Ja ik doe fokking hard mijn best om het leuk te houden.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Iemand mag wel iemand debieltje noemen maar als gevraagd wordt wie het is grijp jij in?
Alles kits phoenyx?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Iemand mag wel iemand debieltje noemen maar als gevraagd wordt wie het is grijp jij in?
Wacht maar tot jij kids hebt dan lach je niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alles kits phoenyx?
Hé, dat rijmt!
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij kids hebt dan lach je niet meer
Thanks.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/after12events
Is misschien stabieler
Niemand lacht om jou.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee alleen tegen mij hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 2!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef phoenyx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee alleen tegen mij hahahahaSowieso nooit om jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat jij dat nooit doetquote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Joh, ga jezelf ook vermenigvuldigen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |