
Dan moet Bambi inderdaad wel uitkijken als ie de hont uitlaat...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2021 01:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je hier wat (extra) problemen mee krijgt in de toekomst.
Juist dan moet je uitkijken, Bambiman!quote:Op maandag 15 februari 2021 10:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het ijs is wel gebroken en anders minimaal aan het smelten.
[ afbeelding ]
+2, mevrouwtje.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Juist dan moet je uitkijken, Bambiman!![]()
When you least expect it enzo...![]()
[ afbeelding ]
Ik maakte net een flinke glijder achter het huis. Ging nog net niet op mijn snuf!![]()
Oeh... f*ck...quote:Op maandag 15 februari 2021 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
+2, mevrouwtje.![]()
Haha, ben je wel gelijk wakker.Ben blij dat ik niet meer dagelijks de vijver uit moet hakken.
Echt wel!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:32 schreef Predator40 het volgende:
Gister even naar de schaatsers gekeken, en naar de kiters op de schaats.
laat het nu maar gewoon lente worden, ik ben er klaar mee.
Leggen ze ook eieren?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... f*ck...![]()
Ja, nu ben ik wel wakker, ja!![]()
![]()
Ik hoef het water van de kipjes niet meer te ontdooien!![]()
Vind die regen ook niet zo gezellig, maar neem het graag voor lief als die rotzooi daardoor sneller weg is!![]()
Wel jammer voor jouw buren. Die moeten toch een hoop schik hebben gehad als je voorbij schuifelde.
Yep, ze leggen ook eieren!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Leggen ze ook eieren?Het is een smerige boel nu eigenlijk ja..
Dikke pech, ik loop weer als een jonge Bambi. Oh wacht.
Ik ben nog steeds een hij hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt wel!
AlwaysHappy heeft haar lolletje gehad, de buren van Mr.Sandman ook, nu zijn wij aan de beurt, Predje!
Verstandig maar je grote mond lijkt het echte probleem.quote:
Een grote mond is soms best handig om te hebben hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Verstandig maar je grote mond lijkt het echte probleem.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een hij hoorLast time I checked anyway. Yup, still a dude
Die zou jij maar wat graag het zwijgen opleggen, he?!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 11:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In die veronderstelling heb ik het eerste half jaar hier al verkeerd!![]()
Het is ook wel een foute username hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste en je zal ook niet de laatste zijn
probleem ? juist nietquote:Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Milfquote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is ook wel een foute username hoor.![]()
Zal je mijn eerste associatie maar besparen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |