Eind april wordt ie getroffen door Covid. Altijd tegen Nadal.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bizar. Maar nummer 21 komt over 3,5 maand alsnog wel..
Tegen FogGod op de US Open ooit toch? Verder kan ik het me niet herinneren nee..quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef Szura het volgende:
Heeft Nadal eigenlijk ooit verloren na 2-0
Geen rokje aan helaas.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef superniger het volgende:
Nu lekker nabeschouwen met Barbara Schett.
Niet echt Record aantal weken op 1 wegquote:
Dat was hij toch al kwijt, ook als Nadal wel won!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Niet echt Record aantal weken op 1 weg
Is toch wel vaak zo met Russen. Geen idee wat voor persoon Davydenko was bijvoorbeeld, Medvedev komt toch af en toe ook heel vreemd over. Kafelnikov wilde mij als klein kind geen handtekening geven tijdens WTT Rotterdam terwijl er niemand in de buurt was, ook wel atypisch.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:41 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rden-op-de-baan.html
Karatsev lijkt op dit moment de hele wereld aan te kunnen. Verveeld beantwoordt hij na elke zege alle vragen die hem over zijn opmerkelijke zegetocht worden gesteld. In geld uitgedrukt won hij de laatste negen dagen immers al meer dan die vijf ton die hij in zijn hele tenniscarrière tot nu toe verdiende.
En hij is toch al 27.
"Ik vond het altijd een hele rare gozer", is het eerste wat De Bakker te binnen schiet als hij aan de persoon Karatsev denkt. "Verder wel oké, hoor. Maar gewoon maf, je kreeg weinig hoogte van hem."
Thiemo de Bakker vond Karatsev een rare gozer. Dat moet wel een heel vreemd iemand zijn dan.
Marat Safingodquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is toch wel vaak zo met Russen. Geen idee wat voor persoon Davydenko was bijvoorbeeld, Medvedev komt toch af en toe ook heel vreemd over. Kafelnikov wilde mij als klein kind geen handtekening geven tijdens WTT Rotterdam terwijl er niemand in de buurt was, ook wel atypisch.
Zeer intrigerend slag mensen.
Die ging dan weer volledig de andere kant op, net als Youzhny (wel minder extreem dan Safin), een tussenweg heb je blijkbaar niet bij de Russenquote:
Heb hem tijdens het construeren van mijn post nog even gegoogled, past niet helemaal in het narratief. Ben er toen pas achter gekomen dat hij een Tataar uit Tatarije is, en moslim.quote:
Nee het groots en meeslepend zit wel redelijk verankerd in de Russen volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die ging dan weer volledig de andere kant op, net als Youzhny (wel minder extreem dan Safin), een tussenweg heb je blijkbaar niet bij de Russen
Een paar jaar geleden kreeg je dan zelfs nog Federer en Djokovic.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:59 schreef Marcoss het volgende:
Wel leuk voor Tsitsipas, versla je Nadal na zo'n wedstrijd, mag je daarna tegen Medevev en Djokovic voor je het toernooi wint
Dat is ook waar inderdaad, dat had Tsitsipas toen zelf ook. Toen won hij van Federer in Australië en was daarna anders Nadal en Djokovic tegen gekomen, maar verloor toen vrij kansloos van Nadal..quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:04 schreef Spetie het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kreeg je dan zelfs nog Federer en Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |