SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kind ligt bij de patat?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks. Nu eerst kind en patat halen
Wel een goeie, eens kijken wat er bij mijn friet zitquote:
Ja dit heb ik niet besteldquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie, eens kijken wat er bij mijn friet zit
Mayo?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie, eens kijken wat er bij mijn friet zit
en een frikandelletje. En groente natuurlijk. W0rt0ls. Rauw.quote:
quote:
Kind, Patat en appelmoesquote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks. Nu eerst kind en patat halen
Ik eet wortels ook meestal rauw. Beter dan suf gekookt.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een frikandelletje. En groente natuurlijk. W0rt0ls. Rauw.
Dikke sappige worstquote:Op zondag 14 februari 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo hutspot maken met een braadworst
Ik vind wortels eigenlijk alleen gekookt lekkerquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet wortels ook meestal rauw. Beter dan suf gekookt.
Arme buren, gang staat altijd al zo vol daar.quote:
Ik ook, kan ik de hele dag op knagenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet wortels ook meestal rauw. Beter dan suf gekookt.
Toch maar met de bus naar het werk dus...quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Morgen code rood vanwege de gladheid
kwonijnquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik de hele dag op knagen
Kunnen de treinen wéér niet rijdenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
jij krijgt hoofden erbijquote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
ik zou alleen patat halen en kind laten liggen
Als het KNMI al zegtquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Kun je er de klok op gelijk zetten dat NS voor morgen weer een smoesje heeftquote:Kans op grootschalige ontregeling van het openbaar vervoer.
quote:
En je wijk dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch maar met de bus naar het werk dus...![]()
Ik ook. En is ook net iets gezonder dan een rauwe wortel doordat het betacaroteen van een gekookte wortel beter wordt opgenomen door het lichaam. Wist ik eerst ook niet, maar hoorde dat een keer.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind wortels eigenlijk alleen gekookt lekker
Voor je dinnetje?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Hele middag van die kut Ikea kasten in elkaar gezet, drie uur geslapen en gaan.
Hoor ik morgen wel. Denk wel dat we naar buiten moeten, maar dan vooral op de stoep blijven en goed uitkijken voor gladde stukken...quote:
Had goede hoop dat morgen al die smurrie weg zou zijn maar helaasquote:Op zondag 14 februari 2021 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoor ik morgen wel. Denk wel dat we naar buiten moeten, maar dan vooral op de stoep blijven en goed uitkijken voor gladde stukken...
Zijn sowieso maar weinig groenten die ik ongekookt/ongebakken lekker vind eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. En is ook net iets gezonder dan een rauwe wortel doordat het betacaroteen van een gekookte wortel beter wordt opgenomen door het lichaam. Wist ik eerst ook niet, maar hoorde dat een keer.
hij moet ze toch ergens verstoppenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Opblaaspoppen zijn toch geen kasten nodig.
Ik krijg net een mail van de NS dat ze vanaf maandag weer de reguliere dienstregeling rijden.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het KNMI al zegt
[..]
Kun je er de klok op gelijk zetten dat NS voor morgen weer een smoesje heeftHet is echt zielig gewoon.
Nicequote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Nu hoef ik nooit meer mijn woonkamer te gebruiken. @:franticdj
[ afbeelding ]
Hoe laat begint het neuken?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Hele middag van die kut Ikea kasten in elkaar gezet, drie uur geslapen en gaan.
Ja leuk, ik blijf lekker binnenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van de NS dat ze vanaf maandag weer de reguliere dienstregeling rijden.
Ja ik ook niet. Ik houd sowieso meer van warm eten dan koude gerechten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn sowieso maar weinig groenten die ik ongekookt/ongebakken lekker vind eigenlijk.
Warme banaan?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Ik houd sowieso meer van warm eten dan koude gerechten.
Ik heb m'n ipad ophangen in m'n werkkamer, kan ik ook een beetje tv kijken tijdens het werken. Ideaalquote:Op zondag 14 februari 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje, films kijken enz is wel fijner op de bank maar dit is wel erg nice tijdens het computeren.
Gebakken banaan van de Chineesquote:
Chocolade in laten smeltenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja op de barbecue met een scheutje drank en een beetje suiker.
Twijfeltquote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja op de barbecue met een scheutje drank en een beetje suiker.
op naar scherm nummero 3quote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een frikandelletje. En groente natuurlijk. W0rt0ls. Rauw.
Ja ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Kut nou krijg ik trek in gebakken banaan ...
Nee manquote:
ja had eerst een kleinere doos, maar paste ie niet inquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Arme buren, gang staat altijd al zo vol daar.Volgens mij waren ze blij dat ik hem kwam ophalen.
Foto's van Gergi in slideshow.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n ipad ophangen in m'n werkkamer, kan ik ook een beetje tv kijken tijdens het werken. Ideaal
je kan nooit genoeg schermen hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man2 schermen is wel voldoende hoor. Grote voor series en tv op achtergrond aan en laptop voor FOK! enz.
Die dame is niet verkeerdquote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bij de Chinees hebben ze een 'loempia speciaal', dat is dan een loempia en daarbij een gebakken banaan, stok saté en een gebakken eiquote:
aawwwquote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto's van Gergi in slideshow.
ftfyquote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto's van Gergi en BFF in slideshow.
Had je jezelf niet moeten exporteren uit hét land van de Indo-Chineesquote:
wait whatquote:Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb 3 schermen op mijn werkkamer; en dan kom ik soms nog een scherm tekort.
Ik dacht dat ik gewoon elke paar maanden op en neer kon rijden.. en toen kwam coronaquote:Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je jezelf niet moeten exporteren uit hét land van de Indo-Chinees
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb m'n ipad ophangen in m'n werkkamer, kan ik ook een beetje tv kijken tijdens het werken. Ideaal
Ik werk het liefste met gewoon een laptop op schoot op de bankquote:Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb 3 schermen op mijn werkkamer; en dan kom ik soms nog een scherm tekort.
Ook al de schuld van de Chinezenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon elke paar maanden op en neer kon rijden.. en toen kwam corona
Oh klinkt lekker.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bij de Chinees hebben ze een 'loempia speciaal', dat is dan een loempia en daarbij een gebakken banaan, stok saté en een gebakken ei
Foto's van ballie op een Thais eiland in een kort kokosnootjurkje als screensaverquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk het liefste met gewoon een laptop op schoot op de bank
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
Nog 10 minuten.. en dan boerenkool genot.
In dubio of ik een kuiltje maak.
Natuurlijk, zonder kuiltje is het geen échte boerenkoolquote:Op zondag 14 februari 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik had al kip gemarineerd om straks saté mee te maken, nu ga ik toch weer twijfelen om het te halen ...quote:
Ik eet eigenlijk nooit jusquote:Op zondag 14 februari 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je daar nou over twijfelen.
Ik doe iets met streaming diensten; dan is het wel handig als er af en toe wat te streamen valt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wait what
waarom
klinkt alsof je beurshandelaar bent
ah jij bent de man achter webcamsex.nlquote:Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe iets met streaming diensten; dan is het wel handig als er af en toe wat te streamen valt.
Spannend vertel meer.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe iets met streaming diensten
Rijke tata gespot.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah jij bent de man achter webcamsex.nl
Hoe kun je dan efficient werkenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk het liefste met gewoon een laptop op schoot op de bank
Ik heb zo hutspot, mčt kuiltjequote:Op zondag 14 februari 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp ik nou niks van. Die stamppot hoort te zwemmen in de jus
Ja maar dan moet je weer naar buiten en het is koud.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik had al kip gemarineerd om straks saté mee te maken, nu ga ik toch weer twijfelen om het te halen ...
Sowieso bezorgen Chinezen nauwelijks volgens mij, zelfs in grote steden is er maar een handjevol die het doen en dan vaak alleen die van franchiseketensquote:Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik haal wel weer keertje Chinees als buiten warmer is, ze bezorgen hier niet.
Eet überhaupt weinig tot geen sausquote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier in het westen live op straat.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete serie: Mocro Maffia.
Heb net die boeken uit, waren interessantquote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete serie: Mocro Maffia.
Ik weet 100% zeker als de Chinees hier bij het station gaat bezorgen dat ze gewoon nog meer omzet kunnen maken maar ja helaas.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso bezorgen Chinezen nauwelijks volgens mij, zelfs in grote steden is er maar een handjevol die het doen en dan vaak alleen die van franchiseketens
Niet in een grote stad wonen en toch een bezorgchinees hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso bezorgen Chinezen nauwelijks volgens mij, zelfs in grote steden is er maar een handjevol die het doen en dan vaak alleen die van franchiseketens
Ook spannend.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier in het westen live op straat.
Gatverdamme, dit doet me echt denken aan honden die uit de plee drinken.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bellen? Direct bestelln is sowieso beter voor het restaurant.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
Er zat hier een Indo die goeie rijsttafels maakte. Maar sinds donderdag staat ie niet meer op thuisbezorgd
Franchise chinezen?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
contact gegevens zijn ook verdwenen want hun site linkte door naar hun thuisbezorgd paginaquote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bellen? Direct bestelln is sowieso beter voor het restaurant.
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah jij bent de man achter webcamsex.nl
Als je computer stuk is kun je mij vragen om het te fixen.quote:
Ligt er aan wat je onder efficiënt verstaat, ik kan sneller werken op een klein scherm heb ik het ideequote:Op zondag 14 februari 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kun je dan efficient werkenin jouw vakgebied heb je toch gewoon een goed groot scherm nodig ook.
Oh ik zeg gewoon tegen de verzekering dat ik cola overheen heb gegooid.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je computer stuk is kun je mij vragen om het te fixen.
telefoongids.nl kom op nou. Waar een wil is is een weg.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
contact gegevens zijn ook verdwenen want hun site linkte door naar hun thuisbezorgd pagina
oh!quote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste zijn ZZP'er en hebben een OnlyFans tegenwoordig.
ja schoonheid ze zijn niet te bereiken. pats boem van de aardbodem verdwenen. anders had ik ze zelf wel gebeld.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
telefoongids.nl kom op nou. Waar een wil is is een weg.
Heb het hier ook al vaak zat tegen ze gezegd, maar dan blijven ze bij 'bezorgen doen we alleen bij bedrijven'quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker als de Chinees hier bij het station gaat bezorgen dat ze gewoon nog meer omzet kunnen maken maar ja helaas.
Ik blijf hopen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het hier ook al vaak zat tegen ze gezegd, maar dan blijven ze bij 'bezorgen doen we alleen bij bedrijven'
Wok To Go en zulk soort zaken.quote:
Dan nietquote:Op zondag 14 februari 2021 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja schoonheid ze zijn niet te bereiken. pats boem van de aardbodem verdwenen. anders had ik ze zelf wel gebeld.
Social media weg. contactgegevens weg.
Ik heb de hoop hier een beetje opgegeven, vernieuwing zijn ze sowieso niet zo van, die zaak ziet er nog net zo uit als 25 jaar geleden volgens mijquote:
Is dat niet bij 90% van de Chinezen in NL?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de hoop hier een beetje opgegeven, vernieuwing zijn ze sowieso niet zo van, die zaak ziet er nog net zo uit als 25 jaar geleden volgens mij![]()
Op een stokbroodje met wat curry en gebakken uitjesquote:Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ambachtelijke knakworsten gehaald want wist echt niet wat ik wou gaan eten nu.
nek collier, boek wat ze graag wilde en heel veel chocolaquote:Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor je vriendin gekocht?
Ook wel weer zo jaquote:Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat niet bij 90% van de Chinezen in NL?
Da werkt toch ook precies 1x?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zeg gewoon tegen de verzekering dat ik cola overheen heb gegooid.
Toe maar weer.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nek collier, boek wat ze graag wilde en heel veel chocola
Ja weet niet of ze er weer intrappen als ik over paar maanden zelfde excuus weer gebruik.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Da werkt toch ook precies 1x?
Dan weet ik in ieder geval waarom mijn verzekeringspremie omhoog gaat.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet of ze er weer intrappen als ik over paar maanden zelfde excuus weer gebruik.
Mijn verbinding loopt via Sir Hiss.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of het altijd nog zo is dat er een monteur moet komen voor het aansluiten van een nieuwe internet verbinding? Of sturen sommige ook een modem en doe je het zelf?
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn verbinding loopt via Sir Hiss.
[ afbeelding ]
Vaak is een monteur tegenwoordig een optie die je erbij kunt nemen, zeker als de verbinding er toch eigenlijk al ligt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of het altijd nog zo is dat er een monteur moet komen voor het aansluiten van een nieuwe internet verbinding? Of sturen sommige ook een modem en doe je het zelf?
Het is niet zo heel ingewikkeld toch. Doet modem aansluiten op dat verbindingspunt. je hebt het wachtwoord en de rest kan je zo gewoon doen toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak is een monteur tegenwoordig een optie die je erbij kunt nemen, zeker als de verbinding er toch eigenlijk al ligt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval waarom mijn verzekeringspremie omhoog gaat.
Kun jij zelf want jij hebt vijf rechterhandenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb geen zin om dan te wachten op zon monteur.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij zelf want jij hebt vijf rechterhanden
Veel meer stelt het niet voor. Staat vaak in de brief wanneer je het spul aan moet sluiten en dan werkt het 9/10x vanzelf. Bij wil ga je internet afnemen?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is niet zo heel ingewikkeld toch. Doet modem aansluiten op dat verbindingspunt. je hebt het wachtwoord en de rest kan je zo gewoon doen toch?
Ja denk ziggo ofzo? Voor rotterdam. Weet niet zo goed vanaf welke datum ik nou al die dingen moet doenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel meer stelt het niet voor. Staat vaak in de brief wanneer je het spul aan moet sluiten en dan werkt het 9/10x vanzelf. Bij wil ga je internet afnemen?
Hoe zou het met die wandcontactdoos zijn?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij zelf want jij hebt vijf rechterhanden
Gewoon gelijk 1-4 zodat je direct internet hebt daar?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk ziggo ofzo? Voor rotterdam. Weet niet zo goed vanaf welke datum ik nou al die dingen moet doen
Dat heeft de buurjomngen toch vorige weekend gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou het met die wandcontactdoos zijn?
Die vraagt zich nu af waar de rest van de worst isquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vraagt zich nu af waar de rest van de worst is
Dan is het goedquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft de buurjomngen toch vorige weekend gedaan
Ja anders heb je nog je telefoon natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gelijk 1-4 zodat je direct internet hebt daar?
Ligt er een penor op t bord, is t nog niet goed.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vraagt zich nu af waar de rest van de worst is
Ik vind het maar een kleintjequote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ligt er een penor op t bord, is t nog niet goed.
Ah nice! Ja kan dat natuurlijk gewoon doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.ziggo.nl/verhuizing
Kan bijna niet mis gaan
en van die ranzige grote paddenstoelen gevuld met kruidenboterquote:
Wat?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en van die ranzige grote paddenstoelen gevuld met kruidenboter
van die mega champignons... kop eraf (dat kun je wel ahahahahah) en volstampen met kruideboter, en in de oven maarquote:
mega vies vet dikquote:Op zondag 14 februari 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vreet echt twaalf keer zoveel worst.
Eet liever worstquote:Op zondag 14 februari 2021 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van die mega champignons... kop eraf (dat kun je wel ahahahahah) en volstampen met kruideboter, en in de oven maar
Klopt. Tevens voormalig fervent skater wat ik de laatste paar jaar zeer ernstig heb laten verslonzen.quote:
Hé was ook een grapje omdat we laatst hadden over beffen dat je dan soms met de neus in de anus verstrikt raakt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je ken het blijven proberen natuurlijk he....
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik speel toch liever een goede partij bridge hoor. Of golfen, kan ook zeer onderhoudend zijn!
Opgegroeid met exact zo'n vriendengroep ook, dat zijn wel de mooiere cadeautjes van het leven hoorquote:
Deense uitvinder - Zweedse journaliste?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
wtf dat verhaal over die Deense journalist
Ja, had ik voor geen goud willen missen.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgegroeid met exact zo'n vriendengroep ook, dat zijn wel de mooiere cadeautjes van het leven hoor
ja datquote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deense uitvinder - Zweedse journaliste?Of bedoel je een ander verhaal?
Is daar nieuws dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deense uitvinder - Zweedse journaliste?Of bedoel je een ander verhaal?
Nou dan moeten we maar even hopen dat dat nog even duurt hmm.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht de imperial march op mijn begravenis
Dat is wel curieus.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat
heeft via de post een minderjarige aan zich gekoppeld
true maar jij had het over RIPquote:Op zondag 14 februari 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moeten we maar even hopen dat dat nog even duurt hmm.
Nee. Maar het heeft wel inmiddels Zeeland bereikt zo te zienquote:
En nu? Brom en compactonderzoek?quote:
tsssk dat je dat niet kent. Een bekend fenomeen met dooi na vorst. Het slagen van ijs. Of ook wel gezegd het knoeteren den ijsgoden.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt alsof er hier geschoten wordt
je pic doet t nietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:09 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:franticdj
Cheddar brood met olijven en zongedroogde tomaten.
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
Mschol heeft seks met Haags z'n chick gehad
Als Haags het heeft, dan heeft heel fok een probleem, die vent is overalquote:Op zondag 14 februari 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ophaalbrug is opgehaald. Ik verdenk de vrouw van Haags.
Ik zie 'm welquote:Op zondag 14 februari 2021 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je pic doet t nietmaar klinkt goed
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
Mschol heeft seks met Haags z'n chick gehad
in 1 a 2 dagen wordt ik gebeld door ggd voor bron em contact onderzoek iddquote:
mogelijk...quote:Al je rekeningen en creditcards in de gaten houden omdat je gegevens nu op straat liggen?
Zou wel een leuk live spel zijn. Corona verspreiden de brug ophalen en kijken wie het overleeft en wie niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannelijk geslacht staat hierbij sowieso al 1 punt achterquote:Op zondag 14 februari 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou wel een leuk live spel zijn. Corona verspreiden de brug ophalen en kijken wie het overleeft en wie niet.
Z'n rechterhand kan er geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje sad om dit over jezelf te zeggen.
Nee ik ook niet. Die anderen lullen ook maar wat denk ikquote:
Ohja, Nja dan blijven er meer vrouwen over voor de overblijvers.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mannelijk geslacht staat hierbij sowieso al 1 punt achter
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Die anderen lullen ook maar wat denk ik
Dikke kwats boter, veel blauwquote:Op zondag 14 februari 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Die anderen lullen ook maar wat denk ik
Jezus Kwiwiquote:Op zondag 14 februari 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar iemand heeft de budacondo op ware grootte nagemaakt
NWS / Reuze sneeuwpenis strekt zich uit boven parkeerplaats
Kleine handen ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dudor heeft gewoon een kiezel-schrale plaatjeshost. Het moest weer voorgratiiesj zeker he, schooier!
ik zie wel praktische problemen jaquote:Op zondag 14 februari 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me toch wel een handicap worden
Krap draaien in de gang.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie wel praktische problemen ja
Dat je een bakfiets nodig hebt om budaconda mee te slepen enzo..quote:Op zondag 14 februari 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie wel praktische problemen ja
Hou jij van grote piemels?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je een bakfiets nodig hebt om budaconda mee te slepen enzo..
Dekentje er overheen in de winter.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
o dus daar is dat apparaat wat ik hier laatst postte voor.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
mutsje op je eikelquote:Op zondag 14 februari 2021 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dekentje er overheen in de winter.
Of ze heeft het rumvaatje van een Sint Bernard gejatquote:Op zondag 14 februari 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi heeft een wijntje op denk ik
Nou maar 1 glas, ben wel al een beetje melig de hele dagquote:Op zondag 14 februari 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi heeft een wijntje op denk ik
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel de bekroning op ons quarantaine-dorp zijn als de burgemeester ooit samen met de architect van ons mooie dorp diep in de liefdesput valt![]()
That would make me happy
Vertel mij watquote:Op zondag 14 februari 2021 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou maar 1 glas, ben wel al een beetje melig de hele dag
Deze kun je krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht de imperial march op mijn begravenis
Kon ze vroeger wel, maar die wens heb ik nooit ingediendquote:Op zondag 14 februari 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oma van Buda zal vast goed kunnen breien.
Het is wel een beetje karig met de liefde tot dusver ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel de bekroning op ons quarantaine-dorp zijn als de burgemeester ooit samen met de architect van ons mooie dorp diep in de liefdesput valt![]()
That would make me happy
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oma van Buda zal vast goed kunnen breien.
We hebben wel wingbal, maar die is druk met bankzaken tegenwoordig.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel een beetje karig met de liefde tot dusver ja.
Is er ook een weddingplanner in het dorp?
Even op de lente wachten en dan bloeit er van zelf wel iets op.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Karig, ik neem de mooiste vrouw ter wereld mee naar het dorp gekquote:Op zondag 14 februari 2021 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn oma heeft me vroeger eens een trui gebreid en die jeukte als de pest. Maar moest 'm van m'n ouders soms wel dragen als oma op visite kwamquote:Op zondag 14 februari 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ze vroeger wel, maar die wens heb ik nooit ingediend
Eehm, die woont er al hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Karig, ik neem de mooiste vrouw ter wereld mee naar het dorp gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |