Beide scholen weer dicht hierquote:Op zondag 14 februari 2021 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier gelukkig gewoon open, net een appje dat ze het creatief gaan regelen als er wat docenten later of niet zijn door het weer
Ik hoor van twee familieleden dat de school zeker weten hele dag dicht is morgen, ook geen noodopvang. Ik zou goed pissig zijn
Creepy!quote:Op zondag 14 februari 2021 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Dat verwacht je toch niet
Een gifje dan maar?[ afbeelding ]
Zou ze na zoveel tijd echt met huid en haar opvretenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de bestelling is er....
Maar de helft mist er....
Wat een ballentent.
Kutzooiquote:Op zondag 14 februari 2021 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beide scholen weer dicht hier
Naschoolse noodopvang van de ene gaat godzijdank wel door, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook.. nou had dochterlief toch al thuis les.. maar oa les voor eindexamen kandidaten en inhaaltoetsen vallen dus weer uit.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beide scholen weer dicht hier
Naschoolse noodopvang van de ene gaat godzijdank wel door, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt de niet geraffineerde palmolie. Hier zitten alle voedingstoffen nog in. En ook de smaak.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
@:isabeau jij had toch een keer rode palmolie gekocht?
Ik ga Braziliaanse visstoof (Moqueca) mee maken. Wat had jij er destijds mee gemaakt?
Yep, staat hier inmiddels in de trapkastquote:Op zondag 14 februari 2021 22:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Je hebt de niet geraffineerde palmolie. Hier zitten alle voedingstoffen nog in. En ook de smaak.
Ik heb er oa Angolese gerechten mee gemaakt. Het heeft wel een heel specifieke smaak. Vond het lekkerder dan het rookquote:Op zondag 14 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
@:isabeau jij had toch een keer rode palmolie gekocht?
Ik ga Braziliaanse visstoof (Moqueca) mee maken. Wat had jij er destijds mee gemaakt?
Ik zou echt héél sachrijnig zijn gewordenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Wat een ballentent.
Nu geen puf meer voor.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ze na zoveel tijd echt met huid en haar opvreten
Yep....quote:Op zondag 14 februari 2021 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou echt héél sachrijnig zijn gewordenDat was je waarschijnlijk al, maar er dan ook nog achteraan moeten bellen
Ik had laatst Braziliaanse soep en dat was blijkbaar zo lekker specifiek door die olie. Dus ben heel benieuwd of dat mij zelf ook lukt en dan stoofpot.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er oa Angolese gerechten mee gemaakt. Het heeft wel een heel specifieke smaak. Vond het lekkerder dan het rook
Oh, het is zo lang geleden, geen idee waar het recept vandaan kwamquote:Op zondag 14 februari 2021 22:27 schreef Molo het volgende:
Ik had laatst Braziliaanse soep en dat was blijkbaar zo lekker specifiek door die olie. Dus ben heel benieuwd of dat mij zelf ook lukt en dan stoofpot.
(Soep valt hier sinds maagverkleining niet meer zo lekker, vloeibaar en vast voedsel door elkaar, snapt mijn lijf niet meer).
Nog aanraders uit Angola?
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, het is zo lang geleden, geen idee waar het recept vandaan kwamHet was een stoofpot met kip. En ik hou van stoofpotten. En van kip. Dus dat was makkelijk scoren.
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Wat een ballentent.
Dit moet op einde als smaakmaker toegevoegd geloof ik, niet in bakkenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Het walmt trouwens als een malle, die rode palmolie. Dat herinner ik me ook nog. En ik vond het dus niet lekker ruiken.
Noh. Wat een faal.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Wat een ballentent.
Ik ben heel benieuwd met wat ze aan zullen komen.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noh. Wat een faal.
Ik mag toch hopen dat jullie het volledige bedrag terugkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |