Dat ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien handig om je iets meer te verdiepen in hun standpunten die jou direct aangaan.
Ik niet. Zij met mij, omdat het dictatortjes zijn in mijn optiek. En die stang ik, dus zoek ik het wel een beetje op, maar ik laat me de les niet lezen.quote:
Wat een egocentric point of viewquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien handig om je iets meer te verdiepen in hun standpunten die jou direct aangaan.
En de samenleving dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welke partij heeft dan als standpunt om wajongers in de oude wajong lekker te laten voor wat het is tot ze de pensioenleeftijd bereikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mijn straat doet ook helemaal niemand er iets aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:51 schreef Solotovski het volgende:
In mijn pauperstraat is niks gedaanhe le maal niks
Gelukkig ben ik een zeer behendige fietser
Denk je ook zo over moderatorsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik niet. Zij met mij, omdat het dictatortjes zijn in mijn optiek. En die stang ik, dus zoek ik het wel een beetje op, maar ik laat me de les niet lezen.
Ik had ergens bij1 hoog staan en die zijn wel een stuk losser mbt controle, participatie wet afschaffen ed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Welke partij heeft dan als standpunt om wajongers in de oude wajong lekker te laten voor wat het is tot ze de pensioenleeftijd bereiken
Dat is generaliserend in mijn optiek. Rugnummers moet ik hebben. Een 5 neerschieten en een 6 beschuitjes mee eten.quote:
@Amaranthaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is te generaliserend in mijn optiek. Rugnummers moet ik hebben. Een 5 neerschieten en een 6 beschuitjes mee eten.
Voor zover ik weet heeft de PVV niet zo’n uitgebreid partijprogramma dus grote kans daarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Welke partij heeft dan als standpunt om wajongers in de oude wajong lekker te laten voor wat het is tot ze de pensioenleeftijd bereiken
https://www.pvv.nl/images(...)gramma2021-Final.pdfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft de PVV niet zo’n uitgebreid partijprogramma dus grote kans daar
quote:Asielzoekers, gezinsmigranten en andere gelukzoekers weten precies waar ze verblijfsvergunningen, huizen en uitkeringen krijgen
Mehquote:We verlagen de huren, de btw op boodschappen, de energierekening en schaffen het eigen
risico af, zodat mensen meer in hun portemonnee krijgen en dus meer te besteden hebben.
Dat is goed voor consumenten, bedrijven, banen en de schatkist. Het mes snijdt aan vier
kanten! Meer consumptie betekent meer omzet voor bedrijven en meer banen, dus minder
werklozen en minder uitkeringen. Meer omzet betekent ook meer belastinginkomsten voor
de overheid. De PVV wil economisch uit de schulden groeien met lagere lasten.
Dit maakt hem niet populair bij zijn kiezers. Die lezen waarschijnlijk het partijprogramma niet, dus dan maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:06 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.pvv.nl/images(...)gramma2021-Final.pdf
[..]
[..]
Meh
Hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dit maakt hem niet populair bij zijn kiezers. Die lezen waarschijnlijk het partijprogramma niet, dus dan maakt het ook niet uit.
Minder asielzoekers wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dit maakt hem niet populair bij zijn kiezers. Die lezen waarschijnlijk het partijprogramma niet, dus dan maakt het ook niet uit.
alle Turken terug naar Marokkoquote:
@KingRoland heb deze post gerapporteerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Alle Chinezen terug naar Japan.
Betrek me niet in jouw infantiele humorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland heb deze post gerapporteerd
Hoop dat @:ggmm ingrijpt
Forum admin, jij, hoe danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betrek me niet in jouw infantiele humor
Erdogan heeft liever dat je op Azarkan stemtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
als crypto zo blijft doorknallen ga ik op vvd en mark rutte stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |