Allsof jij naar ons luistertquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij en Dot passen op mij toch?
dan moeten we nachtdienst gaan draaienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als jij dat wil, dan doen wij dat toch Dot?
Wij passen over dag op hem, en in de nacht doet iemand anders het maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dan moeten we nachtdienst gaan draaien
Als wij zeggen ga slapen ga je dat niet doenquote:
hey lieffiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wij passen over dag op hem, en in de nacht doet iemand anders het maar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is Paul bij Fugue voor de deur
[ afbeelding ]
Over dit soort beelden zijn er in BNW een hele hoop discussies!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Rutte valt van ellende uit elkaar
[ afbeelding ]
3 keer nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als wij zeggen ga slapen ga je dat niet doen
Als wij zeggen ons niet bolken ga je dat niet doen
Als zij zeggen geen harde muziek ga je dat niet doen
Is dat zo..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Over dit soort beelden zijn er in BNW een hele hoop discussies!
Rutte is een kloon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik even ingrijpen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als wij zeggen ga slapen ga je dat niet doen
Als wij zeggen ons niet bolken ga je dat niet doen
Als zij zeggen geen harde muziek ga je dat niet doen
Ja en ze zien het als bewijs voor reptillians, of dat we in de Matrix leven en weet ik wat nog meer.quote:
Dat zal b est. ZIjn handen stralen ook een rood vlak uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Code 21.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ze zien het als bewijs voor reptillians, of dat we in de Matrix leven en weet ik wat nog meer.
Hey Lieffie,quote:
quote:
Dat gaat nu niet gebeuren denk ik. Je hebt net geslapenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit gehad dat Soul weg was en dat ze eten voor me had besteld,maar toen het bezorgd werd lag ik te slapen.
Het is zelfs verboden om je op de Hofvijver te begeven. Ijs of geen ijs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Eigen schuld dikke bult
https://www.telegraaf.nl/(...)n-door-ijs-hofvijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |