Slechte man van de wedstrijdquote:Op zondag 14 februari 2021 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
Leo Driesen is trending, dan weet je wel weer hoe laat het is.
Mij verrast het voornamelijk dat Bijlow daar niet geblesseerd raaktequote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef tompsv18 het volgende:
Heb dit gemist, maar was dit geen pingel?
[ twitter ]
Dit lijkt op dit fragment zo meer dan het was, ik vond het geen penalty in ieder geval.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef tompsv18 het volgende:
Heb dit gemist, maar was dit geen pingel?
[ twitter ]
Ik ga mijn 3e scherm niet uitzetten in de rust en dan weer aanzetten nee.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij blijft hangen bij de Feyenoord analyse?
Littlerabbit maakt in de rust van een wedstrijd zijn huis altijd schoonquote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga mijn 3e scherm niet uitzetten in de rust en dan weer aanzetten nee.
Oh, ik heb wel een vriendin.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit maakt in de rust van een wedstrijd zijn huis altijd schoon
3 schermen tegelijk? Damnquote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja geen kastje meer. Een weekend zonder Perez en De Boer voor jou dus, wat ergquote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga eintracht - koln proberenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef Tagliano het volgende:
Hier ga ik niet nog langer vrijwillig naar zitten turen
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef Tagliano het volgende:
Hier ga ik niet nog langer vrijwillig naar zitten turen
Je zit gewoon Getafe te kijken?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook geen voetbal te noemen.
Ik kijk Real Sociedad.quote:
VAR met Utrecht sympathie?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef OmniRocket het volgende:
hoe kan je in hemelsnaam de VAR hier nodig hebben om te zien dat het een pingel is?
Verwacht er bijzonder weinig van.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:41 schreef Tagliano het volgende:
Zou Twente weer eens een teken van leven vertonen
Ik ook, maar een mens heeft hoopquote:Op zondag 14 februari 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verwacht er bijzonder weinig van.
De geest is bij Vitesse ook wel uit de fles dus zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:41 schreef Tagliano het volgende:
Zou Twente weer eens een teken van leven vertonen
Louis zegt altijd 'zoals ik eerder al zei'. Wannabe Louis dus.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt Been altijd "nogmaals" als ie iets voor het eerst zegt?
Mede mogelijk gemaakt door Nedstede. De asociale verhuurder waar iedere huurder van droomt.quote:
Lijkt me sterk, al zou het voor een keer leuk zijn.quote:
Eerder de scheids met Utrecht sympathie... Nijhuis moet toch direct zien dat Oelschlägel die spits van VVV onderuit haaltquote:
Die 5-0 van een paar jaar geleden...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, al zou het voor een keer leuk zijn.
Heerlijke wedstrijd was dat! Het voelde ook als enorme karma tov Twente en hun 'getreiter' tov ons de jaren daarvoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die 5-0 van een paar jaar geleden...
Bert van Marwijk had daar ook een handje van.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Louis zegt altijd 'zoals ik eerder al zei'. Wannabe Louis dus.
Lol madquote:Op zondag 14 februari 2021 17:01 schreef GGMM het volgende:
Foutje van Riechedly "Die kan moeiteloos met Ajax mee" Bazoer
Daarmee koop je wel 2 á 3 rode kaarten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ja dat soort foutjes zie je onze verdedigers (ik noem een Schuurs) gelukkig nooit maken!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:01 schreef GGMM het volgende:
Pleur op met die play-offsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse mag gewoon de play offs in, wat leuk.
Schuurs kan ook niet moeiteloos met Ajax meequote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort foutjes zie je onze verdedigers (ik noem een Schuurs) gelukkig nooit maken!
Spannender als Vitesse wel wint vind ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef Tagliano het volgende:
Op deze manier wordt de strijd om Europese plekken wel boeiend trouwens
Vind ik leuk
Ja, die waren ook wel bizar stabiel natuurlijk. Kon nooit goed blijven gaan. Maar die gaan hun puntjes nog wel pakken.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
De Vitesse trein is wel in recordvorm ontspoord zeg.
Kan Blind wel moeiteloos mee?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schuurs kan ook niet moeiteloos met Ajax mee
Wat een dom voorbeeld
Senesi maakt ook nooit zulke fouten...toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort foutjes zie je onze verdedigers (ik noem een Schuurs) gelukkig nooit maken!
Dat zag toch iedereen aankomen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
De Vitesse trein is wel in recordvorm ontspoord zeg.
Ik wacht Shreyas zijn oordeel eerst even af.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet schrikken, Vitesse doet vanaf nu niet meer mee voor de landstitel.
Eens, dit was niks.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:04 schreef yats het volgende:
Goh, waarom zou je een penalty geven, toch?
Ik zag persoonlijk niet aankomen dat ze uit VVV, Heerenveen en RKC 1 punt zouden halen nee.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zag toch iedereen aankomen.
De xG-cijfers voor deze meltdown waren ook al vrij laag en dat is meestal wel een goede graadmeter voor aanstaand puntverlies.
Doe eens niet zo geleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zag toch iedereen aankomen.
De xG-cijfers voor deze meltdown waren ook al vrij laag en dat is meestal wel een goede graadmeter voor aanstaand puntverlies.
yatsie doe nou rustigquote:Op zondag 14 februari 2021 17:04 schreef yats het volgende:
Zeker omdat alleen de beker nu een EL-ticket geeft, dus ligt er maar aan wie daar wint.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef Tagliano het volgende:
Op deze manier wordt de strijd om Europese plekken wel boeiend trouwens
Vind ik leuk
We hebben ze vandaag voor minder gezienquote:
In de winterstop heeft Vitesse een supertalent van Leipzig gehuurd toch? Waar is die gast.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:04 schreef yats het volgende:
Dat zal ik gemist hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
We hebben ze vandaag voor minder gezien
Nee niet specifiek maar wel dat ze het nooit zo vol konden houden en het niet zo stabiel was als het leek.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag persoonlijk niet aankomen dat ze uit VVV, Heerenveen en RKC 1 punt zouden halen nee.
Daarom zou het wel geinig zijn dat Feyenoord en Vitesse de beker niet winnen jaquote:Op zondag 14 februari 2021 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker omdat alleen de beker nu een EL-ticket geeft, dus ligt er maar aan wie daar wint.
Ik ben rustig. Al ben ik klaar met de VAR. Als je ziet waar sommige clubs penalties voor krijgen...quote:
Ja, ik merk het. Valentijn Driessen is bij zijn analyses al afgehaakt.quote:
Ohio? Op de bank. Die gast is net 18 johquote:Op zondag 14 februari 2021 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de winterstop heeft Vitesse een supertalent van Leipzig gehuurd toch? Waar is die gast.
Ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Valentijn Driessen is bij zijn analyses al afgehaakt.
Vind je het ook onmogelijk kampioen te worden als al die rode kaarten niet gegeven worden of heb ik nu een ander persoon voor me?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben rustig. Al ben ik klaar met de VAR. Als je ziet waar sommige clubs penalties voor krijgen...
Maar waarom huur je hem dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ohio? Op de bank. Die gast is net 18 joh
Nee, al vind ik de VAR qua kaarten ook warrig. De ene wel, de ander niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind je het ook onmogelijk kampioen te worden als al die rode kaarten niet gegeven worden of heb ik nu een ander persoon voor me?
Derby tegen NEC wellicht!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse kan beter alles op alles zetten om de beker te winnen, die staan al met anderhalf been in de finale.
Bero, Bruns en toen Tannane ontbrak verloren ze punten. Niet overdreven veel maar ze hebben wel een erg smalle selectie in mijn ogen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:12 schreef fetX het volgende:
Heeft Vitesse eigenlijk al blessures gehad dit seizoen? Heb het idee dat van de top 5 die selectie redelijk intact is gebleven al volg ik Vitesse ook weer niet zo.
Dit is de eerste wedstrijd zonder blessures. We misten Tronstad, Bero, Bruns, Tannane en Doukhi een paar keer wegens blessures.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:12 schreef fetX het volgende:
Heeft Vitesse eigenlijk al blessures gehad dit seizoen? Heb het idee dat van de top 5 die selectie redelijk intact is gebleven al volg ik Vitesse ook weer niet zo.
Ja daarom. Buiten Tannane en Bazoer is het ook niet geweldig natuurlijk. Maar dit helpt wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bero, Bruns en toen Tannane ontbrak verloren ze punten. Niet overdreven veel maar ze hebben wel een erg smalle selectie in mijn ogen.
Akkoord.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is de eerste wedstrijd zonder blessures. We misten Tronstad, Bero, Bruns, Tannane en Doukhi een paar keer wegens blessures.
Mag het een keer? Andersom krijgt Tannane elke week dit soort schoppen zonder dat er een kaart voor volgt.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Ongekend dat de VAR hier niets mee doet
Het Schandaal van Arnhem
Tannane is deze vorm mis je niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Tannane mag wel eens een kaart krijgen.
Dit is een argument in de categorie "maar de Joden waren ook geen lieverdjes in de jaren dertig hoor"quote:Op zondag 14 februari 2021 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Mag het een keer? Andersom krijgt Tannane elke week dit soort schoppen zonder dat er een kaart voor volgt.
Dat is ook geen Ajax-niveau.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
Danilo "Het is belachelijk dat Ajax een dure spits haalt terwijl ze deze jongen nog hebben" Pereira da Silva speelt nog niet best.
Die heeft sinds de komst van Haller geen knikker meer geraakt, zat na PSV dus ook te janken in de kleedkamer. Dan ben je sowieso ongeschikt voor Ajax. (en dan reken ik nog buiten zijn voetbal'kwaliteiten')quote:Op zondag 14 februari 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
Danilo "Het is belachelijk dat Ajax een dure spits haalt terwijl ze deze jongen nog hebben" Pereira da Silva speelt nog niet best.
Zerouki verdiend geel inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geef die lijer nou eens geel joh.
Hou hier onmiddelijk mee op.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
Waarom zat hij te janken dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft sinds de komst van Haller geen knikker meer geraakt, zat na PSV dus ook te janken in de kleedkamer. Dan ben je sowieso ongeschikt voor Ajax. (en dan reken ik nog buiten zijn voetbal'kwaliteiten')
Deze speler lijkt me uitstekend bij PSV passen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
zat na PSV dus ook te janken in de kleedkamer.
Eens.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Danilo lijkt mij een hele lieve jongen
gayquote:Op zondag 14 februari 2021 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat het tonen van emotie gelijk de kop ingedrukt wordt hier
Wij mensenmensen vinden dit erg jammerquote:Op zondag 14 februari 2021 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat het tonen van emotie gelijk de kop ingedrukt wordt hier
De EL is voor hen belangrijker. Ze hebben dat geld nodig...quote:Op zondag 14 februari 2021 17:22 schreef fetX het volgende:
Hele belangrijke wedstrijd voor Vitesse.
Voor PSV uiteraard niet.
Rasmussen schijnt een ware leider van de verdediging te zijn dus dan geloof ik dat maarquote:Op zondag 14 februari 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daarom. Buiten Tannane en Bazoer is het ook niet geweldig natuurlijk. Maar dit helpt wel.
Dan ga ik daar in mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rasmussen schijnt een ware leider van de verdediging te zijn dus dan geloof ik dat maar
Ergens ook niet heel gek als je voetbal totaal niet creatief is op het moment tochquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef yats het volgende:
Het zou wel typisch Vitesse zijn om vandaag te verliezen en dan in Eindhoven ineens te winnen.
Buiten corona om worden er ook concerten gegeven in het Gelredome.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoe lastig het blijkbaar is om een grasmat te onderhouden.
De drainage is al maanden kapot. De eigenaar van Gelredome weigert dat op te lossen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoe lastig het blijkbaar is om een grasmat te onderhouden.
Ligt blijkbaar aan de verhuurder want de voetbalclub heeft niks met de grasmat te maken, ofzoquote:Op zondag 14 februari 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
Dan verdient die man een flinke draai om zijn oren!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
De drainage is al maanden kapot. De eigenaar van Gelredome weigert dat op te lossen.
Voor mijn gevoel is dat veld al jaren kutquote:Op zondag 14 februari 2021 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
De drainage is al maanden kapot. De eigenaar van Gelredome weigert dat op te lossen.
Vergelijk het met een huurhuis. De verhuurder is dan toch ook verantwoordelijk voor de riolering?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt blijkbaar aan de verhuurder want de voetbalclub heeft niks met de grasmat te maken, ofzo
Groetjes yats
Het ziet er ook nog niet naar uit dat ze dit om gaan draaien.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Weer eens een wedje geplaatst, staan die godgloeiende kut Ernemmers achter.
Een voetbalstadion is geen huurhuisquote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het met een huurhuis. De verhuurder is dan toch ook verantwoordelijk voor de riolering?
Je hebt duidelijk niet naar de resultaten van Vitesse gekeken van de afgelopen weken. Of lagen de odds om die reden zo hoog?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Weer eens een wedje geplaatst, staan die godgloeiende kut Ernemmers achter.
Dit klopt wel jaquote:Op zondag 14 februari 2021 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een voetbalstadion is geen huurhuis
Als mijn spullen zouden beschadigen en de drollen door het huis dreven dan zou ik het er toch niet bij latenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijk het met een huurhuis. De verhuurder is dan toch ook verantwoordelijk voor de riolering?
Nooit geld in de stijgende markt plaatsen, dus het was het risico waard.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet naar de resultaten van Vitesse gekeken van de afgelopen weken. Of lagen de odds om die reden zo hoog?
Nee, geen zin in. Je bent een voetbalclub, dan zorg je maar gewoon dat je veld waar sporadisch op gespeeld wordt in orde is.quote:
Dat doen ze ook niet. Er staat weer een zaak tegen Nedstede gepland.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als mijn spullen zouden beschadigen en de drollen door het huis dreven dan zou ik het er toch niet bij laten
Wow, zelfs daar heb je verstand van. Het is wel duidelijk waarom jij het tot Forum Admin hebt geschopt!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een voetbalstadion is geen huurhuis
Er zijn ook Forum Admins die nergens iets van weten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, zelfs daar heb je verstand van. Het is wel duidelijk waarom jij het tot Forum Admin hebt geschopt!
Na dit antwoord sluit ik mij aan bij Calliequote:Op zondag 14 februari 2021 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet. Er staat weer een zaak tegen Nedstede gepland.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, zelfs daar heb je verstand van. Het is wel duidelijk waarom jij het tot Forum Admin hebt geschopt!
Er zijn geen juristen die zo belabberd zijn in Nederlands hoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Voor de connaisseurs wil ik nog wel even toevoegen dat daarom de huurbescherming van boek 5 van het BW mij niet van toepassing lijkt en het juridisch dus totaal onvergelijkbare gevallen zijn
Maar ik neem aan dat yats dat als jurist ook wel doorhad
Nouquote:Op zondag 14 februari 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn geen juristen die zo belabberd zijn in Nederlands hoor.
Lijkt het jou of is het zo? Hier kan ik niks mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Voor de connaisseurs wil ik nog wel even toevoegen dat daarom de huurbescherming van boek 5 van het BW mij niet van toepassing lijkt en het juridisch dus totaal onvergelijkbare gevallen zijn
Maar ik neem aan dat yats dat als jurist ook wel doorhad
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In het buitenland vast wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouquote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt het jou of is het zo? Hier kan ik niks mee.
In dat geval blijf ik het Gelredome gewoon zien als een huurhuis.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Mij lijkt dat zo en ik heb geen zin om het uit te zoeken omdat ik straks mijn burgers ga bakken en daar ook nog wat groente voor wil snijden en opbakken
Ik vind dat goed, LRquote:Op zondag 14 februari 2021 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik het Gelredome gewoon zien als een huurhuis.
Picsquote:Op zondag 14 februari 2021 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Mij lijkt dat zo en ik heb geen zin om het uit te zoeken omdat ik straks mijn burgers ga bakken en daar ook nog wat groente voor wil snijden en opbakken
Ik was gisteren in de supermarkt en ik zag dat danio nu een toetje had met dropsmaakquote:
Ik dank je zeer voor deze mededelingquote:Op zondag 14 februari 2021 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit dankbaarheid meld ik je dat de top 3 in de tweede Bundesliga op evenveel punten staan.
Ik heb yats sindsdien niet meer zien postenquote:
Ik ben iets anders gaan doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb yats sindsdien niet meer zien posten
Dat snap ik ook wel
Ik ook, hij fluit vandaag erg tegen Twente.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben iets anders gaan doen.
Ik begin de irritatie van Lenny over deze scheids te snappen overigens.
Ja precies. Beetje een zwart shirt dragenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef yats het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hij Tannane geen rood gaf inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, hij fluit vandaag erg tegen Twente.
Kan je wel lacherig doen maar een doelpunt terecht afkeuren op buitenspel is gewoon matig hoor. Hij wist dondersgoed dat Vitesse het even nodig had.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hij Tannane geen rood gaf inderdaad
Eens, zeker omdat ze de scheidsrechter ook tegen hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wel bijzonder dat een Twente wat totaal niet in vorm is zo gemakkelijk overeind blijft.
Dat denk ik ook, ze hebben geluk dat ze eerst PSV treffen om wat vertrouwen te tanken.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit Vitesse krijgt het nog lastig tegen Emmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef Tagliano het volgende:
@:Jr-style-93Dat ziet er best lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk maat!
@:Jr-style-93Eet smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@:Jr-style-93Goede keuze broodje, matige hamburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
@:Jr-style-93Groente snijden en opbakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Jr-style-93Ziet er lekker uit, geniet ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zou het Liverpool zijn? Sowieso een club uit de premier Leaguequote:
De burgers waren een experimentjequote:Op zondag 14 februari 2021 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede keuze broodje, matige hamburgers.
Bovenop de burger heb ik wat champignons, uienringen en bosui gedaanquote:
Weinig lef durven tonen maar soms is iets in de eenvoud juist goed.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bovenop de burger heb ik wat champignons, uienringen en bosui gedaan
En KAAS.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bovenop de burger heb ik wat champignons, uienringen en bosui gedaan
Jij wilde de VAR afschaffen, doe hij niks en is het weer verkeerd??quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef yats het volgende:
Dat was hands...Maar ach, zelfs als hij hem vangt krijgen we geen penalty
Dat was de keeper.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:17 schreef yats het volgende:
Dat was hands...Maar ach, zelfs als hij hem vangt krijgen we geen penalty
Pieri maakte handsquote:
Het wordt 1-1 @Zorroquote:Op zondag 14 februari 2021 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Twente lijkt wel een meer dan terechte overwinning binnen te gaan slepen
Die dekselse Kramer.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de wedstrijden vandaag (en gister stiekem ook wel) bijzonder kut.
Moment van het weekend kwam van Kramer of all place's.
Ik heb mijn hoop op volgende week zondag gevestigd voor wat betreft de E-re-di-wie-siequote:Op zondag 14 februari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
Zat ik ook al over te janken. Geen knotsgekke reclame voor de eredivisie dit weekendquote:Op zondag 14 februari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Ajax heeft dan een zondagavond-pot.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop op volgende week zondag gevestigd voor wat betreft de E-re-di-wie-sie
Dat vind ik wel jammer eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh Ajax heeft dan een zondagavond-pot.
Dat is best leuk ja. En de hele dag door.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop op volgende week zondag gevestigd voor wat betreft de E-re-di-wie-sie
Dit zegt meer over de coronaleegte in je leven.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit je daar het hele weekend op te wachten
Die zondag erop wordt nóg leuker!quote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit je daar het hele weekend op te wachten
Dat kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zegt meer over de coronaleegte in je leven.
Super Sundaygenotquote:
Tenzij de schoten van de zijkant/schuin kwamenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal kogelgaten behalve waar de bestuurder zit.
Misschien leeft die ook nog wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal kogelgaten behalve waar de bestuurder zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |