'Schik' is volgens mij ook meer een veelgebruikte term in Brabant.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik las heel je bericht verkeerd... Ik las verder na de eerste zin en dacht dat er "schrik" stond ipv: schik.![]()
Leuk man!
Gebruiken we hier in Friesland ookquote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'Schik' is volgens mij ook meer een veelgebruikte term in Brabant.Of gebruiken ze die term ook buiten de provincie?
Ik twijfel over een schietkist, of alles doorlonten. Mooie show, maar alles is snel weg dan...quote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben ook druk bezig met een show voor aankomende jaarwisseling, zit mijn mijn ideeën al 200 over het budget heen![]()
Ik probeer ergens ook veel dubbel te kopen, want het kan zomaar afgelopen zijn inderdaad.
Belgisch / Brabants.. verder geen idee eik. Ik gebruik t ook iig.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'Schik' is volgens mij ook meer een veelgebruikte term in Brabant.Of gebruiken ze die term ook buiten de provincie?
Friesland is ook de 'provincie' toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gebruiken we hier in Friesland ook
Hey Straat,ik ben ook op skik.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Belgisch / Brabants.. verder geen idee eik. Ik gebruik t ook iig.
Dit!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:11 schreef Straatverlichting het volgende:
Kee... Nederlands dus!!!
Fuck die Holanders.
quote:
quote:
quote:
Ik lont altijd alles door, maar wel met tijdschema, reken alles op de seconde uitquote:Op zondag 14 februari 2021 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik twijfel over een schietkist, of alles doorlonten. Mooie show, maar alles is snel weg dan...
Maybe beide? Losse blokken schieten en een show van zeg 10 - 15 blokken doorgelont (100- 150 shots)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |