Yup, en Rintje moet nog even benadrukken dat die wind echt in de rug wasquote:Op zondag 14 februari 2021 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er nou gesuggereerd dat er een bak wind bij is gezet?
Een kwart toch, alleen z'n opa en oma van zijn vader.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En bovendien is Van Der Poel een halve NEDERLANDER1
No hequote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een tenenkrommend interview weer
Veel mensen denken dat ie net als Bart en Ted-Jan export is die voor een ander land is gaan rijden ofzo ';)quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef RipCity het volgende:
Is die vd poel sympathiek dat iedereen zo loopt te juichen? We zijn toch voor Nederland?
En zijn interviewtechnieken. En zijn basale sociale vaardigheden.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het Engels van Bert zo matig is.
Dat geldt dan voor iedereen tochquote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, en Rintje moet nog even benadrukken dat die wind echt in de rug was
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En zijn interviewtechnieken. En zijn basale sociale vaardigheden.
Dacht ik idd als schaats noob ook. Moest wikipedia’en.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat ie net als Bart en Ted-Jan export is die voor een ander land is gaan rijden ofzo ';)
Dat maakt voor de NOS niets uit, die vinden Steve Yzerman nog een halve Nederlander.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een kwart toch, alleen z'n opa en oma van zijn vader.
Het hele seizoen al.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er nou gesuggereerd dat er een bak wind bij is gezet?
Ook in het NL is het maar matig wat Bert doetquote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef Toby56 het volgende:
"No, hè?"
Inderdaad, zodra het Engels wordt is Bert nergens meer.
Van Poel is ook matig hoor,ziek accent vind ik voor een Scandinaviërquote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het Engels van Bert zo matig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |