Ja kom op, wel realistisch blijven. Weet dat jullie graag veel vertrouwen in hem hebben, en als hij dan op zn bek gaat...quote:
Zou wel leuk zijn natuurlijk. Compleet tegen de verwachtingen in.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:44 schreef DeeBee het volgende:
Reetplukker wint dus gewoon het toernooi.
Leeftijd speelt toch wel een grote rol in dit geval? Ik laat me graag verrassen hoor, en dan zal ik toegeven dat jullie hierin gelijk hadden. Hoop dat dat andersom dan ook zo is. We gaan het overmorgen(?) zien.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit de verhalen van GwaiLow begrijp ik nu pas dat Nadal een bejaarde is van 76 jaar oud met een driedubbele hernia en dus rondloopt met een rollator.
Daar wint Tsitsipas natuurlijk makkelijk van!
Natuurlijk. Ik wil er niet mee zeggen dat Nadal topfavoriet is tegen Tsitsipas of uberhaupt voor dit toernooi in algemeen maar ik heb het idee dat je hem heel erg naar beneden aan het praten bent. Het blijft Rafael Nadal. Als ik je posts voor elke wedstrijd van hem lees dan heb ik het idee dat je hem nog geen 1% kans geeft.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leeftijd speelt toch wel een grote rol in dit geval? Ik laat me graag verrassen hoor, en dan zal ik toegeven dat jullie hierin gelijk hadden. Hoop dat dat andersom dan ook zo is. We gaan het overmorgen(?) zien.
volgend jaar een mixed dubbel met Nadal. Aldus user Gwailow.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
Rolstoeldames De Groot en van Koot door naar de finales
Ik denk dat Nadal 80% kans heeft om te winnen van vadermepper. Tegen Medvedev idem. Het wordt pas anders wanneer deze jongens steady BO5’s gaan winnen van Nadal of Djokovic. De WTF is leuk, maar het gaat Nadal en Djokovic om de slams. Daarin heersen ze vooralsnog gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wil er niet mee zeggen dat Nadal topfavoriet is tegen Tsitsipas of uberhaupt voor dit toernooi in algemeen maar ik heb het idee dat je hem heel erg naar beneden aan het praten bent. Het blijft Rafael Nadal. Als ik je posts voor elke wedstrijd van hem lees dan heb ik het idee dat je hem nog geen 1% kans geeft.
Nadal heeft nog geen set verloren dit toernooi.. Tsitsipas vandaag dan een walkover, maar die heeft ook al een vijfsetter gespeeld tegen Kokkinakis. Geloof niet dat fysiek een probleem gaat zijn bij Nadal, zeker niet gezien de manier waarop hij vrij simpel door het toernooi heen loopt nu..quote:Op maandag 15 februari 2021 09:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja kom op, wel realistisch blijven. Weet dat jullie graag veel vertrouwen in hem hebben, en als hij dan op zn bek gaat...
Als Tsitsi vandaag een 5 setter had moeten spelen had ik Nadal ook als favoriet gezien, maar dit verschil in energieverbruik is wel erg groot. Nadal is ook nog eens bijna 2x zo oud als Tsitsipas natuurlijk.
Oke, ik zal de kansen van Nadal tegen Tsitsipas wat hoger in gaan schatten. 60/40 voor Nadal dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal heeft nog geen set verloren dit toernooi.. Tsitsipas vandaag dan een walkover, maar die heeft ook al een vijfsetter gespeeld tegen Kokkinakis. Geloof niet dat fysiek een probleem gaat zijn bij Nadal, zeker niet gezien de manier waarop hij vrij simpel door het toernooi heen loopt nu..
Natuurlijk is Nadal dan favoriet tegen Tsitsipas. Halve finale tegen (waarschijnlijk) Medvedev zie ik dan meer als 50/50, die is wel echt in topvorm de laatste maanden, maar moet ook die stap nog maar gaan zetten om ook te gaan winnen van de top-3 op GS-niveau.
Speelt wel goed dit toernooi. Dimitrov kan alleen bijna niets meer. Die geeft wel op zo. Fysio is er nu bij. Heb geen idee of Schwartzman ook een blessure kreeg tegen hem(?). Anders is 6-3 6-3 6-3 wel knap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:07 schreef Szura het volgende:
Ken die hele gozer niet
Is dat een groot talent of is dit een totale verrassing?
Hij doet het zeker goed. Maar ik zie wel al dat Nole of Zverev een dagje vrijaf hebben als ze tegen hem moeten. Dat moet geen probleem opleveren. En voor een halve finale is dat wel een heel fijn voordeel als je kijkt naar slam-winst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:15 schreef Norrage het volgende:
Karatsev speelt wel waanzinnig, maar met zaadjes als Dimi en FAA weet je ook niet precies waar je staat.
En wat een blessure toernooi
Heerlijk inderdaad. De vorige twee jaar met die bejaarde partners heeft ze gewoon weggesmeten, zo zonde. Nu hopelijk met Melichar, die net als haar 27 is, een partner voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:19 schreef Szura het volgende:
Schuurs trouwens in de halve finale @:de_boswachter
lekker schuiven met dopingtestjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Drie Russen in de kwartfinale een twee in de halve finale, die gaan lekker.
Dat is ook weer waar, misschien was Dimi nog wel makkelijker geweest zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Finale dus voor Djokovic. Niet dat hij van Dimi had verloren natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |