Ik ga verhuizen naar New York!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef DonDruiper het volgende:
En dan lees ik dat in New York vanaf 23 februari concertzalen en stadions weer open mogen.
Wacht maar, de Britse variant gaat daar korte metten mee maken...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:11 schreef popje het volgende:
https://www.dvhn.nl/extra(...)ropend-26498294.html
De trend is ingezet! Als we andere landen gaan volgen...
Was de azijn lekker?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wacht maar, de Britse variant gaat daar korte metten mee maken...
Word helemaal gek van al die bedelmurenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:11 schreef popje het volgende:
https://www.dvhn.nl/extra(...)ropend-26498294.html
De trend is ingezet! Als we andere landen gaan volgen...
Op een gegeven moment is 100% de Britse variant. Dat zou nu al het geval moeten zijn. Waar blijven die stijgingen dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Is het niet deze maand, dan in maart of april....of anders in november.
Sarcasme.. leer het te herkennen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef popje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is 100% de Britse variant. Dat zou nu al het geval moeten zijn. Waar blijven die stijgingen dan?
Idd. Er wordt al genoeg verdiend aan bannersquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Word helemaal gek van al die bedelmuren
In NYC hebben ze ook al 1 miljoen vaccinaties gezet intussen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef DonDruiper het volgende:
En dan lees ik dat in New York vanaf 23 februari concertzalen en stadions weer open mogen.
Stuk is sowieso de moeite van het lezen waard.quote:Ze komen met een oproep: de coronamaatregelen moeten meer gericht zijn op de maatschappelijke gevolgen van de pandemie. De komende weken en maanden moet het kabinet "verantwoorde risico's" durven nemen. "En als er nieuwe vrijheid ontstaat dan moeten jongeren vooraan staan." https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
@chratnox dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
Waar is mij goede vriend @:chratnox ? Kijk nou wat Halsema zegt:
[..]
Stuk is sowieso de moeite van het lezen waard.
Spijker, kop.quote:'Levensstijl van jongeren nu verboden'
De overheid beschouwt jongeren als wandelende coronarisico's, zien de zeven ondertekenaars. "De levensstijl die bij jong zijn hoort - uitgaan, nieuwe en vreemde mensen ontmoeten, dicht op elkaar zitten, bij elkaar slapen - staat namelijk bovenaan de lijst van verboden coronagedrag."
"Geestelijke en mentale ongezondheid, en onvoldoende bewegen krijgen dan een te klein soortelijk gewicht. Wij vinden dat niet langer verantwoord."
Tsja, dat is hier al zo vaak geopperd, maar dat wordt altijd gepareerd met nog "even" volhouden, solidariteit, leeftijdsdiscriminatie en dat je in de hongerwinter bloembollen moest eten wat pas echt afzien was in tegenstelling tot dat gezeik van jongeren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
Waar is mij goede vriend @:chratnox ? Kijk nou wat Halsema zegt:
[..]
Stuk is sowieso de moeite van het lezen waard.
Daarom hoop ik ook 30, is ook mijn levensstijlquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
@:chratnox dus.
[..]
Spijker, kop.
Dit zijn niet de minsten die dit zeggen. Goed dat de boel in beweging komt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Tsja, dat is hier al zo vaak geopperd, maar dat wordt altijd gepareerd met nog "even" volhouden, solidariteit, leeftijdsdiscriminatie en dat je in de hongerwinter bloembollen moest eten wat pas echt afzien was in tegenstelling tot dat gezeik van jongeren.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef popje het volgende:
Ze heeft het over sporten ook voor oudere jongeren weer mogelijk maken!
Gewoon voor iedereenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat wanneer we het over jongeren hebben we de leeftijdsgrens opschuiven naar 32 jaar.
Avondklok eraf en sporten! Dat zou van mij een blij mens maken!quote:
Zou fantastisch zijn als dat zou gebeuren, maar de angst regeert, in ieder geval tot de verkiezingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit zijn niet de minsten die dit zeggen. Goed dat de boel in beweging komt.
Gewoon iedereen tot 50. Of 45quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat wanneer we het over jongeren hebben we de leeftijdsgrens opschuiven naar 32 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |