SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succesquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie TT. Ik heb om 2 uur mijn eerste sollicitatiegesprek dus ik ga even voorbereiden nu
Succesquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie TT. Ik heb om 2 uur mijn eerste sollicitatiegesprek dus ik ga even voorbereiden nu
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast niet alleen door 1 gratis broodquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier echt een als klein kind te janken achter mijn laptop, van geluk.
het ziet er inderdaad prima uit. Helaas kan ik er niet van gaan genietenquote:
awhquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier echt een als klein kind te janken achter mijn laptop, van geluk.
Nee omdat de baas net echt onwijs lief was voor me en ik voor het eerst in mijn leven het gevoel heb dat ik het goed doe (met werken).quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast niet alleen door 1 gratis brood
en wat doen ze met die kut die je werk probeert af te pakken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee omdat de baas net echt onwijs lief was voor me en ik voor het eerst in mijn leven het gevoel heb dat ik het goed doe (met werken).
Niks, ze mag dat blijven doen en hij heeft het uitgelegd en ik ga meer dingen oppakken die ik nu nog niet deed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat doen ze met die kut die je werk probeert af te pakken?
hier ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou er is vandaag er niks van werk terecht gekomen..
Ik word ook een keer gelokt... man man manquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende: Ik wil niet eens weten waar dit over gaat. Maar @:Anneloos lokken is altijd een goed idee.
Mag je haar dan ook terecht wijzen op zaken die ze fout doet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks, ze mag dat blijven doen en hij heeft het uitgelegd en ik ga meer dingen oppakken die ik nu nog niet deed.Kreeg net ook te horen dat zij wekenlang niet welkom is geweest door haar gedrag tegen mij voor de kerst toen, dat vind ik ook wel fijn om te horen. Hij was echt niet blij toen met haar maar dat hoor ik nu pas.
Ik moet wel controleren of ze het goed doet.
Hoiquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik word ook een keer gelokt... man man man
mag je ook wel zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben misschien zelfs klein beetje trots op mezelf.![]()
Hij zei van wel maar ik heb al gezegd laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je haar dan ook terecht wijzen op zaken die ze fout doet?
Annie!! Lekker ding! alles goed met u?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik word ook een keer gelokt... man man man
gewoon wel doen, leidinggevende ervaring opdoen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei van wel maar ik heb al gezegd laten we dat maar niet doen.
Misschien de 1e keer even hulp vragen hoe je dat het beste kan doen, maar wel gewoon doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei van wel maar ik heb al gezegd laten we dat maar niet doen.
Ik heb geen zin om met haar te praten tbh. Ze is er 1 dag niet in de week dus dan controleer ik wel of het schoon is daar en zo niet klaag ik wel bij de baas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien de 1e keer even hulp vragen hoe je dat het beste kan doen, maar wel gewoon doen
Klinkt volwassen...quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met haar te praten tbh. Ze is er 1 dag niet in de week dus dan controleer ik wel of het schoon is daar en zo niet klaag ik wel bij de baas.
Succes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry maar zij zit daar omdat ze niet met mensen kan omgaan (ja is mij net verteld) en ik kan dat er echt niet bij hebben hoor.quote:
Nieuwe UIquote:
Confrontatie juist aangaan om zelf te groeien en durf je niet dan jank je maar een keer terecht en dan doe je het alsnog.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met haar te praten tbh. Ze is er 1 dag niet in de week dus dan controleer ik wel of het schoon is daar en zo niet klaag ik wel bij de baas.
quote:Je Adobe-account blijkt frauduleus te zijn en is opgeheven.
Als Adobe frauduleuze software detecteert, wordt deze onmiddellijk gedeactiveerd en krijgen de gebruikers van de niet-legitieme software bericht. Zelfs software die je al jarenlang hebt gebruikt, kan later niet-legitiem blijken te zijn.
Ja ik moet misschien ook maar de meest volwassene zijn van ons 2.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Confrontatie juist aangaan om zelf te groeien en durf je niet dan jank je maar een keer terecht en dan doe je het alsnog.
Dit klinkt als een goed recept voor oorlog..quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar met deze kennis kun je er toch juist boven staan en het voor jezelf als groei moment gebruiken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry maar zij zit daar omdat ze niet met mensen kan omgaan (ja is mij net verteld) en ik kan dat er echt niet bij hebben hoor.Ze deed voor de kerst zo raar tegen mij en vandaag kreeg ik ook weer een arrogante blik toen ik wat sneeuw van de vloer in de kantine ging weghalen.
Tot nu toe staat het bedrijf achter mij dus ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed recept voor oorlog..
Ja toch, deze ligt al op de rug, even overheen stappen en klaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet misschien ook maar de meest volwassene zijn van ons 2.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar met deze kennis kun je er toch juist boven staan en het voor jezelf als groei moment gebruiken?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet misschien ook maar de meest volwassene zijn van ons 2.
quote:
En zij geven aan dat je haar er op aan mag spreken. Dus ik zou de kans zeker aangrijpen. En als je het spannend vind is er niks mis mee om hulp te vragen de 1e keer. Doe ik ook regelmatig als ik stomme mailtjes naar klanten moet sturen. De toon moet wel goed zijn en dat vind ik soms lastigquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe staat het bedrijf achter mij dus ik maak me niet druk.
Had zo'n 1 jaar license via zo'n twijfelachtige maar net niet te twijfelachtige site gekocht een half jaar geledenquote:
dat kan, maar achter iemands rug om bij de baas klagen wordt meestal niet echt op prijs gesteld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe staat het bedrijf achter mij dus ik maak me niet druk.
Als je dat kan aantonen zou je contact met ze kunnen zoeken wat de mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had zo'n 1 jaar license via zo'n twijfelachtige maar net niet te twijfelachtige site gekocht een half jaar geleden
Beter inderdaad meteen aangeven, als ze niet met kritiek om kunnen gaan, is de stap naar de hogere laag snel genoeg gemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar achter iemands rug om bij de baas klagen wordt meestal niet echt op prijs gesteld.
Die ruzies heb ik hier al vaak genoeg gezien en gehoord
Ik wil me gewoon niet uit de tent laten lokken door haar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
En zij geven aan dat je haar er op aan mag spreken. Dus ik zou de kans zeker aangrijpen. En als je het spannend vind is er niks mis mee om hulp te vragen de 1e keer. Doe ik ook regelmatig als ik stomme mailtjes naar klanten moet sturen. De toon moet wel goed zijn en dat vind ik soms lastig
Nou ja zijn natuurlijk wel een beetje twijfelachtige licenties, volgens mij was het een onderwijslicentiequote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dat kan aantonen zou je contact met ze kunnen zoeken wat de mogelijkheden zijn
Check, niets mis met wat feedback/hulp vragen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
En zij geven aan dat je haar er op aan mag spreken. Dus ik zou de kans zeker aangrijpen. En als je het spannend vind is er niks mis mee om hulp te vragen de 1e keer. Doe ik ook regelmatig als ik stomme mailtjes naar klanten moet sturen. De toon moet wel goed zijn en dat vind ik soms lastig
Dan zeker hulp vragen en gewoon doen. Je krijgt echt meer drama door het via je leidinggevende te spelen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon niet uit de tent laten lokken door haar.Dat is het ook. Het gaat juist zo goed met mij en heb geen zin in drama door haar.
Zie het als goede oefening tot je geduld bewaren/het van je af laten glijden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon niet uit de tent laten lokken door haar.Dat is het ook. Het gaat juist zo goed met mij en heb geen zin in drama door haar.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie het als goede oefening tot je geduld bewaren/het van je af laten glijden.
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zeker hulp vragen en gewoon doen. Je krijgt echt meer drama door het via je leidinggevende te spelen.
wat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Lol, bel net de bank en begin in het Engels, zegt die man in accentloos Engels: Sorry I'm not allowed to speak in English, I will connect you with a colleague.
Ok..
Had net de Nissan opgehaald bij de werkplaatsquote:
Ze zullen wel een taaltest certificaat ofzo moeten hebben om advies te geven in een bepaalde taalquote:
not allowed zelfs. toe maar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Lol, bel net de bank en begin in het Engels, zegt die man in accentloos Engels: Sorry I'm not allowed to speak in English, I will connect you with a colleague.
Ok..
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zullen wel een taaltest certificaat ofzo moeten hebben om advies te geven in een bepaalde taal
handig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zullen wel een taaltest certificaat ofzo moeten hebben om advies te geven in een bepaalde taal
Nou ja mijn vraag niet, maar er bellen ook mensen en bedrijven die miljoenen op de rekening hebben staan dus dat is weer een ander verhaal denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig.
Zullen waarschijnlijk belangrijkere bankzaken zijn dan bij S&S
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik zowel bij ABN als bij Rabo een vast contactpersoon hebquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die grote banken.. elke keer een ander figuur aan de telefoon en dan WEER het probleem uitleggen en WEER een ander antwoord krijgen.. ga nu naar een kleine bank met twee medewerkers op het lokale kantoor die ik direct kan bellen
Banken bellen is hier in Nederland ook een drama. althans bij de rabobank heb ik gemerkt dat bellen totaal geen nut heeft, behalve als je van iemand een rechtstreeks 06 nummer hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die grote banken.. elke keer een ander figuur aan de telefoon en dan WEER het probleem uitleggen en WEER een ander antwoord krijgen.. ga nu naar een kleine bank met twee medewerkers op het lokale kantoor die ik direct kan bellen
dat is totaal niet mijn ervaring met Raboquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Banken bellen is hier in Nederland ook een drama. althans bij de rabobank heb ik gemerkt dat bellen totaal geen nut heeft, behalve als je van iemand een rechtstreeks 06 nummer hebt
Ja ik heb die ook maar ben de contactgegevens kwijt, dus ik bel nu om te vragen of ik die contactgegevens kan hebben maar nu hang ik weer een kwartier in de wacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik zowel bij ABN als bij Rabo een vast contactpersoon hebDie bel/mail ik en die regelt het (of laat het regelen)/zoekt het uit.
nee, als je een vast contactpersoon hebt dan is het goed, maar naar een algemeen nummer bellen heeft geen zinquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is totaal niet mijn ervaring met Rabo
oh prettigquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb die ook maar ben de contactgegevens kwijt, dus ik bel nu om te vragen of ik die contactgegevens kan hebben maar nu hang ik weer een kwartier in de wacht.
ook daar geen problemen mee tbh maar goed heb dat nummer misschien 2-3x gebeld en toen gelijk een vast contactpersoon gekregen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als je een vast contactpersoon hebt dan is het goed, maar naar een algemeen nummer bellen heeft geen zin
Morgen even al m'n rekeningen daar opheffen.. man man man wat een zooi dat Credit Suisse. Stelletje incompetente customer service medewerkersquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh prettig
dat zijn een van de weinige dingen die ik met pen en papier op schrijf
Bedankt voor de updatequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
3de gerrie van de dag. Maar nog steeds is mn maag van streek
Ik weet dat dit allemaal nauwlettend in de gaten wordt gehouden in foquevillequote:
Inderdaad, we houden een dagelijkse gerrielijst bij. Misschien moet @FranticDJ die maar tegelijk met de dagelijkse postaantallen posten voor het nageslacht..quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat dit allemaal nauwlettend in de gaten wordt gehouden in foqueville
eind van de week wordt balans op gemaakt: Kwiwi, volgens onze records heb je woensdag en donderdag geen gerrie geproduceerd, we willen graag dat je je eetpatroon aanpast.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, we houden een dagelijkse gerrielijst bij. Misschien moet @:FranticDJ die maar tegelijk met de dagelijkse postaantallen posten voor het nageslacht..
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eind van de week wordt balans op gemaakt: Kwiwi, volgens onze records heb je woensdag en donder geen gerrie geproduceerd, we willen graag dat je je eetpatroon aanpast.
Ik vind dit wel altijd een beetje domme berichtgeving.quote:
Mwah, Hart van Nederlandhet Noorden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel altijd een beetje domme berichtgeving.
"hij was er ontzettend van afhankelijk"
"welk onmens doet zoiets"
Ja ik ook - maar feit blijft dat iemand z'n fiets onder z'n neus vandaan gestolen is blijkbaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel altijd een beetje domme berichtgeving.
"hij was er ontzettend van afhankelijk"
"welk onmens doet zoiets"
dat welquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook - maar feit blijft dat iemand z'n fiets onder z'n neus vandaan gestolen is blijkbaar
Sylvana regelt dit wel evenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat een gulle gever Kris een nieuwe fiets geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |