Co de Paars.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef aloa het volgende:
Damn wat voor code zal dat toen geweest zijn in 1979
Het zijn ook altijd die Eskimo'squote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Was vandaag wel van m'n fiets getyft door een brok sneeuw bij scherpe bocht de brug op
Door een bushokje heen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar gelukkig tyfte de fiets harder dan ik
Fietsen is echt kamikaze nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Was vandaag wel van m'n fiets getyft door een brok sneeuw bij scherpe bocht de brug op
Code bloemen op de ramen.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen codes, toen was het gewoon 'best wel koud'.
Vandaag ook een keer of 10 bijna onderuit geschoven.quote:
Zelfde wat Bassie mooi zei in een interview:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen codes, toen was het gewoon 'best wel koud'.
quote:Een burn-out? Daar geloof ik niet in. Ik heb er nooit een gehad en m'n broer ook niet. Weet je waarom? Daar hadden we geen tijd voor; we moesten altijd werken! Burn-outs bestaan niet joh. Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.
Je kan maar één keer afscheid nemen, dus ik zou overwegen om toch te gaan, je hoeft niet bij de kist te gaan kijken, maar zo'n afscheidsdienst is wel fijn voor je verwerking.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Zit trouwens serieus wel een beetje in dubio.
Het verdriet van het overlijden van mijn opa word al iets minder, ben geen huilend wrak meer zoals ik dat tot eergister wel was.
Maar ik merk dat ik het héél erg moeilijk vind om te denken over de uitvaart van A.S week, nou kan ik 'm ook online kijken.. Hebben mensen dat al eens gedaan en is dat heel erg raar?
Het gaat mij denk ik echt niet lukken om er bij te zijn op de begrafenis zelf, niet omdat ik het niet ga redden qua tijd, maar omdat ik dat mentaal gewoon echt niet ga trekken..
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?
Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Lekker op je reet zitten met je uitkerinkje zul je bedoelen.
Ik heb gisteren voor het eerst strooizout gekocht. Nadat ik vol op mijn bek ging in de achtertuin op 5cm massief ijs!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:25 schreef aloa het volgende:
Er lag gewoon 5 cm ijs op straat in 1979![]()
Niet normaal
Net goed voor je fiets.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Maar gelukkig tyfte de fiets harder dan ik
Denk goed na bij jezelf en neem geen beslissingen waar je niet op terug kunt komen. Verdriet is erg maar denk ook aan je opa en aan wat je voor hem betekende, stap over je verdriet en neem afscheid als eerbetoon aan de man die het verdient en voel jezelf daarna beter, echt!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Zit trouwens serieus wel een beetje in dubio.
Het verdriet van het overlijden van mijn opa word al iets minder, ben geen huilend wrak meer zoals ik dat tot eergister wel was.
Maar ik merk dat ik het héél erg moeilijk vind om te denken over de uitvaart van A.S week, nou kan ik 'm ook online kijken.. Hebben mensen dat al eens gedaan en is dat heel erg raar?
Het gaat mij denk ik echt niet lukken om er bij te zijn op de begrafenis zelf, niet omdat ik het niet ga redden qua tijd, maar omdat ik dat mentaal gewoon echt niet ga trekken..
Wil'm herinneren als vrolijke man die tot 5 uur voor z'n overlijden nog leuk aan't geinen was met me en aan het afwassen was, en niet in een kist... If that makes sense?
Moet stuur nog rechtzettenquote:
Nou, hij heeft gistermiddag al opgebaard gelegen en toen hebben veel familieleden ook niet gekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan maar één keer afscheid nemen, dus ik zou overwegen om toch te gaan, je hoeft niet bij de kist te gaan kijken, maar zo'n afscheidsdienst is wel fijn voor je verwerking.
Ik gisteren ook toen ik een stukje ging wandelen, godver, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag ook een keer of 10 bijna onderuit geschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |