quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
First Dates nieuwe heup specialquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef tja77 het volgende:
Wim en Ria gaan voor een first dates baby zorgen.
Bejaarde oudersquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef tja77 het volgende:
Wim en Ria gaan voor een first dates baby zorgen.
Maar uiteindelijk kon ze hem niet weerstaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap toch wel heel goed waarom ze nee zei tegen Wim.
@tong80 spleenheupquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
First Dates nieuwe heup special
PEARLEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Nee anders had ze wel een neusbel en gekleurd haar gehad.
Up your standardsquote:
Lower your expectations by 99.9%quote:
Zij word ook wel blij om geblacked te worden denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:38 schreef Knipoogje het volgende:
Ik word wel spontaan blij van het blacked koppeltje 😄
Zo. Brommertje past er wel tussenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
Iemand nog een fiets die hij/zij wil stallen?
Zij volgens mij ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:38 schreef Knipoogje het volgende:
Ik word wel spontaan blij van het blacked koppeltje 😄
Hoho. Een "Concept" store hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef RipCity het volgende:
Kledingzaak? Beter kan die 't bij het horeca gedeelte houden zo te zien.
Er is vast nog wel een Duitser die wat kwijt moet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
Iemand nog een fiets die hij/zij wil stallen?
Het is vrij dramatisch qua kledingwinkels ja. Heel Delft zit vol met horeca en concept storesquote:
Ik bestel het ook nooit. Zelfs in Japan vond ik het maar medium. Zijn andere gerechten veel smaakvollerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoe kan je niet van Sushi houden
Dat jaquote:
Echt zoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze "gekke" dingen doen zijn vaak enorm suf
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
'ik ga nu heel erg lekker gek doen zodat ze zien da ik het leuk kan hebben zonder alcohollll'
Zeker waar ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige mensen worden toch alleen maar irritant van drank op
Mensen die telkens moeten vertellen dat ze het niet nodig hebben zijn minstens zo irritant.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige mensen worden toch alleen maar irritant van drank op
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen die telkens moeten vertellen dat ze het niet nodig hebben zijn minstens zo irritant.
Even empathie kweken he, belangrijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Zielig wel en zo. Maar dat bedroevende toontje hoeft dan weer niet.
Geen klik wil zeggen, het was best gezellig maar ik vind je lelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Waarom zien vrouwen een 1e date al meteen als een soort schakelaar?
Oh ik heb nu weinig klik/gevoelens, die gaan ook niet meer komen... Geef het een kans, mensen zijn zenuwachtig op een eerste date, wie weet... Neem een voorbeeld aan Wim
Ik weet van mezelf wel dat ik dan wel weet of ik er wel of geen aangenaam warm gevoel tussen mijn benen van ga krijgen of niet....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Oh ik heb nu weinig klik/gevoelens, die gaan ook niet meer komen... Geef het een kans, mensen zijn zenuwachtig op een eerste date, wie weet... Neem een voorbeeld aan Wim
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf wel dat ik dan wel weet of ik er wel of geen aangenaam warm gevoel tussen mijn benen van ga krijgen of niet....
Net als de "Ik zoek iemand zoals jij"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen klik wil zeggen, het was best gezellig maar ik vind je lelijk.
psychopaat in de dop.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Kijkt ook niet zuiver uit de doppen. Ook voor oppassen dus.
Denk alleen dat de roestpreventie niet meer helptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Dierckxsens het volgende:
nog steeds 7 jaar garantie op een Kia?
On the MONEYquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Revanches het volgende:
Ze is vroeger geronseld door loverboys
Nog 2 jaar, haar dochter is 5quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Dierckxsens het volgende:
nog steeds 7 jaar garantie op een Kia?
Vroeger?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef Revanches het volgende:
Ze is vroeger geronseld door loverboys
Op dating sites wachten nog 80 matches op ze. Dan wordt je vanzelf zo...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Is ook zo natuurlijk. Want stel je voor dat je je al gaat "binden"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op dating sites wachten nog 80 matches op ze. Dan wordt je vanzelf zo...
Snap niet waarom je nog iets zou moeten proberen met een friendzone lulletje rozenwater hoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op dating sites wachten nog 80 matches op ze. Dan wordt je vanzelf zo...
Voorgaande seizoenen kwam het vaker voorbij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Salsa / Bachata hadden we gister ook al
Ik vond het ook geen match overigens hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Snap niet waarom je nog iets zou moeten proberen met een friendzone lulletje rozenwater hoor...
Nou ja ik ben zeker wel gebonden en toch zie ik niks vruchtbaars in aanmodderen in de friendzone onder de noemer van daten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk. Want stel je voor dat je je al gaat "binden"__! Misschien dat de échte droomman wel wacht tussen de 80 oppervlakkige matches.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Hij heevt een beetje een raar hoofd, soort stripfiguur met dat haar.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
teenmom is wel cute maar een beetje knaagdierhoofd
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
teenmom is wel cute maar een beetje knaagdierhoofd
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar aanmodderen in de friendzone moet je sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja ik ben zeker wel gebonden en toch zie ik niks vruchtbaars in aanmodderen in de friendzone onder de noemer van daten.
Had ie in het introfilmpje alquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:06 schreef KennyPowers het volgende:
Wanneer gaat hij het over gepest hebben?
Straks gaat ie nog ff de park checkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:06 schreef RipCity het volgende:
Swetters?
Heeft die Harrie's regenjas aan?
Ik ben van mening dat je dat bij date 1 prima kan aanvoelen ten aanzien van bepaalde hoofdlijnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar aanmodderen in de friendzone moet je sowieso niet doen.
Ben alleen wel van mening dat je bij 1 date niet kan zeggen of het wel/niet klikt, of het moet écht heel ongemakkelijk worden aan tafel of iets. Mensen zijn zenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |