quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij kwam vanuit UTO toen.
Amphorapotje was tof ik heb ontzettend veel lol met hem gehad. Als ik hem in de zeik nam dan lachte hij het hardst.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Disana wist ik, Mo kreeg ik mee omdat ik hier net was, ander wel van naam maar verder niet. Ik kende ook het 40+ totaal niet vandaar.
Precies, toen heb ik niet veel later ook even afscheid genomen van DTS, veel users begonnen zich aan elkaar te irriteren, een aantal zijn toen ook voorgoed vertrokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ja dan ga je wel heel ver.
Dan ben je dichtbij. Maar ga je wel ver in het spel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tenzij de supermarkt om de hoek is.
Wat balen dat het slapen nog steeds zo slecht gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wou dat dat nodig was. Dan sliep ik tenminste goed.
Dit ga ik niet eens proberen te ontkennen neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was ook wel een beetje een eikeltje.
Ik snap.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je dichtbij. Maar ga je wel ver in het spel.
Ik vind jou nu ook wel een schatjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ga ik niet eens proberen te ontkennen nee![]()
Maar nu is het wel chill daar als ik er zo heel af en toe eens ben
Ik zoek ook geen warm bad, gezeik heb je overal, loop er zeker niet voor weg. Het kan uiteraard wel vervelend worden zeker als je niet weet, of je er niet in verdiept hoe sommige processen (wie heult met wie) in elkaar zitten.quote:
Ik heul met niemand, met sommigen kan ik beter opschieten dan anderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zoek ook geen warm bad, gezeik heb je overal, loop er zeker niet voor weg. Het kan uiteraard wel vervelend worden zeker als je niet weet, of je er niet in verdiept hoe sommige processen (wie heult met wie) in elkaar zitten.
Ik trek mijn mond wel open. (er zullen mensen en Mods zijn die dat wel weten, Ooo en een opperhoofd hier of daar)
Ik jou ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou nu ook wel een schatje
En ik maar denken dat wij heul-broeders waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heul met niemand, met sommigen kan ik beter opschieten dan anderen.
Dit, en wie in wie zijn kliekje zit interesseert me al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zette meestal gewoon een trolletje in de 40+scquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zoek ook geen warm bad, gezeik heb je overal, loop er zeker niet voor weg. Het kan uiteraard wel vervelend worden zeker als je niet weet, of je er niet in verdiept hoe sommige processen (wie heult met wie) in elkaar zitten.
Ik trek mijn mond wel open. (er zullen mensen en Mods zijn die dat wel weten, Ooo en een opperhoofd hier of daar)
Ik kon er altijd wel om lachen als je begon met scheldenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plymquote:
Nou dit dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind kliekjes een naar woord.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, en wie in wie zijn kliekje zit interesseert me al helemaal niet.
Hai Chanel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Mooi toch als iedereen zich hier happy voelt, wat wenst een mens nog meer.
Hoiiiii Giz trouwens.
Je moet je smoel houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon er altijd wel om lachen als je begon met schelden![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, als het niet uit je koelkast komt is het enkel en alleen negatief.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind kliekjes een naar woord.(Tenzij het uit de koelkast komt
)
Blij dat ik het al een tijd niet meer gelezen heb.
Wilde net zeggen: kliekjes zijn vaak fokking lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
)
Ja dat was in de tijd van Uto een vaak gehoord woord. Ik had soms ook wel eens het idee als je iets zei dat je al gauw in een bepaald kliekje werd ingedeeld. Ik begin nu te begrijpen dat degenen die het woord kliekje het meest in de mond nemen er het meest mee van doen hadden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
)
Word hier groen omdat het reclame isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hey dat is vreemd, het woord koelkast verdwijnt steeds.
Aaahhhhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Uiteindelijk kan ik niet zonder de users hier, of ik ze nou wel of niet mag.
Als ik een ban had van minimaal een week begon ik het toch ergens wel te missen hier.
ahhhhhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Uiteindelijk kan ik niet zonder de users hier, of ik ze nou wel of niet mag.
Als ik een ban had van minimaal een week begon ik het toch ergens wel te missen hier.
Dat laatste klopt helemaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat was in de tijd van Uto een vaak gehoord woord. Ik had soms ook wel eens het idee als je iets zei dat je al gauw in een bepaald kliekje werd ingedeeld. Ik begin nu te begrijpen dat degenen die het woord kliekje het meest in de mond nemen er het meest mee van doen hadden.
Dat ook niet het hele woord is gewoon verdwenen bij mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Word hier groen omdat het reclame is
Het is wel eens totaal kut.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat was in de tijd van Uto een vaak gehoord woord. Ik had soms ook wel eens het idee als je iets zei dat je al gauw in een bepaald kliekje werd ingedeeld. Ik begin nu te begrijpen dat degenen die het woord kliekje het meest in de mond nemen er het meest mee van doen hadden.
Juustemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |