Als dat zou gebeuren wat ik totaal niet meer verwacht dan koop ik er gelijk 10.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
terug daarheen zou ook wel puur genot zijn
Zeker. Al die weakhands die dan van een brug zullen springenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
terug daarheen zou ook wel puur genot zijn
Bittrex is an sich een prima exchange. Alleen de helpdesk is daar wat traag. Verder is het trade volume niet zo groot als bijvoorbeeld op Coinbase of Binance.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef ikbenrond het volgende:
Ik ben zelf niet zo actief hierin, ik doe een beetje slow traden in btc maar dus ben niet zo op de hoogte van alles, wil wel wat actiever worden. Ik heb nu alles op Bittrex staan, is het handig dat voordat ik wat actiever word ik naar een andere broker ga of is Bittrex wel prima?
Van die 3 heeft Coinbase wel de makkelijkste app. En je kunt Coinbase linken aan Uniswap.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bittrex is an sich een prima exchange. Alleen de helpdesk is daar wat traag. Verder is het trade volume niet zo groot als bijvoorbeeld op Coinbase of Binance.
Wat boeit een app nou.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:35 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Van die 3 heeft Coinbase wel de makkelijkste app. En je kunt Coinbase linken aan Uniswap.
Ik raak het 3-4 keer per jaar aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik doe 95% met een app, niet met de pagina.
Heb nog een pot waar ik wat regelmatiger mee werk. Daarom vind ik een handige app wel prettig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik raak het 3-4 keer per jaar aan
Ik moet hodlen omdat Ethereum laag staatquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Heb nog een pot waar ik wat regelmatiger mee werk. Daarom vind ik een handige app wel prettig.
Eth traden tegen wat leuks op Uniswap.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet hodlen omdat Ethereum laag staat
Ik ga niet meer in kleine projecten investeren. Slechte ervaring mee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Eth traden tegen wat leuks op Uniswap.
Dat is je goed recht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in kleine projecten investeren. Slechte ervaring mee.
Je weddenschappen kom je ook niet na.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in kleine projecten investeren. Slechte ervaring mee.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Je weddenschappen kom je ook niet na.
Daarnaast heeft Bittrex veel minder keus in coins, én door het lage volume worden orders soms ook later gevuldquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bittrex is an sich een prima exchange. Alleen de helpdesk is daar wat traag. Verder is het trade volume niet zo groot als bijvoorbeeld op Coinbase of Binance.
Sats of fiat?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
24h Portfolio Change (-0.71%)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |