abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2021 @ 02:59:08 #176
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197958470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 02:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Anticipeer dan. Sluit toegangswegen af en zet een fuik op. Zet borden neer met herinneringen over de maatregelen. Maak looproutes. Etcetera etcetera.

En dit is nou exact het probleem.

De overregulering die al een jaar in dit land aanwezig is, was al op het kinderlijke af maar het wordt steeds extremer.

Loop hier
Loop daar
Was je handen eerst
Veeg je reet af met 4 dubbel wc papier
Mandje verplicht
Was je boodschappenkar

We worden godverdomme als kleuters behandeld.

1 zin overal is genoeg..

"Houd afstand en denk om elkaar"

Meer is het niet.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197958474
Die Bruls dat is natuurlijk ook zo een vuile selfkicker die straks een lintje gaat krijgen vanwege zijn inzet voor de Corona pandemie, echt zo een vieze slijmerd die bij de Koning langs mag, ik heb zelden een echte haat tegen mensen, maar bij deze kerel voel ik geen gewone haat maar systeemhaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197958476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 02:59 schreef DonDruiper het volgende:

Meer is het niet.
Wees geen mongool.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 03:03:07 #179
445514 DonDruiper
pi_197958482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wees geen mongool.
Precies. Dat is praat.

Als ik als een kleuter behandeld wilde worden, dan werd ik wel een infantilist.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197958483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 02:54 schreef MoreDakka het volgende:

Het overheidsniveau van burgemeesters moet na de crisis volledig hervormd worden. Gekozen burgemeester is een must.
Een burgemeester heeft niet zoveel te zeggen he?
En aan de andere kant op dit moment juist wat meer, omdat zo een beetje de enige taak die een burgemeester heeft het aansturen van de veiligheid is, wat dat betreft kun je beter een brandweercommandant burgemeester maken dan een politicus.

Ik stel voor dat Benno Baksteen de nieuwe burgemeester van Amsterdam word.
pi_197958485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 02:59 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En dit is nou exact het probleem.

De overregulering die al een jaar in dit land aanwezig is, was al op het kinderlijke af maar het wordt steeds extremer.

Loop hier
Loop daar
Was je handen eerst
Veeg je reet af met 4 dubbel wc papier
Mandje verplicht
Was je boodschappenkar

We worden godverdomme als kleuters behandeld.

1 zin overal is genoeg..

Meer is het niet.
Klopt terwijl die hygiëne juist steeds meer ontkracht word. Dat poetsen van die boodschappen kar levert echt geen ruk op, hetzelfde als constant je handen ontsmetten is ook al aangetoond dat het geen reet helpt. Af en toe je handen wassen is altijd goed en ook nu. Maar dat panische gedoe heeft ook amper zin.
pi_197958489
En hoe moeilijk is het nou eigenlijk? Zelfs als je nou gaat schaatsen, dat heb ik echt heel veel gedaan in mijn leven, maar ik kan me echt niet herinneren dat ik het drukker heb gezien dan op een dagmarkt, 5 schaatsers per 50 vierkante meter is welicht het meest drukke wat ik gezien heb, en dat is bij een opstartpunt, je staat echt niet tegen elkaar aangepropt.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 03:07:16 #183
445514 DonDruiper
pi_197958498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:03 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Klopt terwijl die hygiëne juist steeds meer ontkracht word. Dat poetsen van die boodschappen kar levert echt geen ruk op, hetzelfde als constant je handen ontsmetten is ook al aangetoond dat het geen reet helpt. Af en toe je handen wassen is altijd goed en ook nu. Maar dat panische gedoe heeft ook amper zin.
Nog steeds heeuul veel mensen ontzettend in de weer met die spuitflessen en doekjes bij de winkels hoor. Je weet wel.. die flesjes die 80 mensen voor haar hebben aangeraakt. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:05 schreef raptorix het volgende:
En hoe moeilijk is het nou eigenlijk? Zelfs als je nou gaat schaatsen, dat heb ik echt heel veel gedaan in mijn leven, maar ik kan me echt niet herinneren dat ik het drukker heb gezien dan op een dagmarkt, 5 schaatsers per 50 vierkante meter is welicht het meest drukke wat ik gezien heb, en dat is bij een opstartpunt, je staat echt niet tegen elkaar aangepropt.
Het is panische ongefundeerde angst.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197958502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:03 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat handen wassen zo goed helpt, zeker met zeep was je ook je bescherming weg, na toiletbezoek was ik wel mijn handen, maar na boodschappen doen niet.

Net zoals je tegenwoordig overal jodium op moet zou smeren, als ik vroeger een schaafwond opliep met voetbal dan smeerde ik hap zand erin om het bloeden te stelpen :D
pi_197958505
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een burgemeester heeft niet zoveel te zeggen he?
En aan de andere kant op dit moment juist wat meer, omdat zo een beetje de enige taak die een burgemeester heeft het aansturen van de veiligheid is, wat dat betreft kun je beter een brandweercommandant burgemeester maken dan een politicus.

Ik stel voor dat Benno Baksteen de nieuwe burgemeester van Amsterdam word.
Onderschat niet de macht van de burgemeester. Zeker in de grote steden. Die is koning keizer admiraal op veiligheid en openbare orde. Als de burgemeester zegt dat een demonstratie niet uit elkaar gehaald moet worden met de ME gebeurt het niet om maar iets te noemen.

Maar verder, onderschat vooral niet de kracht van een goede burgemeester. Ook in het informele circuit kun je veel gedaan krijgen. Juist als burgemeester.
zie email 27 oktober
pi_197958508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:05 schreef raptorix het volgende:
Ik ben een dusdanige slechte schaatser dan wil je niet eens in de buurt van mij wilt zijn. Dan ben ik namelijk de veroorzaker van domino d-day on ice.
pi_197958511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Onderschat niet de macht van de burgemeester. Zeker in de grote steden. Die is koning keizer admiraal op veiligheid en openbare orde. Als de burgemeester zegt dat een demonstratie niet uit elkaar gehaald moet worden met de ME gebeurt het niet om maar iets te noemen.

Maar verder, onderschat vooral niet de kracht van een goede burgemeester. Ook in het informele circuit kun je veel gedaan krijgen. Juist als burgemeester.
Jawel, dat weet ik ook wel, net zoals er wel meer semi-politiek functies zijn, mijn zus is bijvoorbeeld griffier geweest, dat gaat wat verder dan een administratieve functie, je bent veel meer een soort van bemiddelaar tussen de partijen om de zaken praktisch te houden.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 03:11:59 #188
445514 DonDruiper
pi_197958513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:10 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik ben een dusdanige slechte schaatser dan wil je niet eens in de buurt van mij wilt zijn. Dan ben ik namelijk de veroorzaker van domino d-day on ice.
Beetje domino zoals in Texas?

twitter
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197958518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:10 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Jij mag achter de koek en zopie staan dan c_/
pi_197958552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat handen wassen zo goed helpt, zeker met zeep was je ook je bescherming weg, na toiletbezoek was ik wel mijn handen, maar na boodschappen doen niet.

Net zoals je tegenwoordig overal jodium op moet zou smeren, als ik vroeger een schaafwond opliep met voetbal dan smeerde ik hap zand erin om het bloeden te stelpen :D
Gewoon handen wassen na het toilet en voor het eten/koken is prima. Net zo als @DonDruiper al zegt in de supermarkt zit heel de wereld aan dat pompje en daarna ook aan de producten. Dus zegt ook genoeg.
pi_197958567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:11 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Beetje domino zoals in Texas?

[ twitter ]
Komt overeen met mijn schaats kwaliteiten.
pi_197958575
Wat ook zo een farce is, men verbied sporten, niet zozeer vanwege de sport maar om de reisbewegingen te voorkomen, maar men staat intussen wel toe dat de NS en het OV zondagsdiensten rijden omdat er minder reizigers zijn, gevolg: Men zit in net zulke drukke treinen als normaal :') :') :')
pi_197958598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:14 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Gewoon handen wassen na het toilet en voor het eten/koken is prima. Net zo als @:dondruiper al zegt in de supermarkt zit heel de wereld aan dat pompje en daarna ook aan de producten. Dus zegt ook genoeg.
Heel Nederland poetst z’n karretje, maar de handgreep van de koelkast denkt niemand aan. Onzin.
zie email 27 oktober
pi_197958605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ook zo een farce is, men verbied sporten, niet zozeer vanwege de sport maar om de reisbewegingen te voorkomen, maar men staat intussen wel toe dat de NS en het OV zondagsdiensten rijden omdat er minder reizigers zijn, gevolg: Men zit in net zulke drukke treinen als normaal :') :') :')
Ik vind dat totaalverbod op sport sowieso belachelijk. Ik snap dat als stootkuur, maar niet langdurig. Is typisch iets wat zowel fysiek als mentaal een belangrijke impact op de gezondheid heeft.
zie email 27 oktober
pi_197958607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:16 schreef raptorix het volgende:
Dat was in de eerste golf ook zo. Sterker nog de NS moet binnenkort zwaar afschalen voor altijd omdat men het OV te weinig gebruikt vanwege corona. Maar we moeten aan de natuur denken....
pi_197958611
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:19 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat was in de eerste golf ook zo. Sterker nog de NS moet binnenkort zwaar afschalen voor altijd omdat men het OV te weinig gebruikt vanwege corona. Maar we moeten aan de natuur denken....
Dat men na de Corona afschaalt is prima, zeker als er minder reizigers zijn, maar je wilt er nu voor zorgen dat mensen in de trein afstand kunnen houden.
pi_197958616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat men na de Corona afschaalt is prima, zeker als er minder reizigers zijn, maar je wilt er nu voor zorgen dat mensen in de trein afstand kunnen houden.
Na corona gaan mensen juist weer reizen. Het wordt nu juist ontmoedig. Ik kan niet wachten tot ik weer naar familie en vrienden kan gaan in het buitenland.
pi_197958618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Na corona gaan mensen juist weer reizen. Het wordt nu juist ontmoedig. Ik kan niet wachten tot ik weer naar familie en vrienden kan gaan in het buitenland.
Ik overweeg sterk om straks lekker een goedkoop appartement in Spanje te kopen en daar in de winters te gaan werken, of ik nu hier in Amsterdam zit of daar in het zonnetje maakt ook geen flikker uit.
pi_197958622
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik overweeg sterk om straks lekker een goedkoop appartement in Spanje te kopen en daar in de winters te gaan werken, of ik nu hier in Amsterdam zit of daar in het zonnetje maakt ook geen flikker uit.
Dat snap ik maar offtopic dan zou ik je Valencia aanraden zeker als je er in maart bent en van een groot volksfeest houdt.
pi_197958843
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 03:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Heel Nederland poetst z’n karretje, maar de handgreep van de koelkast denkt niemand aan. Onzin.
Als goed is heb je je handen ontsmet bij binnenkomst.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')