Dan heb ik allang verkochtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wanneer je in de situatie zit dat je 20% van de tokens hebt. Wie moet dan voor liquiditeit gaan zorgen?
De sellpressure zit dan iig wel snorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wanneer je in de situatie zit dat je 20% van de tokens hebt. Wie moet dan voor liquiditeit gaan zorgen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, lekker welkom met meteen dit geneuzel in de marge. Ik weet dat bitcoin de origin story is en de rest alts. Toch bedankt.
Hulde.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, lekker welkom met meteen dit geneuzel in de marge. Ik weet dat bitcoin de origin story is en de rest alts. Toch bedankt.
Nou bitcoin is de eerste echte crypto op een blockchain, het concept bestond al langerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, als je iemand welkom heet, en in de eerste zin al een opmerking maakt over door te zeggen dat meeste elementaire cryptocurrency geen crypto is, tjah dat is bijzonder jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Hulde.
Zelfs de nieuwkomers vinden atypisch een debiel. Je verwacht het niet
Dinoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, als je iemand welkom heet, en in de eerste zin al een opmerking maakt over door te zeggen dat meeste elementaire cryptocurrency geen crypto is, tjah dat is bijzonder ja
Cool. Uit welk boek/blad komt dit? Ik wist niet dat Digicash zijn geboorte in NL had. Woonde Chaum toen in NL?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou bitcoin is de eerste echte crypto op een blockchain, het concept bestond al langer
Sterker nog, het is in Nederland uitgevonden
[ afbeelding ]
Ik vond hem in een Tweet bij Rijkswaterstaat, Chaum heeft in Amsterdam gewerkt, en daar is ook het experiment uit voortgekomen, hij heeft er destijds ook 1 en ander over vertelt in de cryptocast op BNR.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cool. Uit welk boek/blad komt dit? Ik wist niet dat Digicash zijn geboorte in NL had. Woonde Chaum toen in NL?
Hieronder een mooi plaatste over de prehistorie van Bitcoin uit de hoek van de cypherpunks. Bitgold was eigenlijk de echte voorloper van Bitcoin en was het ware al PoW.
[ afbeelding ]
cryptocurrency =/= cryptoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, als je iemand welkom heet, en in de eerste zin al een opmerking maakt over door te zeggen dat meeste elementaire cryptocurrency geen crypto is, tjah dat is bijzonder ja
Ik weet niet hoe lang je al mee loopt, maar ik heb dit begrip nog nooit horen gebruiken, dit noem je doorgaans gewoon shitcoins.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
cryptocurrency =/= crypto
crypto =/= bitcoin
crypto is een affinity scam voor alts om mee te liften op het succes en het verhaal van bitcoin
je hebt bitcoin en die andere categorie, crypto
als ik shitcoins zeg dan worden mensen verdrietig en krijg ik weer een banquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al mee loopt, maar ik heb dit begrip nog nooit horen gebruiken, dit noem je doorgaans gewoon shitcoins.
Je doet ook niet meer dan BTC shillen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
cryptocurrency =/= crypto
crypto =/= bitcoin
crypto is een affinity scam voor alts om mee te liften op het succes en het verhaal van bitcoin, coinmarketcap heeft dat geperfectioneerd door te doen alsof alles in hun lijstje even relevant is
je hebt bitcoin en die andere categorie, crypto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altcoins is inderdaad de generieke term waar shitcoins onder kunnen vallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als ik shitcoins zeg dan worden mensen verdrietig en krijg ik weer een ban
daarom alts/crypto
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je doet ook niet meer dan BTC shillen.![]()
Ik heb nog tip om veel dikere winsten te maken, een echt BTC killer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van mij hoef je bitcoin niet te kopen hoor
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als ik shitcoins zeg dan worden mensen verdrietig en krijg ik weer een ban
daarom alts/crypto
Thanks!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:49 schreef raptorix het volgende:
@:dimmak https://docplayer.nl/4682(...)rsiteit-utrecht.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |