abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198013271
Ben benieuwd of we eindelijk echt de exit kant op gaan komende tijd. 1 maart alle scholen weer openen wat mij betreft, ook hoger onderwijs. Winkels weer open, horeca terrasjes en half april binnen horeca beperkt aantal mensen.

Maar goed, dat zal allemaal vast niet gebeuren, want stel je toch eens voor dat de ebola killer variant ineens op komt duiken.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 15 februari 2021 @ 09:47:45 #127
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198013294
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:23 schreef danos het volgende:
Geweldig die BNers die lekker allemaal aan het chillen zijn op Curaçao, ontdekt worden en dan allemaal met lulverhalen komen over films opnemen en andere werk klussen :')
Het beste is om ons als voetvolk gewoon de tering toe te wensen en de zon op de zoeken, dat is iets waar iedereen begrip voor heeft. Do-re-mi-fa-sol alweer een Instagram-postje vol smoesjes over de nonnen in Vught geven mijn Mediacourantfetish echter een heerlijke streling.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198013360
Heeft iemand toevallig al wat meer informatie gezien over het (tijdelijk) stoppen blaastest?

twitter

Er wordt daar gesteld dat de overheid het probleem onder de deurmat wil vegen van de GGD, dat ze daar de test niet goed zouden afnemen.

Ik vind het overigens wel een heel typisch verhaal want de blaastesten hebben al maanden meegedraaid bij teststraten waarna een reguliere PCR test ter verificatie werd gedaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 15 februari 2021 @ 09:53:40 #129
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198013374
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Het beste is om ons als voetvolk gewoon de tering toe te wensen en de zon op de zoeken, dat is iets waar iedereen begrip voor heeft. Do-re-mi-fa-sol alweer een Instagram-postje vol smoesjes over de nonnen in Vught geven mijn Mediacourantfetish echter een heerlijke streling.
Ik moet zeggen dat ik dat een paar weken terug ook voor mijn eigen mental sanity heb gedaan... ik ben na de aankondiging van de avondklok twee weken naar La Palma gegaan, een Canarisch eiland met bijna geen coronagevallen (toen niet iig). Ik heb een week vanaf daar gewerkt en een week vakantie genomen en mijn batterij weer opgeladen. Daarvoor was ik na 11 maanden thuiswerken echt in staat om mijn laptop tegen de muur te willen gooien en had ik regelmatig een huilbui.

Ik heb in totaal 4 testen gehad en ben netjes na 5 dagen en een negatieve test na terugkomen weer uit quarantaine gekomen. Daar heb ik me ook aan de regels gehouden, maar de combinatie van zon met de mogelijkheid van het drinken van een kop koffie op een terrasje, was zooo fijn en nu kan ik er weer even tegenaan.

Eigenlijk heb ik alleen maar positieve reacties gehad en bijna geen negatieve...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198013433
Wij zijn niet alleen. In België presenteren de deskundigen de Britse variant ook nog altijd als het zwaard van Damocles dat boven de markt hangt:

quote:
Geert Molenberghs: “Cijfers gaan de goede richting uit, maar Britse variant zal druk verhogen” [...] Britse variant bedraagt momenteel ongeveer de helft van alle besmettingen. “Maar dat gaat nu snel oplopen. We verwachten dat het naar het einde van de maand maart toe naar tachtig procent gaat. Begin april quasi honderd procent”. [...] Daarom kunnen we ons in die periode niet al te veel versoepelingen permitteren.

https://www.hln.be/binnen(...)k-verhogen~a297a722/
pi_198013434
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:23 schreef danos het volgende:
Geweldig die BNers die lekker allemaal aan het chillen zijn op Curaçao, ontdekt worden en dan allemaal met lulverhalen komen over films opnemen en andere werk klussen :')
BNers :r
Lekker janken over hoe ze getroffen zijn door de corona in hun landhuis en lekker op vakantie gaan :')
Twiddel
pi_198013452
Wellke BN-ers dan? Of zijn het allemaal van die Bas Smitjes?
Go hard or go home
pi_198013460
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef maan_man het volgende:
Wij zijn niet alleen. In België presenteren de deskundigen de Britse variant ook nog altijd als het zwaard van Damocles dat boven de markt hangt:
[..]

Uiteindelijk zal blijken dat die variant zich nauwelijks anders gedraagt dan de 'normale' variant verwacht ik.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198013505
hier in het Zuiden, geen regen, ijzel of gladheid.
pi_198013528
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:
Heeft iemand toevallig al wat meer informatie gezien over het (tijdelijk) stoppen blaastest?

[ twitter ]

Er wordt daar gesteld dat de overheid het probleem onder de deurmat wil vegen van de GGD, dat ze daar de test niet goed zouden afnemen.

Ik vind het overigens wel een heel typisch verhaal want de blaastesten hebben al maanden meegedraaid bij teststraten waarna een reguliere PCR test ter verificatie werd gedaan.
persoonlijk zou ik zo'n blaastest weigeren als ik helemaal naar de Teststraat rijdt, dan wil ik gewoon die staaf in mijn neus.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 10:05:10 #136
5428 crew  miss_sly
pi_198013529
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:03 schreef THEFXR het volgende:
hier in het Zuiden, geen regen, ijzel of gladheid.
Proficiat.
Verder niet erg corona-gerelateerd :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198013543
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:59 schreef Noek het volgende:
Wellke BN-ers dan? Of zijn het allemaal van die Bas Smitjes?
Ik heb alleen wat gelezen over Kelly Weekers. Daarvan dacht ik: Goed voor je meid, gewoon doen. Lekker belangrijk of ze hier of daar zit :)
pi_198013573
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Proficiat.
nou, door een echte code rood kunnen veel mensen in het zkh belanden, wat de druk op de zorg weer verhoogd. geen goede combo met waar we nu inzitten.
pi_198013583
quote:

[..]

Proficiat.
Ach, een week geleden hebben wij nog gezien dat dergelijke omstandigheden er voor kunnen zorgen dat het testen een dag op zijn gat ligt. Dus indirect mogelijk toch corona-gerelateerd .
  maandag 15 februari 2021 @ 10:09:34 #140
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198013584
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

BNers :r
Lekker janken over hoe ze getroffen zijn door de corona in hun landhuis en lekker op vakantie gaan :')
Die doen al een jaar alsof ze het hardste getroffen worden, en de hele media circle-jerkt elkaar lekker na :r
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 15 februari 2021 @ 10:10:19 #141
3778 popje
pi_198013592
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou, door een echte code rood kunnen veel mensen in het zkh belanden, wat de druk op de zorg weer verhoogd. geen goede combo met waar we nu inzitten.
Als je nu onnodig naar buiten gaat, is het een klap in het gezicht van de zorg...
pi_198013596
"The eagle has landed (de adelaar is geland, red.)", jubelde de Australische minister van Volksgezondheid Greg Hunt. Daar landde maandagmiddag (lokale tijd) in Sydney een vliegtuig met de eerste lading vaccins.

Wow, grootspraak is ook een vak!
#WeesGeenWhales
pi_198013609
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Door autorijden ook. Net als door schaatsen, traplopen, leven (hartaanvallen, angststoornissen e.d.).
  maandag 15 februari 2021 @ 10:12:35 #144
3778 popje
pi_198013620
I
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:11 schreef chratnox het volgende:

[..]

Door autorijden ook. Net als door schaatsen, traplopen, leven (hartaanvallen, angststoornissen e.d.).
Ik vraag me af of in de post corona wereld het een soort van crime wordt om iets te doen waarbij je in het ziekenhuis kunt belanden... want dan wordt de zorg mogelijk overbelast omdat Corona nooit meer weggaat...
pi_198013624
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 08:08 schreef danos het volgende:

[..]

Zeker, maar kom er dan gewoon voor uit ipv lulsmoesjes :)
Ik wacht nog op de eerste die gewoon zegt: "Ja dat klopt. Ik heb het geld, ik heb geen baas waar ik verantwoording aan moet afleggen. Ik word voor vertrek getest en bij terugkomst word ik 2x getest en ga ik in quarantaine, dus ga maar je buurman lastig vallen die hoestend en proestend door de supermarkt loopt en zich niet laat testen. Ik ga daar een beetje werken aan filmopnames en verder gewoon heel lekker chillen in de geopende horeca, gewoon omdat het lekker weer is, omdat het kan, en omdat ik daar zin in hebt. Als het je niet aanstaat volg je gewoon lekker iemand anders op Instagram, er zijn er genoeg die nog wel doen alsof ze roomser dan de paus zijn."
  maandag 15 februari 2021 @ 10:14:41 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198013650
Komt vanaf vandaag dan eindelijk de flinke stijging door de Britse variant des doods?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198013666
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:13 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de eerste die gewoon zegt: "Ja dat klopt. Ik heb het geld, ik heb geen baas waar ik verantwoording aan moet afleggen. Ik word voor vertrek getest en bij terugkomst word ik 2x getest en ga ik in quarantaine, dus ga maar je buurman lastig vallen die hoestend en proestend door de supermarkt loopt en zich niet laat testen. Ik ga daar een beetje werken aan filmopnames en verder gewoon heel lekker chillen in de geopende horeca, gewoon omdat het lekker weer is, omdat het kan, en omdat ik daar zin in hebt. Als het je niet aanstaat volg je gewoon lekker iemand anders op Instagram, er zijn er genoeg die nog wel doen alsof ze roomser dan de paus zijn."
Ik vind dat ze niet eens verantwoording schuldig zijn. Als welke willekeurige Nederlander dezelfde mogelijkheid had had ie 't ook gedaan. Dat diegene nu snaps en tiktoks vanaf daar aan 't maken is en de protocollen gevolgd heeft, dan maakt 't toch helemaal niets uit?
pi_198013667
quote:

[..]

Proficiat.
Mwoah, tenzij de teststraten in het Zuiden ook gesloten zijn.
Voor niks...
Go hard or go home
pi_198013674
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
Komt vanaf vandaag dan eindelijk de flinke stijging door de Britse variant des doods?
Nee want de teststraten zijn in de ochtend dicht :')
  maandag 15 februari 2021 @ 10:16:43 #150
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198013675
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef maan_man het volgende:
[..]

We zijn wel alleen want daar zijn winkels en zelfs kappers open.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')