Best interessant hoor, wat hij te vertellen heeft, maar moet dit echt nu?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef franklop het volgende:
Dit gesprek gaat zo lang duren dat we op zeker 2 ritten gaan missen.
O dat zeker. Maar zeker als er nog een FANTASTISCH NOS INNOVATIEF interview via Zoom erdoor moet gefietst wordt het wel lastig live te gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Best interessant hoor, wat hij te vertellen heeft, maar moet dit echt nu?
Deze man snapt het.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met het koningsnummer.
[ afbeelding ]
Dan heb ik niks gezegdquote:
Dat kondigde hij net letterlijk hier in beeld aanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:28 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben ze het al over het aangekondigde vetrek van Hendriks gehad?
Dat heb ik dus gemist.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kondigde hij net letterlijk hier in beeld aan
Buiten wat kleine beslissingen toch weinig grote misperen gehad?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist.
Wie heeft de vlag al uitgehangen?
Canada met o.a. het wereldrecord zou daar ook al wel wat in betekenen, zou je zeggenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze man snapt het.
Hij heeft wel de potentie om de schaatssport internationaal meer aanzien te geven. En om de 10k te redden.
En verder is het een hele sympathieke manquote:Op zondag 14 februari 2021 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten wat kleine beslissingen toch weinig grote misperen gehad?
Denk dat de meeste mensen hem vooral kennen door de losersvlucht. Dat was nogal een 'mispeer'.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
De losersvlucht blijft toch aan hem kleven.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
1035 mbarquote:Op zondag 14 februari 2021 12:30 schreef franklop het volgende:
We schakelen naar @:Van_Poppel voor een update over de luchtdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |