Dat zijn flinke groene kaarsenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nog steeds maar een $1,8M marketcap.
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren nog zitten kruizen tussen twee kittes. Maar eigelijk geen reet.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
dit is geen advies, doe je eigen onderzoek, resultaten uit het verleden zijn soms een Nattekat voor de toekomst
VNLA heeft mijn portefeuille vandaag over een magische grens (in USD) heen geholpenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, lekker, en ook daar is MC nog steeds laag van.
vaporware waar je mee kunt speculerenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat is VNLA en waarom zit ik er niet in
Omdat je alleen al $40 aan gas fees betaalt voor een buy order op Uniswap.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
Lol alsof je naar het grenswisselkantoor gaat om je Zwitserse Franken om te wisselen naar guldens.quote:Op zondag 14 februari 2021 02:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Omdat je alleen al $40 aan gas fees betaalt voor een buy order op Uniswap.
VNLA is een grote gok, letterlijk. Het plan is om dmv betting dApps vraag te genereren. De opbrengsten van alle bets gaan naar staking. Van iedere transactie wordt 5% geburned. Het is nu een extreem volatiele token, VNLA kan morgen 200% up gaan of 90% naar beneden. Daarom geef ik geen advies.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince ben jij Bondly VIP?
Ben benieuwd of de 4 andere grote namen naast Logan al bekend zijn daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bocaj van de foks vindt dat de rijkste man op aarde zijn mond moet houdenquote:Op zondag 14 februari 2021 09:00 schreef Bocaj het volgende:
Is er al eens een discussie gevoerd of Elon nu wel of niet de markt heeft verstoord?
Overal waar hij geld in stopt en erover twittert breekt de hel los... Hij zou eigenlijk zijn mond moeten houden!
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bocaj van de foks vindt dat de rijkste man op aarde zijn mond moet houden
Uh, oke
*echt bitcoinquote:Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
De yearly candles van Bitcoin zijn echt goud.
Ik zou het heel tof vinden als Chamath Palihapitiya bij 1 van de namen hoort.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince ben jij Bondly VIP?
Ben benieuwd of de 4 andere grote namen naast Logan al bekend zijn daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |