Scheelt wel zo'n geleiderrail adapterquote:Op zondag 28 maart 2021 16:34 schreef Atmoz het volgende:
Als het budget het toelaat zou ik een invalzaag nemen in plaats van een "gewone" cirkelzaag
Zeker met de klussen die jij gaat doen is een invalzaag een must have. Allemaal plaatmateriaal werk, en dan is werken met een invalzaag wel serieus fijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:42 schreef zoz het volgende:
[..]
Scheelt wel zo'n geleiderrail adapter![]()
Maar die invalzagen zijn echt een stuk duurder en ik vraag me af of ik dat wel nodig heb. Ik kan mij natuurlijk vergissen.
Bij de specs staat:quote:
Dus ik hoop stiekem dat "af en toe" 50mm ook wel gaat...quote:Boorbereik Boor-Ø in beton met hamerboren 12 – 45 mm
Optimaal toepassingsbereik beton met hamerboren 20 – 40 mm
Die heb ik ook, wat een beest is datquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:04 schreef Atmoz het volgende:
Bosch-GBH-8-45-DV
[ afbeelding ]
En 3 stuks SDS-MAX boren (25mm, 32mm en 40mm) van Schwabenbach![]()
[ afbeelding ]
Nu ook nog ergens betaalbaar een 50mm boor zien uit te halen(als iemand iets weet houd ik me aanbevolen
)
Cool!quote:Op dinsdag 13 april 2021 18:47 schreef Makrolon het volgende:
Deze jongen:
[ afbeelding ]
Ik had al een tweedehandsje met snoer, maar dit is wel een hele verbetering. Wat een top ding. En super snel terwijl ie klinkt alsof hij heel rustig draait.
Ook voor normaal schroefwerk van plaatmateriaal oid lijkt ie me fijn, hij stopt precies als de schroefdop verzonken zit.
Nee, daar kan ik je helaas niet bij helpen.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:40 schreef Barry1986 het volgende:
Atmoz heb jij ook iets van de parkside?
Jij koopt alleen maar a merken 👍. Ik was benieuwd of er toch stiekem een parkside tussen zat 😉quote:Op woensdag 14 april 2021 12:00 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Maar volgens mij zijn er wel wat mensen hier die daar dingen van hebben. (tenminste, ik heb die hier al eens vaker voorbij zien komen).
Waarom vraag je dat? Misschien kunnen anderen je helpen
[edit]
Maar eigenlijk is dit het verkeerde topic daarvoor![]()
Jep, ik ben er nu al zo blij meequote:Op zaterdag 17 april 2021 18:05 schreef Cybersijp het volgende:
Knap karretje, gedore red is best aardige kwaliteit voor t geld .
Ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:30 schreef bleiblei het volgende:
Gedore Red is heette tot voor kort Carolus toch?
Maar lijkt mij een handig ding ja.
Thanksquote:
Hehequote:Op zondag 18 april 2021 08:15 schreef Barry1986 het volgende:
Jij koopt alleen maar a merken 👍. Ik was benieuwd of er toch stiekem een parkside tussen zat 😉
Klopt! Ontzettend fijne borenquote:Btw de Dormer boren heb ik ook, echt goud spul
Ik heb er nu niet de ruimte voor. Misschien als de garage ooit af isquote:Op zondag 18 april 2021 08:26 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd![]()
Enne: is zo'n karretje niets voor bij jou?
Ik zou bijna willen zeggen één van m'n beste "gereedschapsaankopen" ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |