Jij moet nu ook weer niet overdrijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is Gakpo he die heeft in totaal 6 leuke wedstrijden gespeeld laten we niet overdrijven.
Vooral de enige speler die weinig kansen nodig heeft en ijskoud voor het doel blijft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet nu ook weer niet overdrijven.
Speler met het hoogste rendement bij PSV. Betrokken bij ontzettend veel doelpunten. Niet alleen dit seizoen maar ook vorig seizoen. Vorig seizoen waren hij en Dumfries de enige die overeind bleven en hun niveau haalde.
Geen rare fratsen of uitspraken, heb hem ook nog nooit zich negatief horen uiten wanneer hij gepasseerd werd en moest banken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral de enige speler die weinig kansen nodig heeft en ijskoud voor het doel blijft.
Bedankt dat je er even op in gaat, ik had er de kracht niet voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet nu ook weer niet overdrijven.
Speler met het hoogste rendement bij PSV. Betrokken bij ontzettend veel doelpunten. Niet alleen dit seizoen maar ook vorig seizoen. Vorig seizoen waren hij en Dumfries de enige die overeind bleven en hun niveau haalde.
Tijd om je volledig achter Cambuur te scharen Maxi met al die gekke Ajaciedenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt dat je er even op in gaat, ik had er de kracht niet voor.
Cambuur heeft dit puntverlies volledig aan zichzelf te wijten en moet niet klagen met een Ajax die gister nog Europees speelde, dat scheelt ze een Brobbey. Maar we dwalen af geloof ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om je volledig achter Cambuur te scharen Maxi met al die gekke Ajacieden
5-3-2 spiegelen is vaak wel het makkelijkst tegen een team die zo speelt.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Schmidt is dronken. Wat een vreemde opstelling. Die verdediging kan echt niet. 4 controlerende middenvelders..
Als ze vandaag de boot ingaan zouden ze hem er per direct uit moeten schoppen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Schmidt is dronken. Wat een vreemde opstelling. Die verdediging kan echt niet. 4 controlerende middenvelders..
Ja. En vervolgens na vandaag az in je nek hijgend en van de week europees klaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Alles op de EL .. verstandig
Ook met deze 11 moet je vite$$e kunnen pakken
Wat heb je nou aan die EL joh, plek 2 is veel belangrijker, en je ligt er toch al zo goed als uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Alles op de EL .. verstandig
Ook met deze 11 moet je vite$$e kunnen pakken
Ik heb ook niet het idee dat Schmidt tracht alles op de EL te gooien en de competitie nu even als bijzaak ziet. Wellicht is dit een ultieme poging om met een soort verrassingseffect de boel weer draaiende te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan die EL joh, plek 2 is veel belangrijker, en je ligt er toch al zo goed als uit.
Verrassen doet die wel ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Schmidt tracht alles op de EL te gooien en de competitie nu even als bijzaak ziet. Wellicht is dit een ultieme poging om met een soort verrassingseffect de boel weer draaiende te krijgen.
Ado of vitesse. Ik zie daar toch wel.wat verschilquote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef tja77 het volgende:
Vorige week had hij ook zo’n fantasie-opstelling.
Het spel viel me toen niks tegen, het afronden wel.
Kwartfinale bereiken zou wel wee eens lekket zijn .. tweede wordt je uiteindelijk toch wel, maak ik me geen zorgen overquote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan die EL joh, plek 2 is veel belangrijker, en je ligt er toch al zo goed als uit.
Uiteraard, vandaar de wat meer behoudende en verdedigende optie vandaag. Opstelling ziet er vooral op het middenveld heel erg verdedigend uit, en verwacht Vertessen en Zahavi op een eiland want nu ook nog Max en Malen niet spelen zou ik niet weten hoe die bal voorin komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Ado of vitesse. Ik zie daar toch wel.wat verschil
Iets te verdedigend. Risicovol ook om deze week zo in te gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaar de wat meer behoudende en verdedigende optie vandaag. Opstelling ziet er vooral op het middenveld heel erg verdedigend uit, en verwacht Vertessen en Zahavi op een eiland want nu ook nog Max en Malen niet spelen zou ik niet weten hoe die bal voorin komt.
Juist niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef Heeinz het volgende:
Wat een trainer hebben jullieIk kan me best voorstellen dat ik zelfs als PSV-supporter zou willen dat dit wordt afgestraft
Kan ik me niet voorstellen. Enige die kan scoren is Zahavi. De andere 10 maken er gezamenlijk 10 in een jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juist niet.
Altijd krampachtig aan zijn systeem vasthouden en nu hij dat een keer niet doet zou het toch leuk zijn dat het juist dan prima draait.
Ik zeg ook niet dat ik het verwacht hequote:Op zondag 21 februari 2021 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Enige die kan scoren is Zahavi. De andere 10 maken er gezamenlijk 10 in een jaar.
De tandjesquote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tweede helft buigt hij een 0-3 persoonlijk om naar een 5-3 overwinning hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Zorro het volgende:
Ik denk kom, laat ik Malen eens in mijn manager zetten....
Oh mooi, altijd fijn om dat vast te wetenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tweede helft buigt hij een 0-3 persoonlijk om naar een 5-3 overwinning hoor
Ja wil even het tegengeluid van indekken gevenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh mooi, altijd fijn om dat vast te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja wil even het tegengeluid van indekken gevenVooralsnog is je voorspelling aardig in orde. Die 0-3 komt er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ja, die 5 alleen niet als dit zo doorgaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooralsnog is je voorspelling aardig in orde. Die 0-3 komt er.
Ja! Lekker talentjes een kans geven, en wanneer ze die missen meteen wisselen!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vertessen wisselen. Hoe mis je die kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |