Ik vind dat de NOS wel wat consequenter mag zijn... skippen die rit.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:35 schreef VoMy het volgende:
Schouten in rit 1, tegen de goede Maltais, dus we missen niks.
Denk dat je toch wel 6:53 moet rijden voor goud.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch een beetje zoeken wat nu mogelijk is in deze omstandigheden.
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef DeLuna het volgende:
Nu missen we rit 1 niet natuurlijk. Vlaggetjesvolk
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van Assurancetourix aliaswil je dat NOOIT meer doen. die moderniteiten zijn heiligschennis,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Ja en die tweet van hem dat ze alle ritten uitzenden is dus ook onzin.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke reactie, met zijn koop een VPNetje. De NOS is ook ons geld.
Van onze belastingcenten!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij betalen hun salaris ook maar oké
IN PRINCIPEquote:Op zondag 14 februari 2021 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en die tweet van hem dat ze alle ritten uitzenden is dus ook onzin.
W.b. moderniteiten: zie de discussie over de live timing.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wil je dat NOOIT meer doen. die moderniteiten zijn heiligschennis,.
Ik ga maar weer een aftrekpostje erbij verzinnen, voor deze volksverlakkerij ga ik niet betalen!!1n!quote:
Dat bedoelt ie natuurlijk met zijn VPN. Dat je dan de TV zenders uit Principe kan ontvangen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IN PRINCIPE
Maar daar wijken we van af als er géén Nederlander in eerste ritten rijden![]()
Ze gaat onder de 3:50, wie kan dat verder nog?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:41 schreef tja77 het volgende:
Schouten gaat een lekkere tijd neer zetten.
Denk niet genoeg voor goud, maar medaille???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |