In Japan ook al, we geven alle kennis aan het buitenland!quote:
Gelukkig ben ik lang geleden groot geworden in een boerndisco waar een dj werkte die bereid was om alles te draaien (en te waarderen). Kool & The Gang met Celebration, en daarna de Sex Pistols met God Save The Queen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die kut dj draait normaal gesproken bij zo'n grote boer'ndiscoo aan zijn repertoire te horen, wat een baggertroep.
Gelukkig hebben we er een uit Duitsland weer weggehaaldquote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Japan ook al, we geven alle kennis aan het buitenland!
Ik ben ook zeer regelmatig ik een boer'ndiscoo geweest hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik lang geleden groot geworden in een boerndisco waar een dj werkte die bereid was om alles te draaien (en te waarderen). Kool & The Gang met Celebration, en daarna de Sex Pistols met God Save The Queen.
Wow, die was helemaal uit mijn actief geheugen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Remco het volgende:
Nu volgend seizoen dit volhouden. Daar zijn de Noren niet zo goed in. Denk aan Even Wetten.
Die werd wereldkampioen op een buitenbaan toch? Niet gek dat het resultaat een jaar later anders was.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Remco het volgende:
Nu volgend seizoen dit volhouden. Daar zijn de Noren niet zo goed in. Denk aan Even Wetten.
En gevolgen voor de prestatiematrix?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef VoMy het volgende:
Een gevoelige klap op de Sotsji-meter, deze uitslag.
Sarajevo all over again.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef VoMy het volgende:
Een gevoelige klap op de Sotsji-meter, deze uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sensationeel!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee dat klopt maar achteraf hebben Bokko, Pedersen, Bokko en Njatun hun belofte ook niet echt kunnen inlossen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die werd wereldkampioen op een buitenbaan toch? Niet gek dat het resultaat een jaar later anders was.
3. Joep in de Kuip?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef franklop het volgende:
Voorspel nu hoeveel ritten we bij de mannen gaan missen.
Ik zet in op 2.
Ja... hij staart zich blijkbaar ergens kapot op...nou ja, Hersman zegt ook nog steeds regelmatig "tussen haakjes".quote:Op zondag 14 februari 2021 13:33 schreef vaarsuvius het volgende:
dat is geen mond vol tanden Bert-kneus...
Ze analyseert het prima
Dat idee heb ik nou juist helemaal niet; hij wordt met het jaar milder... en hij beschermt in dit geval De Jong tegen een zwaar minderwaardigheidsgevoel.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef noodgang het volgende:
Bert wordt met de dag een grotere klootzak
Ja eensch, walgelijk knaapje.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Nuis op zijn bek gaat. Hard.
Wat een lul is dat zeg
dit interview viel mee omdat ze zelf meteen erin ging met krachttermen. Bij de andere interviews van de afgelopen dagen deed die het wel ontzettend ergquote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou juist helemaal niet; hij wordt met het jaar milder... en hij beschermt in dit geval De Jong tegen een zwaar minderwaardigheidsgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |