Ik snap eigenlijk niet waarom ze dat altijd doen. Uiteraard gebruiken ze het om wat anderen verdacht te maken. Maar ik denk dat ze heter kunnen doen door helemaal geen namen te laten horen die de kandidaten zeggen. Daardoor krijg je als kijker eigenlijk informatie over wie het niet kan zijn i.p.v. dat je het zelf moet uitzoeken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet zo heel goed dat ze die verdenkingen zo duidelijk hebben laten zien dit jaar, want daardoor kun je een hoop elimineren qua testuitslagen. Nu is de mol al bekend vóór de finale
Maar Charlotte is wel degene die bij elke persco van Rutte en De Jonge die die debielen vragen stelt, waardoor er elke keer negatief over haar getwitterd werd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Maar Ron presenteert kinderprogrammas en Charlotte is journalist met waarschijnlijk een hbo-diploma. Blijft raar.
Ja precies. Zij en een van de mannelijke journalisten die vaak als een van de eersten de vragen mag stellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar Charlotte is wel degene die bij elke persco van Rutte en De Jonge die die debielen vragen stelt, waardoor er elke keer negatief over haar getwitterd werd.
4 minuutjes maar. Ik vind dat je 200 punten magquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:39 schreef essnhills het volgende:
Heb ik een keer de afvaller goed, was ik net een paar minuten te laat. Wel nog voor dat de aflevering begon.. nu heb ik nog steeds geen pronopunten![]()
Dus dit topic weet beterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de massa juist de twist is dat Renée de mol blijkt
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:44 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
4 minuutjes maar. Ik vind dat je 200 punten mag
Kan ook niet anders met zo'n achternaam natuurlijkquote:
Arm kindquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee da's de dochter van Florentijn
Eerste afleveringen waren top, nu beetje matigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vaag seizoen is dit, nu Marije exit is en Charlotte bijna de Mol niet meer kan zijn hebben we echt te maken met een hele matige mol.
Of is Marije toch van Charlotte afgestapt in de test...
Ik mis de logica achter deze zin een beetjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vaag seizoen is dit, nu Marije exit is en Charlotte bijna de Mol niet meer kan zijn hebben we echt te maken met een hele matige mol.
godver ik dacht nog 'dit' was er ook een maar was vergeten dat 'das' er ook een wasquote:
Renee lijkt een hele typische mol te zijn ja. Natuurlijk zijn er genoeg dingen bij haar te vermelden. Maar dat dove en trage gedoe is wel erg suf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |