SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niet in huis. Mosterd dille saus of zo ietsquote:
brrr frisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou het was weer afzien tijdens de lockdown vandaag hoor..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Assortiment van amuses
– makreel | rode biet | guave
– witlof | prosciutto | boerenkaas
– brioche | palingcrème | mierikswortel
Sashimi van heilbot | kokkels | oester | venkel | bloedsinaasappel
Wortel | geitenkaas | ras el hanout
Langoustines | knolselderij | passievrucht | koffie
Skrei | ravioli kalfswang | paksoi | rode curry
Hertenkalf | pommes duchesse | schorseneren | spinazie | truffel
Internationale kazen | 5 stuks | bijpassende garnituren
Valentijnsdessert | appel | karamel | boerenjongens
Net als @:citizen.erased grotendeels voorbereid
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Kloodte leefquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Foto’s van Gergi en zijn BFF moeten maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Assortiment van amuses
Oh ja.. Gergi zo vandaag tegen 'm: Luister volgende week moet ik echt een keer een weekend naar kwiwi (ik ga nu steeds naar Gergi omdat die vriend daar in de buurt woont en we dan kunnen carpoolen), en dan willen we een weekendje samen weg. Zegt die BFF: Oh laat dan ff weten waar, kunnen we samen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto’s van Gergi en zijn BFF moeten maken?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja.. Gergi zo vandaag tegen 'm: Luister volgende week moet ik echt een keer een weekend naar kwiwi (ik ga nu steeds naar Gergi omdat die vriend daar in de buurt woont en we dan kunnen carpoolen), en dan willen we een weekendje samen weg. Zegt die BFF: Oh laat dan ff weten waar, kunnen we samen.
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh ja.. Gergi zo vandaag tegen 'm: Luister volgende week moet ik echt een keer een weekend naar kwiwi (ik ga nu steeds naar Gergi omdat die vriend daar in de buurt woont en we dan kunnen carpoolen), en dan willen we een weekendje samen weg. Zegt die BFF: Oh laat dan ff weten waar, kunnen we samen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lach maarquote:
Gergi komt zo wel een beetje over als een harig lief konijn met flaporenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
awww.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gergi komt zo wel een beetje over als een harig lief konijn met flaporen
Maar heeft ie nou gezegd van ehh.. Wat US zei dus dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Volgens mij vindt die gast zichzelf zo'n leuk gezelschap dat ie denkt dat iedereen dat vindt
Ja dat geloof je toch niet. Hij zei letterlijk dat we met z'n tweeën een weekend weg wilden en dan nodigt ie zichzelf gewoon wéér uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
"Luister kut, ben je doof of zo, ik ga met mijn meisje een weekend weg, begrepen of moet ik je van deze berg af flikkeren?"
ik sta instant te trillen als een rietje van de kou...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ken zulke lui. Zsm lozen haha.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Volgens mij vindt die gast zichzelf zo'n leuk gezelschap dat ie denkt dat iedereen dat vindt
Ja op dat moment moesten we nog 2u samen in de auto zitten dus hij gaat het van de week nog even duidelijk maken. Hoop ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar heeft ie nou gezegd van ehh.. Wat US zei dus dan?
Niet hier. Weekend ben ik minder aanwezig hier. Kind aandacht geven enzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
D0dur![]()
Waar was je de hele dag?
En dat kapt gergi dan zelf niet gelijk af?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je toch niet. Hij zei letterlijk dat we met z'n tweeën een weekend weg wilden en dan nodigt ie zichzelf gewoon wéér uitHoe dan.
Is een klein beetje heel erg raar ja, wat zegt Gergi daarvan eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je toch niet. Hij zei letterlijk dat we met z'n tweeën een weekend weg wilden en dan nodigt ie zichzelf gewoon wéér uitHoe dan.
Kwiwi ben je van nature een dominant persoon?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je houdt toch zo van de kou?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta instant te trillen als een rietje van de kou...
Hij wil z'n nieuwe vriend niet beledigen.. maar kom op zegquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat kapt gergi dan zelf niet gelijk af?
Jezus kerelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Assortiment van amuses
Nieuwe vriend?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wil z'n nieuwe vriend niet beledigen.. maar kom op zeg
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kwiwi ben je van nature een dominant persoon?
awwwquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel, maar ben een beetje ziek..
Een soort US?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
ik denk van niet, had geen covid klachten, maar omdat ik vandaag beetje aan het hoesten ben morgen maar wel even testenquote:
Hopelijk geen covidquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk van niet, had geen covid klachten, maar omdat ik vandaag beetje aan het hoesten ben morgen maar wel even testen
hotpants met tanktop ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week weer normale kleding aan
Ja ik ben verliefd op de leukste, knapste en liefste vrouw van de heeeeeeele wereld.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
@:uitstraling heb je nog een leuk sterk verhaal?
https://forum.fok.nl/user/history/442397quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
@:uitstraling heb je nog een leuk sterk verhaal?
O vertel asjeblieft meerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op de leukste, knapste en liefste vrouw van de heeeeeeele wereld.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op de leukste, knapste en liefste vrouw van de heeeeeeele wereld.
Nee hou ik niet van.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? is toch mode? zo min mogelijk kleding aan het lichaam
GMTAquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien is het ventiel stuk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hou ik niet van.
Al draag ik in thailand wel korte jurkjes maar hier in nederland nooit
met borsten een optie?quote:
Hij draagt een duimring. Meer hoef ik niet te zeggen toch..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jullie 2 meer oog heeft voor fashion
Vast ook niet waar danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij draagt een duimring. Meer hoef ik niet te zeggen toch..
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik heb niet zozeer iets tegen een duimring
ik nu 1 om mijn middelvinger en heb altijd een slang gehad om de andere middelvingerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Op volle oorlogssterkte draag ik iets van 12 ringen
Vet zo'n slang als ring, die wil ik eigenlijk ook nog wel, goeie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik nu 1 om mijn middelvinger en heb altijd een slang gehad om de andere middelvinger
Ik heb welgeteld 0 ringen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Op volle oorlogssterkte draag ik iets van 12 ringen
Geloof dat het deze isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet zo'n slang als ring, die wil ik eigenlijk ook nog wel, goeie.
Die zou ik zo dragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat het deze is
[ afbeelding ]
ik heb gisteravond 1 bier gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de helft van dry february vanavond![]()
Nee ik smokkel niet, ik ben op 30 januari al begonnen. 15 uit 30 is de helft
Dit gaat jou lukkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de helft van dry february vanavond![]()
Nee ik smokkel niet, ik ben op 30 januari al begonnen. 15 uit 30 is de helft
Duurt toch nog tot de oneindigheid dus ga ik me niet druk om maken ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor je trouwring alvast joh.
hoef geen ring hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt toch nog tot de oneindigheid dus ga ik me niet druk om maken ...
quote:
Ja als ze dat rare idee nou eens uit haar hoofd zetquote:
0rdiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Lick my legs I'm on fire
Lick my legs of desire
Lick my legs I'm on fire
Lick my legs of desire
je zei hoofd huehuequote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze dat rare idee nou eens uit haar hoofd zet
Meer dan jij denktquote:
Die lust ook wel graag Italiaans eten zo te zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979 het wordt geen weet ik veel. het is met Hannelore zweetsloot. die kan ik echt niet meer hebben sinds ze op de radio bij de ochtendshow zit en geen nieuwslezeres is.. de gemaakte nepfeminist
Daar hebben wij Barry White voor.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb hier nog choco oublies liggen, wit melk
ik weet nog niet wat ik wil zien vanavondquote:
Doe gezellig mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik wil zien vanavond
ik trek het niet om tv te kijken nu, telefoon gaat netquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hannelore kan ik nog wel handelen denk ikquote:
Wie is de Mol?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet in de ogen van je meisje kijken in plaats van naar een fucking TV, zeker met uitgebreid eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
Onder genot van diner lekker naar s2 van the boys kijken dan maar
ooit geprobeerd. maar ik vind er weinig aanquote:
That's RACISTquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb hier nog choco oublies liggen, wit melk
Ik ben het pas na 2015 gaan volgen dus de volgens diehards betere tijd heb ik gemist. Ik zit zometeen voor de buisquote:
Ja is wel leuk als je het nog niet zo lang volgt. Veel plezier met kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben het pas na 2015 gaan volgen dus de volgens diehards betere tijd heb ik gemist. Ik zit zometeen voor de buis
te snel cupcakes gegeten?quote:
Ik kijk nog een half uurtje weet ik veelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja is wel leuk als je het nog niet zo lang volgt. Veel plezier met kijken
Ik heb het nooit gevolgd toen het nog met onbekende Nederlanders was. Daarna af en toe een jaar gekeken. Toen echt een aantal jaren niet. Vanaf de editie in Georgië weer ieder jaar gekeken...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben het pas na 2015 gaan volgen dus de volgens diehards betere tijd heb ik gemist. Ik zit zometeen voor de buis
Vorig jaar wel de Vlaamse versie gekeken ook, een stuk meer puur, geen mensen die populariteit belangrijker vinden dan de prijs winnenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gevolgd toen het nog met onbekende Nederlanders was. Daarna af en toe een jaar gekeken. Toen echt een aantal jaren niet. Vanaf de editie in Georgië weer ieder jaar gekeken...
Is het gefilmd?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Kon me nog net aan een regenpijp vastgrijpen anders was ik net op mijn muil gegaan buiten
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gaat snel, heb nu 22 met 2 gemiste vragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:26 schreef shiitake het volgende:
Ik doe voor het eerst ook mee. Je moet wel heel snel kiezen. Balen net te laat bij een vraag die ik wel wist.
Even teruggelezen, want watquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
`quote:
Ik ook niet. Heb nog nooit een briefje groter dan 50 gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wist dat van die eurobiljetten ook echt niet
Ik ook niet, maar die had ik wel goed gegokt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Liesje welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb nog nooit een briefje groter dan 50 gezien
Die had ik wel goed. De tiktok vragen nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Of de bouwsels op de biljetten steeds moderner werden hoe hoger het bedrag.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liesje welDie heeft in Vilnius nog geposeerd met een 100
![]()
Wat was de vraag over eurobiljetten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb nog nooit een briefje groter dan 50 gezien
Alsof ik nog weet wat daar op stond. Mijn 3 seconden logica was nee want snip. (ja dat was guldens)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liesje welDie heeft in Vilnius nog geposeerd met een 100
![]()
Wat was de vraag over eurobiljetten?
Ja dat is het gevalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de bouwsels op de biljetten steeds moderner werden hoe hoger het bedrag.
Geen adresquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:50 schreef dud0r het volgende:
Hey dames.
Waarom hebben jullie mijn geen Valentijnsdag kaartjes gestuurd
Had je toch kunnen vragenquote:
dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ze zeker willen weten dat je het bericht krijgtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen een brief van de belastingdienst gehad dat ik aangifte moet doen. Maar ja die had ik 2 weken geleden ook al in mijn DigiD overheid berichtenbox dinges. Als het maar geld kost
Volgend jaar weer een kansquote:
Ja denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ze zeker willen weten dat je het bericht krijgt
Beter lezen. Zij heeft een kaartje gehad, ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft nog 2 minuten om voor je deur te staan zodat je voor morgenochtend een kaartje hebt
Lol voldaan gevoel zal je hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ga ook zomooi naar het station geweest vanochtend en sindsdien eigenlijk niets meer gedaan behalve schaatsen kijken
ja ik las het nadat ik op invoeren druktequote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter lezen. Zij heeft een kaartje gehad, ik niet.
Mwoah, het is weekend. Morgen weer schaatsen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol voldaan gevoel zal je hebben.
Hoop dat je je morgen beter voeltquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:56 schreef mschol het volgende:
zometeen bedtijd
als ik mijn ogen draai al koppijn
shitload paracetamol erin en hopen dat ik wat kan slapen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:16 schreef CherryLips het volgende:
6,8Toch wel een hele verbetering na de 6,6 van vorige week.
Willen jullie even dat ding voor Frantic winnen?quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Beterschap joh!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:56 schreef mschol het volgende:
zometeen bedtijd
als ik mijn ogen draai al koppijn
shitload paracetamol erin en hopen dat ik wat kan slapen
Had je geschaatst?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt geluk ik heb toch best wel wat pijn door mijn valpartij gister.
Ik ben vooral slecht in muziek gerelateerde vragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje warmdraaien ofzo. Volgende week zijn we weer beter
Nee gewerkt, wij moeten best een stuk lopen om de kinderen op te halen, ben al heel voorzichtig maar niet voorzichtig genoeg.quote:
Ik in gewoon alle random vragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ben vooral slecht in muziek gerelateerde vragen.
Aiiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee gewerkt, wij moeten best een stuk lopen om de kinderen op te halen, ben al heel voorzichtig maar niet voorzichtig genoeg.
Heb er echt van genoten maar vind het ook prima dat het straks weer klaar is.. Mijn huis is best koud, er ligt inmiddels geen sneeuw meer maar ijs op de stoepen en de ondergrondse containers werken allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Aii
Vind het wel leuk al die sneeuw en ijs. Jammer dat het snel weer voorbij is.
Ik vind die gladde plekken op de stoep zo jammer. Die verpesten het weer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Aii
Vind het wel leuk al die sneeuw en ijs. Jammer dat het snel weer voorbij is.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb er echt van genoten maar vind het ook prima dat het straks weer klaar is.. Mijn huis is best koud, er ligt inmiddels geen sneeuw meer maar ijs op de stoepen en de ondergrondse containers werken allemaal niet meer.
Ja dat is altijd minder. Maar heb dat hier in de straat nog niet. Is ook niet gestrooid dus ligt echt nog een paar centimeter sneeuw op straatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die gladde plekken op de stoep zo jammer. Die verpesten het weer.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Buda zeker weer de badkamer aan het schrobben
Kak dat moet ik eigenlijk ook nog doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de koelkast. Pot sambal was omgevallen en de deksel zat er niet goed op.
Lastig schoon te krijgen
Het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Die zit in de vaatwasser.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu zeker nog die hele stapel afwas
had je dit gedacht toen je jong was. Dat je op zaterdag avond de badkamer aan het schoonmaken was? :pquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe dit ook wel eens op vrijdagavond. Als ik echt zin heb
Echt?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe dit ook wel eens op vrijdagavond. Als ik echt zin heb
Geloof niet dat ik daar ooit over heb nagedachtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dit gedacht toen je jong was. Dat je op zaterdag avond de badkamer aan het schoonmaken was? :p
Waarover?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar ooit over heb nagedacht
Maar ik heb geen hekel aan schoonmaken. Ik was lekker naar een podcast aan het luisteren.
Ik deel niet alles met julliequote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?Dat had me moeten opvallen. Ik weet vrijdag vaak patat, zaterdag badkamer, zondag oma en twijfel over zaterdag vader en huisje?
Oeh misterieusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deel niet alles met jullie
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ahquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Political Gabfest, Amerikaanse podcast over politiek
Niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat er net een te luisteren over George S. Patton.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag er net ook eentje over Loch Ness die ik nog wil luisteren
Kom maar halenquote:
Ja ik mag nu niet meer rijden he.quote:
Mark Felton?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er net een te luisteren over George S. Patton.
Ja die aflevering triggerde me inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark Felton?Die publiceerde gisteren ook een aflevering over Patton.
Heb de fles pas net open gemaakt dus er is nog meer dan genoegquote:
veel te koud om nu op de scooter daarheen te rijdenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb de fles pas net open gemaakt dus er is nog meer dan genoeg
Dan drink ik wel een glaasje voor jouquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel te koud om nu op de scooter daarheen te rijden
Dan moet je ook een pizza gaan bezorgen bij LT anders mag het niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veel te koud om nu op de scooter daarheen te rijden
okequote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan drink ik wel een glaasje voor jou
Ook dat nogquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook een pizza gaan bezorgen bij LT anders mag het niet.
Malibu, pizza en mij, je doet alsof dat zo erg isquote:
Gewoon bitterballen per 100 stuks, bezorgbal.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook een pizza gaan bezorgen bij LT anders mag het niet.
nee dat ik niet zomaar naar buiten magquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Malibu, pizza en mij, je doet alsof dat zo erg is
Zou er best een paar lusten eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bitterballen per 100 stuks, bezorgbal.
Ettoooquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je buiten aan het rellen?quote:
Denneboomnaalden, hand vol, beetje schrobben en dan uit het raam flikkeren. Wat anders?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:fogel gebruik jij wc papier of heb je een slangetje? Wat is de norm in Noorwegen?
was in discussie met iemand die stellig beweerde dat je in Noorwegen alleen kontslangetjes hebt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denneboomnaalden, hand vol, beetje schrobben en dan uit het raam flikkeren. Wat anders?
wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was in discussie met iemand die stellig beweerde dat je in Noorwegen alleen kontslangetjes hebt.
Maar dat is dus totaal niet mijn ervaring in noorwegen/zweden/denemarken.
Gewoon pleepapier ja, bij voorkeur 3-laags.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was in discussie met iemand die stellig beweerde dat je in Noorwegen alleen kontslangetjes hebt.
Maar dat is dus totaal niet mijn ervaring in noorwegen/zweden/denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |