of je stelt je wat minder aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen al die onzin posts hier?
Nouja begint best irritant te worden dan over en weer gezeik tussen een aantal usersquote:
iemand maakt een inside joke (? ofzo) naar een anderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja begint best irritant te worden dan over en weer gezeik tussen een aantal users
TA guru'squote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Herbert wel fijn, luister ook Space cowboys, word eerder een beetje gek van Madelon, die roept echt maar wat met haar lineaaltjes tactiek.
deze persoon heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Jed1Gam het volgende:
"Please don't spend your bitcoin on an Uber. This is just some slick bullshit to separate you from your bitcoin. Let Uber convert their balance sheet like the other big kids. I'll pay for an uber in Doge or better yet....fiat. You want my BITCOIN? Fuck you."
Bitvavo is wel een fijnequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Wat ik trouwens wel lastig/jammer vind: er is momenteel geen potje om goed in te stappen. Dus voor nu gooi ik er wat tientjeswerk in, wat natuurlijk geen zoden aan de dijk zet maar iets is beter dan niets. Wat is het favo platform hier dat mensen gebruiken? Ik ben ingestapt via Blox wat voor nu prima lijkt, maar wel een 1% fee heeft die me aan de hoge kant lijkt te zijn.
bitcoin hoardersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze persoon heeft er verstand van
die verkoopt lekker haar cursusjesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TA guru's
En een tweetje van Elon doet +15% (lol)
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef Scorpie het volgende:
En een derde denkt dat blockchain de oplossing is voor supply chain management
Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdamquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
De ene shitcoin maxi krijgt een strakke plasser dat je soon™ je koffie met btc kan betalen!!!111!111
De ander propageert dat iemand die niet voor zijn uberritje met btc wil betalen verstandig is.
Heerlijk dit.
SaToShI's ViSiOn.
Decentralised Ledgers zijn niet geheel nieuw natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdam
All in
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
BTC als betaalmiddel is een achterhaalt idee en onzin.
Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.
Wel mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.
https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is
mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.
Wel mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |