SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kind ligt bij de patat?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks. Nu eerst kind en patat halen
Wel een goeie, eens kijken wat er bij mijn friet zitquote:
Ja dit heb ik niet besteldquote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie, eens kijken wat er bij mijn friet zit
Mayo?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie, eens kijken wat er bij mijn friet zit
en een frikandelletje. En groente natuurlijk. W0rt0ls. Rauw.quote:
quote:
Kind, Patat en appelmoesquote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks. Nu eerst kind en patat halen
Ik eet wortels ook meestal rauw. Beter dan suf gekookt.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een frikandelletje. En groente natuurlijk. W0rt0ls. Rauw.
Dikke sappige worstquote:Op zondag 14 februari 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo hutspot maken met een braadworst
Ik vind wortels eigenlijk alleen gekookt lekkerquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet wortels ook meestal rauw. Beter dan suf gekookt.
Arme buren, gang staat altijd al zo vol daar.quote:
Ik ook, kan ik de hele dag op knagenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet wortels ook meestal rauw. Beter dan suf gekookt.
Toch maar met de bus naar het werk dus...quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Morgen code rood vanwege de gladheid
kwonijnquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik de hele dag op knagen
Kunnen de treinen wéér niet rijdenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
jij krijgt hoofden erbijquote:Op zondag 14 februari 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
ik zou alleen patat halen en kind laten liggen
Als het KNMI al zegtquote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Kun je er de klok op gelijk zetten dat NS voor morgen weer een smoesje heeftquote:Kans op grootschalige ontregeling van het openbaar vervoer.
quote:
En je wijk dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch maar met de bus naar het werk dus...![]()
Ik ook. En is ook net iets gezonder dan een rauwe wortel doordat het betacaroteen van een gekookte wortel beter wordt opgenomen door het lichaam. Wist ik eerst ook niet, maar hoorde dat een keer.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind wortels eigenlijk alleen gekookt lekker
Voor je dinnetje?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Hele middag van die kut Ikea kasten in elkaar gezet, drie uur geslapen en gaan.
Hoor ik morgen wel. Denk wel dat we naar buiten moeten, maar dan vooral op de stoep blijven en goed uitkijken voor gladde stukken...quote:
Had goede hoop dat morgen al die smurrie weg zou zijn maar helaasquote:Op zondag 14 februari 2021 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoor ik morgen wel. Denk wel dat we naar buiten moeten, maar dan vooral op de stoep blijven en goed uitkijken voor gladde stukken...
Zijn sowieso maar weinig groenten die ik ongekookt/ongebakken lekker vind eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. En is ook net iets gezonder dan een rauwe wortel doordat het betacaroteen van een gekookte wortel beter wordt opgenomen door het lichaam. Wist ik eerst ook niet, maar hoorde dat een keer.
hij moet ze toch ergens verstoppenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Opblaaspoppen zijn toch geen kasten nodig.
Ik krijg net een mail van de NS dat ze vanaf maandag weer de reguliere dienstregeling rijden.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het KNMI al zegt
[..]
Kun je er de klok op gelijk zetten dat NS voor morgen weer een smoesje heeftHet is echt zielig gewoon.
Nicequote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Nu hoef ik nooit meer mijn woonkamer te gebruiken. @:franticdj
[ afbeelding ]
Hoe laat begint het neuken?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Hele middag van die kut Ikea kasten in elkaar gezet, drie uur geslapen en gaan.
Ja leuk, ik blijf lekker binnenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van de NS dat ze vanaf maandag weer de reguliere dienstregeling rijden.
Ja ik ook niet. Ik houd sowieso meer van warm eten dan koude gerechten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn sowieso maar weinig groenten die ik ongekookt/ongebakken lekker vind eigenlijk.
Warme banaan?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Ik houd sowieso meer van warm eten dan koude gerechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |