Wacht maar totdat je Sims een drieling, een vierling, een vijfling, etc krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Mijn Sims kregen een tweeling, dus ik ben rijp voor het gesticht inmiddels.
Ohhh Sims tweelingen zijn aan de ene kant leuk en aan de andere kant vind je het dan na een minuut al kut om twee baby's te onderhoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Mijn Sims kregen een tweeling, dus ik ben rijp voor het gesticht inmiddels.
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh Sims tweelingen zijn aan de ene kant leuk en aan de andere kant vind je het dan na een minuut al kut om twee baby's te onderhouden![]()
![]()
Heb je al namen?
Stel je voor dat je echt kinderen krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je Sims een drieling, een vierling, een vijfling, etc krijgen
Eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh Sims tweelingen zijn aan de ene kant leuk en aan de andere kant vind je het dan na een minuut al kut om twee baby's te onderhouden![]()
![]()
Ik denk dat dit wat verdere uitleg behoeft!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Elin Kåven -bekend van het Noors Songfestival- zegt dat ik goed Noord-Samisch spreek.
Ik stuurde haar een DM op instagram waarin ik een beetje Noord-Samisch spreek. Ik heb ook een DM gestuurd naar Hildá Länsman -bekend van het UMK- maar die heeft nog niet gereageerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wat verdere uitleg behoeft!
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
GoedenavondHier maar weer eens in de SC langs komen kijken. Daar kom ik niet zo vaak meer
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
GoedenavondHier maar weer eens in de SC langs komen kijken. Daar kom ik niet zo vaak meer
Haha, ja vanaf peuter wordt het vervelenderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja
En, baby's gaan nog wel, maar als ze peuter worden dan hebben ze allerlei needs. Het liep helemaal in de soep, toen heb ik maar een 'alle needs worden groen' cheat gebruikt
Het stroomt weer volquote:
Het gaat een keer over de Sims in weken en net dan ben je er weer. Volgens mij werd je gewoon geroepen daardoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Het is wel the same old same old weer hierboven hoor met de Sims
Dat is wel waar ja. Ik begin altijd met 1 Sims, maar op het moment dat ie een partner en kinderen heeft, stop ik er weer mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
The Sims is geweldig, maar zodra er kinderen in het spel zijn, wordt het een beetje vervelend
Ik vind het vooral leuk om kinderen te máken bij Sims, en dan het idee dat sommige personages kinderen met elkaar hebben, en soms ook stiekem als ze elders al een partner hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
The Sims is geweldig, maar zodra er kinderen in het spel zijn, wordt het een beetje vervelend
De gekke familieconstructies vind ik het leukst in de Simsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om kinderen te máken bij Sims, en dan het idee dat sommige personages kinderen met elkaar hebben, en soms ook stiekem als ze elders al een partner hebben![]()
Maar dan zijn die kids er en vind ik het al gauw niet meer leuk dat ze er zijn
Jup, ik woon in de carnavalshoofdstad van boven de rivierenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doen jullie aan carnaval in Twente ?
Ik had een keer een vader en een zoon gemaakt in een huis, en die hadden allebei een affaire met een ander personage, en kregen allebei kinderen met haar zonder dat ze het van elkaar wistenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De gekke familieconstructies vind ik het leukst in de Sims
Molliequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Super leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |