Dat is waar. Maar daar staat dan weer tegenover dat ouderen zich vaker echt eenzaam zullen voelen. Juist ook omdat die vaak sowieso al niet zo'n uitgebreide sociale cirkel hebben en het vaker echt van publieke plekken als een café of buurtcentrum moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:52 schreef H_T het volgende:
Ik was ook niet heel erg van het uitgaan op de middelbare school, maar dat is wel een geschikte leeftijd en manier om je sociale cirkel flink uit te breiden, wat meer onder de vleugels van je ouders uit te komen, op zoek te gaan naar een nieuwe liefde en meer van dat soort dingen. Dat is toch anders dan op je 38e een avondje naar de schouwburg gaan of op je 45e elke vrijdagmiddag met dezelfde collega's in de kroeg te zitten
Nou dat snap ik wel hoor, dat is ook heel fijn voor zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zo fijn voor ze dat ze sneeuwpret konden hebben en konden sleeën enzo, moest bijna huilen toen ik dat op het nieuws zag.
Het is voor iedereen stom en ik snap niet dat het nog niet is afgeschaftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daar staat dan weer tegenover dat ouderen zich vaker echt eenzaam zullen voelen. Juist ook omdat die vaak sowieso al niet zo'n uitgebreide sociale cirkel hebben en het vaker echt van publieke plekken als een café of buurtcentrum moeten hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef H_T het volgende:
Met het motto 'een beeld zegt meer dan 1000 woorden' heb ik mijn onderbuikgevoel in het volgende kunststukje gevat
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die versoepelingen voor hen vooral inhoudt dat er meer scholen deels open gaan en niet dat er ineens privileges zijn in het bezoeken van horeca, feestjes of bijeenkomsten etc. Stel je voor, besmettingen lopen door dat soort feestversoepelingen op en het kabinet houdt dan maar nog ellendig lang star vast aan de andere maatregels omdat ze niet aan de gewenste lage cijfers komen om dingen te kunnen versoepelen waar zowat iedereen baat bij heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:36 schreef Strani het volgende:
Zouden jongeren nou echt zo veel meer te lijden hebben onder het feit dat er momenteel weinig kan dan ouderen of mensen die in geen van beiden categorieën vallen? Want ik zie nu dat het kabinet wil kijken of er meer kan voor jongeren.
Ja, er zijn even geen festivals en nachtleven en zo, maar mensen die wat ouder zijn kunnen hun sociale energie ook niet kwijt buiten hun eigen kleine cirkeltjes en die lijden er net zo goed onder.
Hij heeft het inderdaad gezienquote:Premier Rutte heeft vanuit zijn werkkamer in het Torentje gezien dat schaatsers van de Hofvijver zijn gehaald. Hij begrijpt dat door het ijs het 'ultieme oud-Hollandse wintergevoel' wordt aangewakkerd. Het doet Rutte denken aan de zeventiende-eeuwse ijsprentjes van de Hollandse meesters.
De premier roept iedereen wel op om op het ijs voldoende afstand te houden. Het coronavirus is niet minder actief in vrieskou. "Houd afstand, geniet verstandig." Ook wil hij dat mensen voorzichtig doen en niets breken, om ziekenhuizen niet nog meer te belasten.
Mijn dochter (20) heeft er niet zo’n moeite mee en vindt dat ze zich niet aan moeten stellenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:36 schreef Strani het volgende:
Zouden jongeren nou echt zo veel meer te lijden hebben onder het feit dat er momenteel weinig kan dan ouderen of mensen die in geen van beiden categorieën vallen? Want ik zie nu dat het kabinet wil kijken of er meer kan voor jongeren.
Ja, er zijn even geen festivals en nachtleven en zo, maar mensen die wat ouder zijn kunnen hun sociale energie ook niet kwijt buiten hun eigen kleine cirkeltjes en die lijden er net zo goed onder.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie het helemaal voor me
Hij moet aan het werk en niet naar buiten kijken.quote:
Die van mij vinden het gewéldig. Lekker met de hond naar buitenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zo fijn voor ze dat ze sneeuwpret konden hebben en konden sleeën enzo, moest bijna huilen toen ik dat op het nieuws zag.
Hoe post jij foto’s?quote:
Uploaden naar imgur als het mijn eigen foto's zijn anders linken naar de afbeeldingslocatie (jpg, png).quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe post jij foto’s?
Ik kan alleen gifjes posten op m’n mobiel, op laptop lukt niet meer. Foto’s helemaal niet meer.
imgdumper.nl kan ook, die geeft je na het uploaden meteen de optie om het met [img] en al te kopiëren. Volgens mij is dat de bovenste regelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Uploaden naar imgur als het mijn eigen foto's zijn anders linken naar de afbeeldingslocatie (jpg, png).
En dan tussen [img ] en [/img ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |