Die bovenste he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef Domme_Gans het volgende:
@:Naardegallemiezen ben jij dat op de cover?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:11 schreef Domme_Gans het volgende:
@:Naardegallemiezen ben jij dat op de cover?
Als je de helft neemt dan jaquote:
Slim, zo zijn ze dubbel zeker van klanten in de toekomst.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
Uitvaartbedrijven spinnen hier garen bij. Die lachen zich dood bij het zien van die dikkerds.
Grotere kisten ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
Uitvaartbedrijven spinnen hier garen bij. Die lachen zich dood bij het zien van die dikkerds.
Nee hou niet van fatshaming.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:00 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme , ik ben het zowaar een keer eens met @:Mikeytt
[ afbeelding ]
Even een screenshot maken voor het nageslacht
@:fugue kan je dit topic archiveren , alvast bedankt
Jep, daar passen mensen in tot 350 kilo! En de dubbelgraven hé?quote:
Ik vind fatshaming iets zoals 'hihi kijk daar een dikkerdje waggelen'. De wetenschappelijk bewezen gezondheidsrisico's van overgewicht mogen best benoemd worden en er mag best geageerd worden tegen de onbewezen claims dat het gezond is. Maar goed we leven in een tijd dat de grens van wat normaal is tot het uiterste gerekt moet kunnen worden zodat iedereen zich maar normaal kan blijven noemen.quote:
Zoiets als dit dusquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vind fatshaming iets zoals 'hihi kijk daar een dikkerdje waggelen'. De wetenschappelijk bewezen gezondheidsrisico's van overgewicht mogen best benoemd worden en er mag best geageerd worden tegen de onbewezen claims dat het gezond is. Maar goed we leven in een tijd dat de grens van wat normaal is tot het uiterste gerekt moet kunnen worden zodat iedereen zich maar normaal kan blijven noemen.
?quote:Die 2de chick moest een kwartier bijkomen toen ze 3 seconden op 1 been stond voor de photoshoot.
Ik ga er van uit dat mikeytt zelf het heeft geprobeerd om die pose te maken en vanuit die ervaring een inschatting heeft gemaakt. Misschien had hij beter kunnen googlen en kunnen zien dat deze dame dit kennelijk dagelijks doet.quote:
Zo had ik er nog niet over nagedacht dit klinkt wel aannemelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat mikeytt zelf het heeft geprobeerd om die pose te maken en vanuit die ervaring een inschatting heeft gemaakt. Misschien had hij beter kunnen googlen en kunnen zien dat deze dame dit kennelijk dagelijks doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |