Dit gevoel heb ik ook. Hij heeft dit wel vaker en dan ineens staat hij weer geweldig te bewegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef BobW het volgende:
Djokovic zal na deze set wel even een kwartiertje de kleedkamer in duiken om daarna ouderwets te vlammen.
zal wel weer wat gepakt hebben, de dopehaasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Breek voor Djokovic
Je verwacht het niet
Wilde mensen thuis het ook laten horenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:24 schreef chufi het volgende:
Wat een uitbarsting ... en dat vooor een lege zaal
Volgens mij is/was hij ook echt geblesseerd anders doe je dat niet zo na een zege op Fritz.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:24 schreef chufi het volgende:
Wat een uitbarsting ... en dat vooor een lege zaal
Het zou best kunnen dat hij echt dacht dat hij geblesseerd was. Djokovic gelooft wel meer rare dingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij is/was hij ook echt geblesseerd anders doe je dat niet zo na een zege op Fritz.
Fritz heeft het echt laten liggen. Djokovic speelde in set 5 weliswaar beter, maar bewoog nog steeds niet goed.
Djokogodquote:“Maar ik ken mensen die dankzij energetische transformatie, dankzij de kracht van het gebed en dankbaarheid het meest vervuilde water en eten kunnen omzetten in hun zuiverste soort. Omdat water reageert. Wetenschappers hebben in experimenten aangetoond dat de moleculen in het water reageren op onze emoties, op wat we zeggen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |