abonnement Unibet Coolblue
pi_197989671
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:57 schreef maily het volgende:

[..]

Hun nieuwste aanwinst ... na Angelo? :X
Baby, Bajes, Huisje hier en Huisje daar hadden ze al afgevinkt.
  Spellchecker zaterdag 13 februari 2021 @ 21:03:30 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197989706
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:02 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Baby, Bajes, Huisje hier en Huisje daar hadden ze al afgevinkt.
Daar hebben we al een tijdje niks van gehoord :Y)
pi_197989753
Wel opmerkelijk en enigszins teleurstellend dat ze al een dag of 6 samen zijn en dat we nog nauwelijks iets over Gilly weten. Ik had ondertussen wel een dubbelinterview en een kledinglijn verwacht.
  Spellchecker zaterdag 13 februari 2021 @ 21:20:38 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197990109
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Wel opmerkelijk en enigszins teleurstellend dat ze al een dag of 6 samen zijn en dat we nog nauwelijks iets over Gilly weten. Ik had ondertussen wel een dubbelinterview en een kledinglijn verwacht.
Ik denk dat hij de helft van de tijd stoned is (zo kijkt hij uit zijn ogen) en kledinglijn? Huispakken enzo ... O-)
pi_197990738
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat zit die hand op haar schouder raar. :?
Viel mij ook al op..Alsof ze teruggetrokken word. 😕
pi_197990839
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:45 schreef maily het volgende:

[..]

Mja is die hont haram?
Een hond hebben is haram ja. Je mag geen hond als huisdier, wel als waakhond maar dan mogen ze niet binnen.

Dus hij is wss geen moslim. Maar dat was al duidelijk lijkt me :D
pi_197991317
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:20 schreef maily het volgende:

[..]

Huispakken enzo ... O-)
Custom bajesslippers.
pi_197991318
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:52 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Een hond hebben is haram ja. Je mag geen hond als huisdier, wel als waakhond maar dan mogen ze niet binnen.

Dus hij is wss geen moslim. Maar dat was al duidelijk lijkt me :D
Hoe kom je aan deze onzin?
pi_197991515
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Deze is van eerder vandaag, wat een ontzettende trieste foto.

[ afbeelding ]
Nee joh, die ogen maakt ze zo met een filter. Kijk maar naar die ogen als ze lacht op de bank zittend. Kijk maar naar die foto's waar ze lachend opstaat, staan haar ogen heel anders en zijn ze ook niet zo groot.
pi_197991565
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:12 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze onzin?
Van moslims. Maar heb ik het fout? Moslims geloven dat engelen niet het huis bezoeken als er een hond leeft etc.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 22:41:59 #86
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197991926
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:25 schreef bloempje-moi het volgende:
Dit is toch gewoon bij Samantha thuis, of hebben al die gasten ribmeubels in die kleur?
Edit: ja, ze maken een strandwandeling.
En weer zo'n vieze foto met uitgestoken zoentong. WTF? :r

[ afbeelding ]

Jezus, die tieten :D

(Ja sorry, limburger en iets wat carnaval had moeten zijn, dus dronken enzo, want we vieren het nu met een vriend :') )
With love :*
pi_197993001
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Van moslims. Maar heb ik het fout? Moslims geloven dat engelen niet het huis bezoeken als er een hond leeft etc
Ik heb het even nagevraagd, maar dat zou eerder een cultureel iets zijn, dan volgens de koran.
Er bestaat volgens hen 1 engel, en die komt hier niet op aarde om mensen te bezoeken... Tot zover mijn opgevraagde kennis..
Back to zielig kijkende Barbie en de rest van het weekend :-)

.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_197993214
Zijn honden haram? Ja, een aanraking met een hond levert onreinheid op.
Een hond is een dier met verscheurende hoektanden en die zijn onrein.
Mag een hond gebruikt worden voor de jacht of bewaking? Ja, dat mag.
Mag een hond als gezelschapsdier gehouden worden? Daar is discussie over, er is een bekend verhaal dat een engel een woning zou bezoeken maar niet kwam opdagen ‘omdat hij zag dat er een hond in het huis was’, het huis dus onrein was. Waar het precies staat zou ik moeten naslaan.
Aan de andere kant zijn er verhalen over de dierenliefde van de Profeet. De hond wordt niet expliciet uitgesloten van de liefde. Wat de Profeet deed kan een moslim ook doen, is de redenatie dan.
Of dieren rein of onrein zijn hangt samen met de spijswetten. Die staan ook in het Oude Testament en zijn bedoeld om aan te geven wat wel en niet gegeten mag worden.
Over het algemeen lijken het nogal practische richtlijnen voor een tijd zonder ijskasten, onhygiënische toestanden en
op de mens overdraagbare dierenziekten.
Zo, dan nu weer terug naar het heden en Samantha : een gelovige moslim onthoudt zich van drugs, drank en andere uitspattingen. Dat is misschien wel even wennen, als Gilly de soennitische Islam uit Marokko nog aanhangt.
pi_197993557
@Suzebol
Ja, overal speelt de cultuur mee zodra het om godsdienst gaat. En gewoon onkunde ook; vraag een christen in Nederland maar eens naar Pinksteren of Palmpasen.
Alleen is het wel zeker dat de Islam meer dan een (1) engel kent. De bekendste is, denk ik, Gabriel/Djibril.
Dan heb je nog Michael, Rafael en Azrael. En nog wel meer, hoewel die dan meer plaatselijk zijn en dus eeen cultureel dingetje.
De duivel geldt in het Christendom als een ‘gevallen engel’, maar wordt in de Islam niet als een engel gezien. Of engelen in de Islam niet kunnen vallen weet ik niet meer.
Ik ben bang dat Samantha niet zo veel interesse heeft in deze theologische beschouwingen.
  zondag 14 februari 2021 @ 00:49:37 #90
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197993906
Van alles in dit topic had ik dus niet verwacht dat we het over onreinheid en de islam en christendom gingen hebben. Maar deze dronkaard sluit de avond nu dan ook af. Alaaf :*
With love :*
pi_197994025
Ja, ik ben nieuw hier en wat afgeleid door een vraag over de nieuwe hond van Barbie.Of die wel haram zou zijn.
Ik beloof niet meer af te dwalen.
  zondag 14 februari 2021 @ 01:39:05 #92
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197994185
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 01:04 schreef Ikdenkmaarzo het volgende:
Ja, ik ben nieuw hier en wat afgeleid door een vraag over de nieuwe hond van Barbie.Of die wel haram zou zijn.
Ik beloof niet meer af te dwalen.
Welkom.Verbaas je. Dat doen wij oude rotten met regelmaat, ondanks de voorspelbaarheid :*
With love :*
pi_197994558
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:03 schreef maily het volgende:

[..]

Daar hebben we al een tijdje niks van gehoord :Y)
Ja, hopelijk snel.... *O*
Go wil Go wil
pi_197997617
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]

Van moslims. Maar heb ik het fout? Moslims geloven dat engelen niet het huis bezoeken als er een hond leeft etc.
Er is onenigheid over. Wat wel is is dat het dier onrein is, dus je moet je vaker wassen. Op zich logisch.
pi_198002151
Samanda maakt nu reclame voor "grappige" kraskaarten: als je een baby hebt kan je een kaart pakken met "Wie verschoont vandaag de luier?" en dan kan je een hokje open krassen. Dan staat er wie dat moet doen. Vraag me af of "pleegzorg" ook achter zo'n kraslaagje staat :')

En die Valentijnskaart op haar IG :|W
Dacht eerst dat het gewoon hun achterlijke taaltje was, maar ze lijken ook niet te begrijpen dat zwarte letters op een zwarte achtergrond niet werken :D
pi_198002419
Diepgaand gedichtje op het kaartje ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198002532
Heeft ie nog snel in elkaar geflanst, die foto's zijn pas een paar dagen oud!
pi_198003072
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:48 schreef MorganLeFay het volgende:
Samanda maakt nu reclame voor "grappige" kraskaarten: als je een baby hebt kan je een kaart pakken met "Wie verschoont vandaag de luier?" en dan kan je een hokje open krassen. Dan staat er wie dat moet doen. Vraag me af of "pleegzorg" ook achter zo'n kraslaagje staat :')

En die Valentijnskaart op haar IG :|W
Dacht eerst dat het gewoon hun achterlijke taaltje was, maar ze lijken ook niet te begrijpen dat zwarte letters op een zwarte achtergrond niet werken :D
Die kraskaarten zijn in haar geval toch om te janken. Gewoon zonder gêne reclame maken voor zoiets. Een normaal denkend mens kan daar gewoon niet bij.
pi_198003097
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
Heeft ie nog snel in elkaar geflanst, die foto's zijn pas een paar dagen oud!
Gewoon besteld bij greetz. Daar kun je die rituals box ook bij scoren ^O^
pi_198003151
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die kraskaarten zijn in haar geval toch om te janken. Gewoon zonder gêne reclame maken voor zoiets. Een normaal denkend mens kan daar gewoon niet bij.
Als je jaaaaaren geleden naar Oh Oh Cherso hebt gekeken, weet je dat het woord "gêne" niet voor Samanda is uitgevonden B-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')