Houd je bek ouwe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, luxerobots heeft wat zand in haar kut gok ik.
Wim Jansen heeft Vlaar niet naar Feyenoord gehaald trouwens.
Die missers zijn niet eens volleys.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zo uitzonderlijk goed bent in volleys is het inherent dat je ook wel eens een balletje mist ja. Je legt er immers wat meer risico in dan de minderbedeelden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die missers zijn niet eens volleys.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Huh under Siege 2 was vorige week ook al op tv?
Stop er maar mee, dit heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die missers zijn niet eens volleys.
Under Siege zal het anthem van de corona worden en zijn, Steven Seagal als Messiasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Misschien komen die films nu gewoon iedere week
Lol ik vond hem altijd wel lachen met die act van hem.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Van pokergod tot complotgekkie
Brugge zit qua begroting tussen Ajax en PSV in, geloof ik, flink boven Feyenoord inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Altijd lachen om Derksen die denkt dat Feyenoord qua salaris zou moeten kunnen concurreren met Club Brugge.
Sowieso, Club is de top 1 van Belgie waar meer aan tv gelden wordt betaald dan in Nederland en speelt 4 keer per lustrum CL, Feyenoord eens per 10 jaar. Hoe gaat feyenoord in godsnaam daarmee kunnen concurreren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Brugge zit qua begroting tussen Ajax en PSV in, geloof ik, flink boven Feyenoord inderdaad
Het ging me niet om Van Persie. Genee zei dat Sam Stubbs ook een goeie is, en liet zo'n faalmoment zien. Dus toen liet ik zulke momenten van een nog veel betere speler zien, namelijk Van Persie. Om maar aan te geven dat zoiets een momentopname is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Vanwaar de focus op van Persie opeens?
Fijn dat eindelijk iemand opkomt voor de voetballer Emilequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ging me niet om Van Persie. Genee zei dat Sam Stubbs ook een goeie is, en liet zo'n faalmoment zien. Dus toen liet ik zulke momenten van een nog veel betere speler zien, namelijk Van Persie. Om maar aan te geven dat zoiets een momentopname is.
En dit is ook een leuke:
Ja, misschienquote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm zullen we volgende week samen naar Marble Mania kijken?
De VI Hooligans zijn het dan ook unaniem eens dat Emile de beste gast ooit wasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ging me niet om Van Persie. Genee zei dat Sam Stubbs ook een goeie is, en liet zo'n faalmoment zien. Dus toen liet ik zulke momenten van een nog veel betere speler zien, namelijk Van Persie. Om maar aan te geven dat zoiets een momentopname is.
En dit is ook een leuke:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Foppe bij matthijs.. en dan doet me dat wat
Dat geslis en die verkrampte kaken. Om te kotsen.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Joke Bruijs weer verliefd op Gerard Cox![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)rliefd-op-gerard-cox
Arme Boskamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |