Nee, het was precies goed zoquote:
Is goed Mario .. in Italia zijn de zaken ook weer spannend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 02:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
hadde om 23 00 hopofpijn
geen party in brasil erst morgen
zaterdag
hoezo ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Mario .. in Italia zijn de zaken ook weer spannend.
Die ouwe Maria Theresa was woedend dat ze naar huis moest en wou geen afscheid nemen .. nu zijn ze nog steeds wakker in het rookhoekje met zn allen aan het discussieren ..quote:
getroffen door corona bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb 1 kennis in Italië al een paar jaar niet meer gezien, maar dorpje waar hij en zijn vriendin wonen zijn gelukkig niet zwaar getroffen.
Jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
getroffen door corona bedoel je?
wAS DAAR EEN UITBRAAK OF EEN beving?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb 1 kennis in Italië al een paar jaar niet meer gezien, maar dorpje waar hij en zijn vriendin wonen zijn gelukkig niet zwaar getroffen.
vrijdag exit? zit de salami nog?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ouwe Maria Theresa was woedend dat ze naar huis moest en wou geen afscheid nemen .. nu zijn ze nog steeds wakker in het rookhoekje met zn allen aan het discussieren ..
In BB hier slaapt alles op stream 1
Ja die neukt elke nacht de pierPALO in de wasmachine roomquote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
vrijdag exit? zit de salami nog?
Ik keek niet alles, maar dr check of ze nog een vuile reet had wel jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:21 schreef mario390 het volgende:
maar de ranzbak van zoey,gadverdamme
ik heb gezien somige hebben in de badkamer de kleurquote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek niet alles, maar dr check of ze nog een vuile reet had wel janee en een wit broekje nog wel
BB NL/BE is kutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb gezien somige hebben in de badkamer de kleur
bekijkt![]()
de meid gedragt zich als en 13 jarige
Ik ken iemand die me er ooit naar vroeg ..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:34 schreef mario390 het volgende:
ja maar liese kann zich wel benehmen
je vertelt toch niet an andere welke poepkleur
je heeft
wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die me er ooit naar vroeg ..
Een dokter?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die me er ooit naar vroeg ..
Hey Raf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |