quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Even op Prime kijken of er nog een leuke film is.
Tnx voor de gezelligheid weer allen.
Dan is het wel handig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat er van die kutusers zijn die in je pohi gaan kijken en dan iets vinden waar ze je mee gaan kutten.
Zo triest zijn sommige users hier op FOK!
Maar dan kun je toch ook die topics uit je historie verwijderen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat er van die kutusers zijn die in je pohi gaan kijken en dan iets vinden waar ze je mee gaan kutten.
Mijn eigen auto doe ik altijd ruitontdooier en zet ik de auto aan met de ruitenwissers wachten tot ie warm isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Zo stond ik vanmorgen ook vanuit mijn slaapkamer naar mijn auto te kijken, "Hoe krijg ik jou warm zonder dat ik naar buiten hoef?"
Ja zoiets dacht ik al, jammer ook wel, want dat was toen een leuk groepje users bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van een aantal weet ik dat ze een aantal nieuwelingen niet meer zo tof vonden en daarvoor zijn verdwenen uit KSC.
Horrorweek, hierna zijn we er waarschijnlijk wel vanaf. De laatste echte horrorwinter was in 2012. Toen het strooizout op een gegeven moment op was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lekker met deze horrorwinter.
Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch ook die topics uit je historie verwijderen?
Ik heb een man die ITer is en veel doet met ICT en wars is van allerlei social media,, Ik zie soms wat er gebeurt als je teveel deelt. Dat dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen was't echt regelmatig -18quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Horrorweek, hierna zijn we er waarschijnlijk wel vanaf. De laatste echte horrorwinter was in 2012. Toen het strooizout op een gegeven moment op was.Godskolere, toen heb ik spannende momenten meegemaakt in de Transporter van het werk. Heuvel niet op kunnen komen, nog net op tijd stil kunnen komen te staan als je weer onderaan de heuvel kwam. Rechtdoor glijden in bochten
Doei Giz!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Even op Prime kijken of er nog een leuke film is.
Tnx voor de gezelligheid weer allen.
Mijn eerste post op FOK!quote:
Dat deed ik ook voordat ik in een appartement woondequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn eigen auto doe ik altijd ruitontdooier en zet ik de auto aan met de ruitenwissers wachten tot ie warm is
Kan je beter niet doen idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb een man die ITer is en veel doet met ICT en wars is van allerlei social media,, Ik zie soms wat er gebeurt als je teveel deelt. Dat dus.
En nu staat ie in de garage ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat deed ik ook voordat ik in een appartement woonde
Het orginele groepje waar ik in 2015 binnen ben gerold was inderdaad best leuke groep.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, jammer ook wel, want dat was toen een leuk groepje users bij elkaar.
Ook mijn 2e post op FOK! zit vol met waarhedenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
Rook een joint, krijg je vanzelf wel weer honger!
Het ergste was dat er gewoon sneeuwpak na sneeuwpak bleef vallen. Was het ene min of meer weg of iig handelbaar op de wegen weggeveegd, viel er weer een een laag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Toen was't echt regelmatig -18
Ja was heftig inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste was dat er gewoon sneeuwpak na sneeuwpak bleef vallen. Was het ene min of meer weg of iig handelbaar op de wegen weggeveegd, viel er weer een een laag.
Kan me herinneren dat ik toen letterlijk een keer opstond, het gordijn openschoof en hardop heb staan vloeken toen er voor de zoveelste keer weer een vers pak lag
Hier in Nederland hebben ze het al snel over een horrorwinter, dit weekje kou is helemaal niets natuurlijk, al ben ik die opgevroren sneeuw wel zat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Horrorweek, hierna zijn we er waarschijnlijk wel vanaf. De laatste echte horrorwinter was in 2012. Toen het strooizout op een gegeven moment op was.Godskolere, toen heb ik spannende momenten meegemaakt in de Transporter van het werk. Heuvel niet op kunnen komen, nog net op tijd stil kunnen komen te staan als je weer onderaan de heuvel kwam. Rechtdoor glijden in bochten
Dat is wel jammer, misschien een beetje naar beide kanten toe maar als nieuweling moet je toch ergens binnen kunnen stappen, je hebt niet het alleenrecht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, jammer ook wel, want dat was toen een leuk groepje users bij elkaar.
Echt tyfus winter was dat idd. Gelukkig heb ik niet veel ervan meegekregen op het beginnetje na.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste was dat er gewoon sneeuwpak na sneeuwpak bleef vallen. Was het ene min of meer weg of iig handelbaar op de wegen weggeveegd, viel er weer een een laag.
Kan me herinneren dat ik toen letterlijk een keer opstond, het gordijn openschoof en hardop heb staan vloeken toen er voor de zoveelste keer weer een vers pak lag
Was het maar zo'n feest, ik heb wel mijn eigen parkeerplaats, maar die is gewoon buiten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En nu staat ie in de garage ofzo?
Gelukkig heb je wel je eigen dan, kun je in ieder geval de auto kwijtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ik heb wel mijn eigen parkeerplaats, maar die is gewoon buiten.
Ja dan ben je het inderdaad wel een keer zat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje wel jaquote:
Was wel koud toenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ja kon me herinneren dat in 2012 zelfs de binnenhavens hier bevroren waren
Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Ik woon aan een haven en hoor nu het ijs knallen, gaaf geluid is dat.
En niets is voor altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, misschien een beetje naar beide kanten toe maar als nieuweling moet je toch ergens binnen kunnen stappen, je hebt niet het alleenrecht.
Ik kan mij herinneren dat ik in '79 op de schaats naar school kon over de stoep.quote:
Dan gaat het ijs werken of zo en dan hoor je het geluid van de ene naar de andere kant schieten.quote:
ja ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ik in '79 op de schaats naar school kon over de stoep.
Kruiend ijs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat het ijs werken of zo en dan hoor je het geluid van de ene naar de andere kant schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |