2-1 voor "Nee", ik kom er genadig vanaf.quote:
2-0 eigenlijk gezien op jezelf stemmen niet wordt gewaardeerd vriendquote:Op maandag 15 februari 2021 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2-1 voor "Nee", ik kom er genadig vanaf.
Fien was transgender? En relatie met adorabella godverrrquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was dat
Nee die Adorabella was transgender. Fien was gewoon verstandelijk beperkt. Niet een zeldzaamheid op FOK! overigensquote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Fien was transgender? En relatie met adorabella godverrr![]()
Inge? Nee die ken ik nietquote:
Nee dan zie je wie het heeft gemod.quote:
nee heb zelf post verwijderdquote:
Maar dat zie je toch zelf ook onderaan je bericht als je hem aanpast?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dan zie je wie het heeft gemod.
chevy is gayquote:Op maandag 15 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zie je toch zelf ook onderaan je bericht als je hem aanpast?
Nja ze kreeg meer seks dan de meeste hier op FOK!quote:Op maandag 15 februari 2021 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb zelf post verwijderd
nja inge was ook zo iemand met een beperking maar was haar echte naam dacht ik
weet haar fok naam niet meer
weet nog dat ze zich liet afpalen door vrachtwagenchauffeurs in vrachtauto's lol
en heb ook nudes voorbij zien komen..
Niet als je het binnen 5 minuten doet en lege tags erin postquote:Op maandag 15 februari 2021 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zie je toch zelf ook onderaan je bericht als je hem aanpast?
Echt? Tijd voor een nieuwe poll danquote:
Blondje_93quote:Op maandag 15 februari 2021 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb zelf post verwijderd
nja inge was ook zo iemand met een beperking maar was haar echte naam dacht ik
weet haar fok naam niet meer
weet nog dat ze zich liet afpalen door vrachtwagenchauffeurs in vrachtauto's lol
en heb ook nudes voorbij zien komen..
Heeft Chevy met DjeDje wat gehad?quote:
Rip. Kan me haar niet goed meer herinneren maar was volgens mij wel aantrekkelijke dame jaquote:Op maandag 15 februari 2021 14:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij had gevoelens voor DjeDje maar die waren niet wederzijds
Mooiste meid die ooit deze site heeft betredenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip. Kan me haar niet goed meer herinneren maar was volgens mij wel aantrekkelijke dame ja
Toch raar dat ze niet met jou wilde zijn danquote:Op maandag 15 februari 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooiste meid die ooit deze site heeft betreden
Kom je eindelijk een meid tegen die aan je standaarden voldoet, gebeurt datquote:Op maandag 15 februari 2021 14:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch raar dat ze niet met jou wilde zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |