Dit is echt geweldig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
De Courant fileert Dion Graus, @:Koffieplanter
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/12/de-wereld-van-dion-a4031430
Ik had een Dion Graus TT goedgekeurd.quote:
Hij kan ook prima naar de FvD als het moet.quote:Ik ben lid van de Staten-Generaal en zeg desnoods op camera dat iedere vrouw zich zonder condoom moet laten volspuiten om mannelijke hormonen binnen te krijgen, dan gaan ze zich goed voelen.
Dat wordt nu al een leuk verhaallijntje voor na de verkiezingen.quote:
Nu toch al?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt nu al een leuk verhaallijntje voor na de verkiezingen.
[ twitter ]
Hij zet zich wel in voor de dieren.quote:
Weet je wie zich ook voor dieren inzette?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zet zich wel in voor de dieren.
Bijna af. Gebiologeerd geluisterd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie Elon Musk bij Joe Rogan al beluisterd?
Het zijn twee enorme fenomenen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna af. Gebiologeerd geluisterd.
Dat zijn twee figuren die compleet langs mij heen gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie Elon Musk bij Joe Rogan al beluisterd?
Niet al vrouwenmisbruiker?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Dion nog steeds vooral als dierenliefhebber. Hij heeft het merk Graus goed in de markt gezet.
Ik neem aan dat je iemand bij extreme praktijken nog wel van de kieslijst af kan halen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt nu al een leuk verhaallijntje voor na de verkiezingen.
[ twitter ]
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat Graus op basis van vrouwonvriendelijkheid een aangifte aan zijn broek krijgt. In de laatste alinea stond zelfs dat Wilders op de hoogte is van alle 'escapades'. Toch kreeg Graus #13. Dan zou mediadruk nu het enige verschil zijn. Wilders is loyaal, maar als je leest dat een paranoïde Graus werkelijk alles documenteert en vastlegt ga je je bijna afvragen of daar iets tussenzit wat zwaar belastend kan zijn voor Wilders zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je iemand bij extreme praktijken nog wel van de kieslijst af kan halen?
Tot nu toe is het vooral belastend voor hem zelfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat Graus op basis van vrouwonvriendelijkheid een aangifte aan zijn broek krijgt. In de laatste alinea stond zelfs dat Wilders op de hoogte is van alle 'escapades'. Toch kreeg Graus #13. Dan zou mediadruk nu het enige verschil zijn. Wilders is loyaal, maar als je leest dat een paranoïde Graus werkelijk alles documenteert en vastlegt ga je je bijna afvragen of daar iets tussenzit wat zwaar belastend kan zijn voor Wilders zelf.
]„Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar ik ga er kapot aan. Ik ben genaaid, echt genaaid. Onwaarschijnlijk, echt waar.”quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
]„Ik kan het allemaal niet bewijzen, maar ik ga er kapot aan. Ik ben genaaid, echt genaaid. Onwaarschijnlijk, echt waar.”
PSVCL, Roger Schmidt zouden het ook gezegd kunnen hebben.
Terechte Slob bash ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:19 schreef Koffieplanter het volgende:
De nieuwe Tommy Wieringa is weer goed.
De opmerking dat je niet kampioen kan worden vanwege de arbitrage zou je je voor moeten schamen, maar waarschijnlijk scoort ie er pluspunten mee in Eindhoven.quote:
Ach ja scheelt weer dat hij het niet over zijn eigen falen hoeft te hebben dan. En de achterban zal precies hetzelfde denken grotendeels ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De opmerking dat je niet kampioen kan worden vanwege de arbitrage zou je je voor moeten schamen, maar waarschijnlijk scoort ie er pluspunten mee in Eindhoven.
Arie 'schouders d'r onder' Slob is op zijn hoogst geschikt als conrector op een Gristelijke school ergens in de duistere regionen van de biblebelt.quote:
Je hebt in een ordinair clownspak voor de webcam carnavalsnummers staan mee blèren?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb gisteren online carnaval gevierd.
Exact.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hebt in een ordinair clownspak voor de webcam carnavalsnummers staan mee blèren?
Anders word je de provincie uit gezet?quote:
Niet meer welkom bij de business club van RKC.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders wordt je de provincie uit gezet?
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb gisteren online carnaval gevierd.
Vond die namen die hem begeleiden zo bijzonder bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)val-werelduurrecord/
Ach nee. We hadden de volle overtuiging dat ie het wel eens zou kunnen redden.
quote:Kosta Poltavets, Louis Delahaye, Theo de Rooij en Guido Vroemen
Je vraagt je wel af waarom Greet Dion de hand boven het hoofd houdt.quote:
Alleen jij in feite.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier is ook al gevallen. Er blijven weinig Last Man Standing.
Op 0:57 een groepje mensen in wieleroutfit. Dan moet het wel die man in groen zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-het-kwadraat.html
Beelden van RR en zijn huiskamer opgedoken.
Is dat een man? Ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op 0:57 een groepje mensen in wieleroutfit. Dan moet het wel die man in groen zijn
Maar RR schijnt een ranzige haatbaard te hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op 0:57 een groepje mensen in wieleroutfit. Dan moet het wel die man in groen zijn
Ik heb een prachtige baard.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar RR schijnt een ranzige haatbaard te hebben.
Ook archiefbeelden opgedoken inmiddels.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-het-kwadraat.html
Beelden van RR en zijn huiskamer opgedoken.
Waarom zou je met een rolstoel het ijs opgaan, Mani?quote:
quote:
Iedereen mag meedoen in deze samenleving. Iedereen doet mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je met een rolstoel het ijs opgaan, Mani?
https://www.ad.nl/utrecht(...)wak-haalde~a73c7620/
Een echte klassieker deze afbeelding, altijd weer lachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook archiefbeelden opgedoken inmiddels.
[ afbeelding ]
Haar gezicht is al een paar jaar in een constante meltdown haha.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vind je van de Pelosi meltdown?
Dat land is zo godvergeten achterlijk, maar ik geniet zó van deze rumoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haar gezicht als een paar jaar in een constante meltdown haha.
Jij ook, dus. Hoe valt dat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen in deze samenleving. Iedereen doet mee.
Alsof ik langzaam maar de slachtbank wordt gedreven.quote:
De nieuwe Sjon is uit.quote:John van den Brom had er de bevroren tering in. Excuses voor het taalgebruik alvast, want de Nederlandse trainer van Jupiler Pro League-club Racing Genk was razend nadat het duel met Oostende alsnog werd afgelast.
Van den Brom, zijn mannen en overige teamleden hadden 6 uur voor Jan met de Korte-achternaam in de bus gezeten, van Genk naar Oostende. De Diaz Arena bleek bevroren en het veld onbespeelbaar. Onverrichterzake konden Van den Brom en co weer terug.
HEEL BOOS!
Hij had er dan ook flink de pest in. "Wij bij Genk doen er altijd álles aan om ons veld perfect bespeelbaar te krijgen en hier in Oostende halen ze het zeil pas in de middag, op de wedstrijddag, weg..." Arbiter Wim Smet zette 1,5 uur voor aanvang een streep door het duel.
Genk-technisch directeur Dimitri de Condé en Van den Brom konden er niet om lachen, in tegenstelling tot sommige Genk-spelers die liever naar huis gingen dan over een soort piste wilde rennen. "Waar Union, nota bene een team uit een divisie lager, wel in slaagt! Hier slagen ze er blijkbaar niet in."
Bij Genk hadden ze volgens Van den Brom en co de boel wel goed op orde. "We hebben nog complimenten van Vincent Kompany gekregen. Hier halen ze in de middag het zeil weg terwijl het nog volop vriest. Dit kan toch niet man", zei de coach boos.
Wat kinderachtigquote:Op zondag 14 februari 2021 09:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Ondertussen, in Friesland:
https://nos.nl/artikel/23(...)js-in-friesland.html
Leuke rubriek.quote:"Ik vind de straf absurd, die hij heeft gekregen", begint Molenaar in het NH Sportcafé. "Wat dat betreft deel ik de mening van de VVCS dat er echt onderscheid gemaakt moet worden wat betreft doping tussen de verschillende sporten. Mijn juridische handen jeuken absoluut. Niet eens in de zin van om Onana bij te staan, maar wel in de zin van onrechtvaardigheid."
Molenaar vertelt dat de regeling omtrent doping in het leven is geroepen voor sporten als wielrennen en atletiek. "Dat zijn sporten waarmee je je door middel van doping echt kunt onderscheiden. Bij voetbal ligt dat gewoon wat anders."
Hoe durf je zoiets te zeggen joh.quote:
Het is een schande dat ze in een technische sport überhaupt nog controleren.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets te zeggen joh.
Echt schaamteloos.
Echt heel weinig volgens mij, in ieder geval vanuit de voetbalwereld. Johan Derksen is een beetje de voice of reason, veelzeggend.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel vermoeiend dit. Is er behalve Thijs nog een tegenreactie?
Zorgvuldigheid.quote:Zeker negen grote zorgorganisaties in Zuid-Holland hebben vorige maand tegen de afspraken in alle verpleeghuismedewerkers uitgenodigd voor een vaccinatie. Alleen zorgverleners die direct in contact komen met bewoners mogen met voorrang worden gevaccineerd. Een van de organisaties, Argos Zorggroep, vaccineerde zelfs thuiswerkers die geen zorgtaken hebben, blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws. Dat dit gebeurde komt niet door een interpretatiefout, maar door bewust beleid. Het gaat ook niet om vaccins die na het prikken van bewoners over waren: medewerkers konden bij GGD een vaccinatie halen, nog vóór bewoners er een kregen.
Zo'n organisatie moet je gewoon echt opdoeken.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:04 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)satie-zorg-personeel
[..]
Zorgvuldigheid.
Meisje Marijnissen, die inmiddels overigens vaker op televisie is dan Diederik Gommers, Ernst Kuipers en Peter R. de Vries te samen, vindt dat het, ondanks dat heel links dik in het rood staat, best goed gaat. Waarom? Omdat ze de VVD naar links hebben getrokken, of zo iets.quote:
Twee zielige oude mannen. Sjaak is 82, dat is nog een verzachtende omstandigheid. Jack moet dat lekker laten gaan in plaats van hem een zielige oude man te noemen.quote:
Heb je de tweets van Orodreth weer gelezen?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik jullie verblijden met de gedachte dat een van de belangrijkste doorstromers van nieuwelingen naar junioren een Portugees is en we potentieel met een soort Figo in de koers te maken gaan krijgen?
Racefiets uit het vetquote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Zo van de winter de lente in. Niks mis mee.
Hoewel ik de renner van naam al kende, is Orodreth is een weergaloze gozer. Door zijn tweets vanmiddag ben ik echter voor het eerst in aanraking gekomen met het gezicht bij de naam. Zeg nou zelf, iemand met dit hoofd is in staat om tijdens de koers een schwalbe te maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de tweets van Orodreth weer gelezen?
Ja. Snap ook niet helemaal waarom ze Dortmund als de grote favoriet zien.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Maxi-mus Heb je dat stukje Sevilla bij het XXL-overzicht van VI over de CL gelezen?
Dat had ik nog niet eens gelezen. Ik ging vooral stuk om de eerste alinea. Je voelt nog net niet de tranen van de tiklaaf omdat ze geen Nederlander-related spelers opstellen.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Snap ook niet helemaal waarom ze Dortmund als de grote favoriet zien.
Nuchtere Tukker.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
- Volkszangers op YouTube
Verder helaas veel te weinig
Een nuchtere Achterhoeker.quote:
Gek op spekkoek en CrossFitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die argumentatie over de duels met Chelsea kan ook echt niet. Eerste duel op Stamford was godvergeten saai en verdiende geen winnaar. Laatste duel wisselde Sevilla enorm door met sterspelersquote:Op zondag 14 februari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Snap ook niet helemaal waarom ze Dortmund als de grote favoriet zien.
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gek op spekkoek en CrossFitQueenySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mozesjoekels.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
[..]
Gek op spekkoek en CrossFitZe leert elke dag weer nieuwe dingen over spekkoek. Ik weet wel dat het aantal laagjes heel belangrijk is, maar zij weet dat vast beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gek op spekkoek en CrossFitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt uit de Utrechtse raad. Heel vreemd om iemand van mijn leeftijd als passioneel VVD'er te zien.
Een soortgelijke ervaring hier, maar voor een andere partij.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die komt uit de Utrechtse raad. Heel vreemd om iemand van mijn leeftijd als passioneel VVD'er te zien.
Dat bindt ons allemaal toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Felagund het volgende:
Andere specialiteit is Belgisch sterk bier.
Jawel.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Waar komt deze expertise manie opeens vandaan? Lubach?
Als je dat hier zegt worden er voor je het weet quotes van jaren geleden boven gehaald waar je zegt dat Lambrecht in 2020 de Waalse Pijl wint of zo.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
Geen van jullie die wielrennen als expertise heeft?
We zijn allemaal ontzettende wielerautisten hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
Geen van jullie die wielrennen als expertise heeft?
Visie?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kandidaat #2 heeft een expertise die niet veel VVD'ers hebben.
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VVD heeft op het oog wel een zwakke lijst. Er missen wat zwaargewichten.
Ze kunnen zichzelf beter hernoemen naar LMRquote:Op zondag 14 februari 2021 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VVD heeft op het oog wel een zwakke lijst. Er missen wat zwaargewichten.
Ja, daar zochten ze iemand met als digitale expertise (voornamelijk bij de vvd).quote:Op zondag 14 februari 2021 22:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Waar komt deze expertise manie opeens vandaan? Lubach?
Blotebillengezicht, schuift regelmatig aan bij de meisjes van WNL.quote:
Thierry Correia!quote:Op zondag 14 februari 2021 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na Thierry Henry is er geen goede Thierry meer geweest he?
Ik ben meer fan van zijn broer Noord.quote:
1 weekend te vroeg. Nog 1 weekend overbruggen tot De Omloopquote:Op maandag 15 februari 2021 00:13 schreef wimderon het volgende:
Het schaatsseizoen is voorbij, jongens.
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:13 schreef wimderon het volgende:
Het schaatsseizoen is voorbij, jongens.
Hadden ze het voetbalweekend van 28 februari niet om kunnen wisselen met dat van volgende week?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 weekend te vroeg. Nog 1 weekend overbruggen tot De Omloop
Gommers is nu wel echt af.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Schaatsen is een beetje als veldrijden, sterk gedomineerd door 1 land, en uiteindelijk wint de buitenlander Van der Poel.quote:
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Als Mathieu wint klinkt Brabançonne.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schaatsen is een beetje als veldrijden, sterk gedomineerd door 1 land, en uiteindelijk wint de buitenlander Van der Poel.
Ik laat veel van #ShitGommersSays aan me voorbijgaan, maar hier kan ik echt boos om worden.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook echt weer een lachwekkond verhaal ja.quote:
Doet me niks, en ik ben toch pas over een half jaar aan de beurt gezien mijn blakende gezondheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat vinden jullie er van dat jullie vaccin gewoon tussen de melk en kaas heeft gelegen?
De datacenterproblematiek is wel een gift that keeps on giving.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook echt weer een lachwekkond verhaal ja.
Zeer terecht punt. Hopelijk wordt dit geregeld voordat de generatie '45-'50 massaal de pijp uit gaat.quote:
Dan zullen ze dat wel compenseren door de jaarlijkse belastingvrije gift fors te verhogen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeer terecht punt. Hopelijk wordt dit gereld voordat de generatie '45-'50 massaal de pijp uit gaat.
Altijd tegen ons.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat wel compenseren door de jaarlijkse belastingvrije gift fors te verhogen.
Al de debatten zullen ook wel voor 75% over wat er nu speelt gaat. In plaats van daadwerkelijk de toekomst van het land.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Langetermijnvisie doen ze niet aan in Den Haag
Hele gezeik rondom uitstoot wisten ze 10 jaar geleden al. Toen hebben ze dat alleen opgelost door rekenkundige trucjes te gaan doen en alles door te gaan schuiven en daar betalen we nu de rekening voor. Het wordt voor het gemak maar vergeten wie daar allemaal verantwoordelijk voor waren.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Al de debatten zullen ook wel voor 75% over wat er nu speelt gaat. In plaats van daadwerkelijk de toekomst van het land.
Alles doorschuiven en dan linkse partijen de schuld geven dat ze met dure en onhaalbare plannen komen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele gezeik rondom uitstoot wisten ze 10 jaar geleden al. Toen hebben ze dat alleen opgelost door rekenkundige trucjes te gaan doen en alles door te gaan schuiven en daar betalen we nu de rekening voor. Het wordt voor het gemak maar vergeten wie daar allemaal verantwoordelijk voor waren.
Vergeet niet dat ze roepen dat links moet stoppen met identiteitspolitiek en zich weer moet richten op sociaal-economische plannen. Totdat ze daadwerkelijk dat soort plannen presenteren en het weer populistisch geld afpakken van de rijken isquote:Op maandag 15 februari 2021 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles doorschuiven en dan linkse partijen de schuld geven dat ze met dure en onhaalbare plannen komen.
Werkt ook nog, dat is het geniale.
Ik kan niet meer tegen het alarmistische, wel knap dat ik dat pas na 11 maanden ben enfin.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Trending in Nederland
Gommers
Trending in Nederland
Koopmans
Rubriek, leuk.
Hoe gaan ze dat betalen dan???quote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze roepen dat links moet stoppen met identiteitspolitiek en zich weer moet richten op sociaal-economische plannen. Totdat ze daadwerkelijk dat soort plannen presenteren en het weer populistisch geld afpakken van de rijken is
Overigens ben ik van mening dat de identiteitspolitiek een van de belangrijkste pijlers is waarom linkse partijen het niet goed doen in de peilingen en verkiezingen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze roepen dat links moet stoppen met identiteitspolitiek en zich weer moet richten op sociaal-economische plannen. Totdat ze daadwerkelijk dat soort plannen presenteren en het weer populistisch geld afpakken van de rijken is
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens ben ik van mening dat de identiteitspolitiek een van de belangrijkste pijlers is waarom linkse partijen het niet goed doen in de peilingen en verkiezingen.
Behalve Bij1 en misschien GroenLinks doen de linkse partijen toch vrij weinig aan identiteitspolitiek.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens ben ik van mening dat de identiteitspolitiek een van de belangrijkste pijlers is waarom linkse partijen het niet goed doen in de peilingen en verkiezingen.
Tata Steel is ook een leuke rubriek.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Damn die foto's van die zwarte sneeuw rondom Tata steel.
Zou wel een goede achtergrond zijn voor een videoclip van een metalband...
Zelfs andere staalbedrijven willen die hoogovens niet hebbenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tata Steel is ook een leuke rubriek.
Ik denk dat het niet zo zwart-wit is. Luisterde toevallig de NRC-Haagse Zaken van dit weekend over Linkse problematiek aan de hand van de electorale plaatjes hier: https://stukroodvlees.nl/author/matthijs-rooduijn/ . Wellicht de moeite waard.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bart, Splinter en wie is dan de derde Chabot?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
Oh de 3 Chabotjes zijn ook een rubriek.
Schaamteloos hoe zo'n tv-wereldje zichzelf in stand houdt.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
Oh de 3 Chabotjes zijn ook een rubriek.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bart, Splinter en wie is dan de derde Chabot?
En dan mis je nog Storm Chabot.quote:
Die staat op mijn lijstje inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2021 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zwart-wit is. Luisterde toevallig de NRC-Haagse Zaken van dit weekend over Linkse problematiek aan de hand van de electorale plaatjes hier: https://stukroodvlees.nl/author/matthijs-rooduijn/ . Wellicht de moeite waard.
Die staat op mijn lijstje inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2021 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zwart-wit is. Luisterde toevallig de NRC-Haagse Zaken van dit weekend over Linkse problematiek aan de hand van de electorale plaatjes hier: https://stukroodvlees.nl/author/matthijs-rooduijn/ . Wellicht de moeite waard.
SP en PvdA zijn oom gewoon voor vrouwenquotum. Wellicht minder erg, maar de perceptie die ik zie is dat mensen zich benadeeld voelen door links (wat weer bijzonder is)quote:Op maandag 15 februari 2021 14:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Behalve Bij1 en misschien GroenLinks doen de linkse partijen toch vrij weinig aan identiteitspolitiek.
Zou dit met Omzicht als lijsttrekker ook zijn gebeurd?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Het CDA manifesteert zich als een partij die collectief Live, Laugh, Love in de woonkamer heeft hangen, alsof wij wilsonbekwame zwakzinnigen zijn. Hun campagne tot dusver is alleen maar tenenkrommende onzin.
Dat weet ik wel zeker van niet. Omtzigt zou zich nooit hebben laten lenen voor dat eveneens tenenkrommende filmpje waarin Wopke stond te klappen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou dit met Omzicht als lijsttrekker ook zijn gebeurd?
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou dit met Omzicht als lijsttrekker ook zijn gebeurd?
Beetje een jaar dat Ajax niet zo goed is, maar andere teams niet kunnen winnen van ADO en VVV.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:57 schreef Steven184 het volgende:
Het lijkt erop dat D66 en CDA de verkiezingen perse niet willen winnen.
Proefevenementen klinkt als iets eufemistischquote:Op maandag 15 februari 2021 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Waar had ik mij aan kunnen melden voor die proefevenementen?
In WLR hebben we meer leiderschap en inzicht.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Trending in Nederland
Gommers
Trending in Nederland
Koopmans
Rubriek, leuk.
Door geen gratis geld te geven aan Booking en KLM?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat betalen dan???
Een partij voor de gewone man en je haalt 60 zetels. Doelstellingen als betaalbare woningen, hoger minimum loon en minder belastingvoordelen voor grote bedrijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dankje!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In WLR hebben we meer leiderschap en inzicht.
De baard verried het helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leiderschap en online carnavallen, jij bent de Dijkhoff van WLR!
Met dat verschili dat we ook na de verkiezingen nog aan onze mods vastzitten!quote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leiderschap en online carnavallen, jij bent de Dijkhoff van WLR!
En Tom ook alquote:Op maandag 15 februari 2021 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Na Roglic saboteert ook Mike Wout...
Triest dat de vervelende klootzak Mike Teunissen ervoor zorgt dat Van Aert geen goede ondersteuning heeft.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Na Roglic saboteert ook Mike Wout...
Nou ja, wij moeten ook niet roomser dan de paus zijn met onze koppenmakers.quote:
In dezelfde categorie op Sporza van de week:quote:Op maandag 15 februari 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Triest dat de vervelende klootzak Mike Teunissen ervoor zorgt dat Van Aert geen goede ondersteuning heeft.
Hopelijk een triosprint die we in Vlaanderen ook al hadden kunnen hebben.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny van Poppel en Amund Jansen zorgen wel dat Wout Milaan San Remo gaat winnen.
Geen onwaarschijnlijk scenario.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Likt Steef aan zijn fiets?
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen onwaarschijnlijk scenario.
Als viruswaarheid nu ook al rechtszaken gaat winnen dan hebben we toch wel weer een nieuw dieptepunt bereiktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:32 schreef Slobeend het volgende:
Wel bijzonder jammer dat Viruswaarheid nu een rechtzaak wint.
Dieptepunt in welk opzicht? Als je het vanuit de politiek bekijkt; dan eens. De huidige stand van zaken en de toegepaste wet zijn totaal verschillend. Mooi dat de rechter dit resoluut van tafel veegt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als viruswaarheid nu ook al rechtszaken gaat winnen dan hebben we toch wel weer een nieuw dieptepunt bereikt
Dat zag er natuurlijk ook wel vreemd uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:43 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar had het wel gewoon gemogen als ze het hadden ingevoerd zonder overleg met de Kamer..
Terwijl ze juist overleg wilden omdat het zo'n aangrijpende maatregel is
Typisch dat het weer op procedurele zaken misloopt. Je zou zeggen dat hier toch door iemand juridisch naar gekeken is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:43 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar had het wel gewoon gemogen als ze het hadden ingevoerd zonder overleg met de Kamer..
Vooral dat blijkbaar een groep als Viruswaanzin, waar ik nog nooit één woord van heb gehoord wat ook maar getuigd van enige kennis van welke zaken dan ook het al lukt om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dieptepunt in welk opzicht? Als je het vanuit de politiek bekijkt; dan eens. De huidige stand van zaken en de toegepaste wet zijn totaal verschillend. Mooi dat de rechter dit resoluut van tafel veegt.
Heb je al hard VRIJHEID uit je raam geschreeuwd?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
15 graden en geen avondklok. Tijd om de barbecue aan te gooien.
Deze uitspraak is een beetje het equivalent van een sobere 3-0 zege op Excelsior of Telstar, dat is geen groot feest waard. Als straks de rest van de mensonterende maatregelen worden opgeheven zal ik het vieren als het winnen van de Champions League, als een 10-0 overwinning op Feijenoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je al hard VRIJHEID uit je raam geschreeuwd?
*sigh*quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze uitspraak is een beetje het equivalent van een sobere 3-0 zege op Excelsior of Telstar, dat is geen groot feest waard. Als straks de rest van de mensonterende maatregelen worden opgeheven zal ik het vieren als het winnen van de Champions League, als een 10-0 overwinning op Feijenoord.
Ik trap hier niet in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat VirusWAARHEID een politieke partij opricht. Nu.
Oke maar pas als Q-sjoel klaar is graag.quote:
Gaat Kevin Doets nog een goede run maken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke maar pas als Q-sjoel klaar is graag.
Ja hier wordt nou een beetje lacherig over gedaan, maar dit is gewoon niet eerlijk niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat Kevin Doets nog een goede run maken?
Wie wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete verslaggever
Zullen we meeten om 21:01?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke maar pas als Q-sjoel klaar is graag.
En Errrrrrrrnst Kuipers over wat dit met aantal IC-bedden doet?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we al een reactie van Diederik Gommers? Die heeft het laatste woord neem ik aan.
Die staat nu hyperventilerend voor de deur van een radiostationquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we al een reactie van Diederik Gommers? Die heeft het laatste woord neem ik aan.
Dus de oplossing is om de maatregel nu te stoppen en dan direct (zonder overleg met de kamer) het weer in te voeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:43 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je zo van slag raakt als iemand een andere mening is toegedaan dan jij.quote:
Je hapt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je zo van slag raakt als iemand een andere mening is toegedaan dan jij.
Eerste symptoom van...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grapperhaus praat alsof ie net 3 trappen op is gerend
Het lijkt me toch een redelijk effectieve maatregel, je ziet ook dat na de invoering de cijfers weer iets sneller omlaag gingen. Of je dat helemaal statistisch dicht kan timmeren, is een tweede. Persoonlijk ga ik ook bij minder mensen langs sinds er een avondklok is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
We weten niet welk effect de avondklok heeft, toch?
Edit:
[ twitter ]
En toch zie ik OMT-leden de hel en verdoemenis verkondigen over iets waarvan we het effect niet weten.
Denk ook dat het een effectieve maatregel is hoor, maar door steeds te zeggen dat het effect nog onduidelijk is heeft het kabinet ook steeds een argument om hem weer te verlengenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het lijkt me toch een redelijk effectieve maatregel, je ziet ook dat na de invoering de cijfers weer iets sneller omlaag gingen. Of je dat helemaal statistisch dicht kan timmeren, is een tweede. Persoonlijk ga ik ook bij minder mensen langs sinds er een avondklok is.
Of Kjeld Nuis.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Zorgvuldig doorbeunen.
Dit moet wel de slogan van Rutte IV worden.
Is het met Joeroen 'ik struikel bij elke ademhaling over mijn woorden' Pols?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook naar het kort geding? Dat is echt net Peppi en Kokki.
Jeroen Pols is een deken van welbespraaktheid in vergelijking met de voorzitter van het Hof.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is het met Joeroen 'ik struikel bij elke ademhaling over mijn woorden' Pols?
Ik heb genoten, die voorzitter is echt lachwekkond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook naar het kort geding? Dat is echt net Peppi en Kokki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |