SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succesquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie TT. Ik heb om 2 uur mijn eerste sollicitatiegesprek dus ik ga even voorbereiden nu
Succesquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie TT. Ik heb om 2 uur mijn eerste sollicitatiegesprek dus ik ga even voorbereiden nu
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast niet alleen door 1 gratis broodquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier echt een als klein kind te janken achter mijn laptop, van geluk.
het ziet er inderdaad prima uit. Helaas kan ik er niet van gaan genietenquote:
awhquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier echt een als klein kind te janken achter mijn laptop, van geluk.
Nee omdat de baas net echt onwijs lief was voor me en ik voor het eerst in mijn leven het gevoel heb dat ik het goed doe (met werken).quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast niet alleen door 1 gratis brood
en wat doen ze met die kut die je werk probeert af te pakken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee omdat de baas net echt onwijs lief was voor me en ik voor het eerst in mijn leven het gevoel heb dat ik het goed doe (met werken).
Niks, ze mag dat blijven doen en hij heeft het uitgelegd en ik ga meer dingen oppakken die ik nu nog niet deed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat doen ze met die kut die je werk probeert af te pakken?
hier ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou er is vandaag er niks van werk terecht gekomen..
Ik word ook een keer gelokt... man man manquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende: Ik wil niet eens weten waar dit over gaat. Maar @:Anneloos lokken is altijd een goed idee.
Mag je haar dan ook terecht wijzen op zaken die ze fout doet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks, ze mag dat blijven doen en hij heeft het uitgelegd en ik ga meer dingen oppakken die ik nu nog niet deed.Kreeg net ook te horen dat zij wekenlang niet welkom is geweest door haar gedrag tegen mij voor de kerst toen, dat vind ik ook wel fijn om te horen. Hij was echt niet blij toen met haar maar dat hoor ik nu pas.
Ik moet wel controleren of ze het goed doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |