Ja, maar hij is ULTRAloper.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ik geloof er niets van. Maar wel knap als dit zonder doping gedaan is. 2 jaar van de radar geweest.... en nu ineens alles winnen. Rrright.
En in Salt Lake 12:10?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 980 luchtdruk rijdt hij hier 12:20
Hij schijnt in het leger gezeten te hebben, nou dan weet je het wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is er al gedocumenteerd dat hij een erkend dopingdokter als arts in de arm heeft genomen, zoals Koss voor de Olympische Spelen van 1994?
Deze gast was bij de junioren al beter dan Roest... dus helemaal uit het niets komt het nietquote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ik geloof er niets van. Maar wel knap als dit zonder doping gedaan is. 2 jaar van de radar geweest.... en nu ineens alles winnen. Rrright.
Wij zijn geen ordinaire vlaggetjesjuichersquote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef RipCity het volgende:
Is die vd poel sympathiek dat iedereen zo loopt te juichen? We zijn toch voor Nederland?
ZIEDENDquote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef Spanky78 het volgende:
Godstalent en sympathiek.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef RipCity het volgende:
Is die vd poel sympathiek dat iedereen zo loopt te juichen? We zijn toch voor Nederland?
Ik vind het wel een toffe gast. En ik vind Graeme Fish nietszeggend dus ik ben wel blij dat die het WR kwijt is.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef RipCity het volgende:
En bovendien is Van Der Poel een halve NEDERLANDER1quote:Op zondag 14 februari 2021 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zijn geen ordinaire vlaggetjesjuichers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |