SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niet in huis. Mosterd dille saus of zo ietsquote:
brrr frisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou het was weer afzien tijdens de lockdown vandaag hoor..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Assortiment van amuses
– makreel | rode biet | guave
– witlof | prosciutto | boerenkaas
– brioche | palingcrème | mierikswortel
Sashimi van heilbot | kokkels | oester | venkel | bloedsinaasappel
Wortel | geitenkaas | ras el hanout
Langoustines | knolselderij | passievrucht | koffie
Skrei | ravioli kalfswang | paksoi | rode curry
Hertenkalf | pommes duchesse | schorseneren | spinazie | truffel
Internationale kazen | 5 stuks | bijpassende garnituren
Valentijnsdessert | appel | karamel | boerenjongens
Net als @:citizen.erased grotendeels voorbereid
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Kloodte leefquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Foto’s van Gergi en zijn BFF moeten maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Assortiment van amuses
Oh ja.. Gergi zo vandaag tegen 'm: Luister volgende week moet ik echt een keer een weekend naar kwiwi (ik ga nu steeds naar Gergi omdat die vriend daar in de buurt woont en we dan kunnen carpoolen), en dan willen we een weekendje samen weg. Zegt die BFF: Oh laat dan ff weten waar, kunnen we samen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto’s van Gergi en zijn BFF moeten maken?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja.. Gergi zo vandaag tegen 'm: Luister volgende week moet ik echt een keer een weekend naar kwiwi (ik ga nu steeds naar Gergi omdat die vriend daar in de buurt woont en we dan kunnen carpoolen), en dan willen we een weekendje samen weg. Zegt die BFF: Oh laat dan ff weten waar, kunnen we samen.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja.. Gergi zo vandaag tegen 'm: Luister volgende week moet ik echt een keer een weekend naar kwiwi (ik ga nu steeds naar Gergi omdat die vriend daar in de buurt woont en we dan kunnen carpoolen), en dan willen we een weekendje samen weg. Zegt die BFF: Oh laat dan ff weten waar, kunnen we samen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lach maarquote:
Gergi komt zo wel een beetje over als een harig lief konijn met flaporenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
awww.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gergi komt zo wel een beetje over als een harig lief konijn met flaporen
Maar heeft ie nou gezegd van ehh.. Wat US zei dus dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Volgens mij vindt die gast zichzelf zo'n leuk gezelschap dat ie denkt dat iedereen dat vindt
Ja dat geloof je toch niet. Hij zei letterlijk dat we met z'n tweeën een weekend weg wilden en dan nodigt ie zichzelf gewoon wéér uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
"Luister kut, ben je doof of zo, ik ga met mijn meisje een weekend weg, begrepen of moet ik je van deze berg af flikkeren?"
ik sta instant te trillen als een rietje van de kou...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ken zulke lui. Zsm lozen haha.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Volgens mij vindt die gast zichzelf zo'n leuk gezelschap dat ie denkt dat iedereen dat vindt
Ja op dat moment moesten we nog 2u samen in de auto zitten dus hij gaat het van de week nog even duidelijk maken. Hoop ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar heeft ie nou gezegd van ehh.. Wat US zei dus dan?
Niet hier. Weekend ben ik minder aanwezig hier. Kind aandacht geven enzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
D0dur![]()
Waar was je de hele dag?
En dat kapt gergi dan zelf niet gelijk af?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je toch niet. Hij zei letterlijk dat we met z'n tweeën een weekend weg wilden en dan nodigt ie zichzelf gewoon wéér uitHoe dan.
Is een klein beetje heel erg raar ja, wat zegt Gergi daarvan eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloof je toch niet. Hij zei letterlijk dat we met z'n tweeën een weekend weg wilden en dan nodigt ie zichzelf gewoon wéér uitHoe dan.
Kwiwi ben je van nature een dominant persoon?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je houdt toch zo van de kou?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta instant te trillen als een rietje van de kou...
Hij wil z'n nieuwe vriend niet beledigen.. maar kom op zegquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat kapt gergi dan zelf niet gelijk af?
Jezus kerelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Assortiment van amuses
Nieuwe vriend?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wil z'n nieuwe vriend niet beledigen.. maar kom op zeg
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kwiwi ben je van nature een dominant persoon?
awwwquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel, maar ben een beetje ziek..
Een soort US?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
ik denk van niet, had geen covid klachten, maar omdat ik vandaag beetje aan het hoesten ben morgen maar wel even testenquote:
Hopelijk geen covidquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk van niet, had geen covid klachten, maar omdat ik vandaag beetje aan het hoesten ben morgen maar wel even testen
hotpants met tanktop ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week weer normale kleding aan
Ja ik ben verliefd op de leukste, knapste en liefste vrouw van de heeeeeeele wereld.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
@:uitstraling heb je nog een leuk sterk verhaal?
https://forum.fok.nl/user/history/442397quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
@:uitstraling heb je nog een leuk sterk verhaal?
O vertel asjeblieft meerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op de leukste, knapste en liefste vrouw van de heeeeeeele wereld.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op de leukste, knapste en liefste vrouw van de heeeeeeele wereld.
Nee hou ik niet van.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? is toch mode? zo min mogelijk kleding aan het lichaam
GMTAquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien is het ventiel stuk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hou ik niet van.
Al draag ik in thailand wel korte jurkjes maar hier in nederland nooit
met borsten een optie?quote:
Hij draagt een duimring. Meer hoef ik niet te zeggen toch..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jullie 2 meer oog heeft voor fashion
Vast ook niet waar danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij draagt een duimring. Meer hoef ik niet te zeggen toch..
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik heb niet zozeer iets tegen een duimring
ik nu 1 om mijn middelvinger en heb altijd een slang gehad om de andere middelvingerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Op volle oorlogssterkte draag ik iets van 12 ringen
Vet zo'n slang als ring, die wil ik eigenlijk ook nog wel, goeie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik nu 1 om mijn middelvinger en heb altijd een slang gehad om de andere middelvinger
Ik heb welgeteld 0 ringen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Op volle oorlogssterkte draag ik iets van 12 ringen
Geloof dat het deze isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet zo'n slang als ring, die wil ik eigenlijk ook nog wel, goeie.
Die zou ik zo dragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat het deze is
[ afbeelding ]
ik heb gisteravond 1 bier gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de helft van dry february vanavond![]()
Nee ik smokkel niet, ik ben op 30 januari al begonnen. 15 uit 30 is de helft
Dit gaat jou lukkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Op de helft van dry february vanavond![]()
Nee ik smokkel niet, ik ben op 30 januari al begonnen. 15 uit 30 is de helft
Duurt toch nog tot de oneindigheid dus ga ik me niet druk om maken ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor je trouwring alvast joh.
hoef geen ring hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt toch nog tot de oneindigheid dus ga ik me niet druk om maken ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |