Sinds wanneer is Matt een nerd?quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Big Brother doet aan positieve discriminatie.
Jill: Domme blondje
Thomas: De dikkerd
Jerrel: De verwijfde
Matt: De nerd
Big Brother gaat deze personen positief gaan belichten om een 'mooier' beeld te vormen. Big Brother doet dus aan framing.
Positieve discriminatie!
Naomi is heel goed in de onschuldige spelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:22 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Pat en Naomi beginnen op Els en Nathalie te lijken. Zo vaak zitten ze in de hot tub.
Ja dag, bescherm hem maar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
meesten hier hadden het dus fout over Jerrel
en ook als je tegen pestkoppen bent, alsjeblieft kijk dan goed, Michel en Nick dat zijn pestkoppen, die Michel vooral is bij mij naar laatste plaats gedaald, gatver wat een drilsergeant is dat en ook beetje homofobisch vond ik hoe hij Jerrel ''prinses'' noemde
Jerrel vond ik wel lief hoe hij Jill weer aan het lachen wilde maken, en Jill moet ook niet over zich heen laten lopen, het zijn haar regels, die anderen hebben geen recht om te klagen maar gewoon regels op te volgen
Patjeomg geheugenverlies much en ook Naomi zo schijnheilig van niks weten
Naomi die vind Patje zo leuk maar wel hem nomineren om haar maatje Nick te beschermen LOL de loyaliteit in dat groepje is ver te zoeken
Jerrel/Zoey/Jill en ik hoop dat Thomas er vanavond in blijft want die is ook niet gek denk ik, en totaal geen volgeling van Michel/Nick en onderdanen
Matt vind ik te veel willen doen te veel zichzelf willen bewijzen, kan hij ook niks aandoen gezien familiesituatie en alles
Jerrel heeft ook gelijk over Liese en Julie, hun stemmen zijn best wel belangrijk, en lijkt mij nou ook niet dat Michel, Nick veel om hun geven als het op het spel aankomt, zoals Nick al zei ik wil hier in finaleweek niet alles gaan doen
Niet om lullig te doen. Maar je klinkt wel als iemand die Jerrel een voorkeursbehandeling geeft op basis van zijn seksuele voorkeur / of trekjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
meesten hier hadden het dus fout over Jerrel
en ook als je tegen pestkoppen bent, alsjeblieft kijk dan goed, Michel en Nick dat zijn pestkoppen, die Michel vooral is bij mij naar laatste plaats gedaald, gatver wat een drilsergeant is dat en ook beetje homofobisch vond ik hoe hij Jerrel ''prinses'' noemde
Jerrel vond ik wel lief hoe hij Jill weer aan het lachen wilde maken, en Jill moet ook niet over zich heen laten lopen, het zijn haar regels, die anderen hebben geen recht om te klagen maar gewoon regels op te volgen
Patjeomg geheugenverlies much en ook Naomi zo schijnheilig van niks weten
Naomi die vind Patje zo leuk maar wel hem nomineren om haar maatje Nick te beschermen LOL de loyaliteit in dat groepje is ver te zoeken
Jerrel/Zoey/Jill en ik hoop dat Thomas er vanavond in blijft want die is ook niet gek denk ik, en totaal geen volgeling van Michel/Nick en onderdanen
Matt vind ik te veel willen doen te veel zichzelf willen bewijzen, kan hij ook niks aandoen gezien familiesituatie en alles
Jerrel heeft ook gelijk over Liese en Julie, hun stemmen zijn best wel belangrijk, en lijkt mij nou ook niet dat Michel, Nick veel om hun geven als het op het spel aankomt, zoals Nick al zei ik wil hier in finaleweek niet alles gaan doen
dat doe ik niet, oké Jerrel is niet perfect, maar niemand is perfect om heel eerlijk te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen. Maar je klinkt wel als iemand die Jerrel een voorkeursbehandeling geeft op basis van zijn seksuele voorkeur / of trekjes.
Ik begrijp in elk geval wel waar zijn gedrag vandaan komt met het pesten enzo.
Maar veel dingen die hij doet vind ik not done.
En dat wat Patrick gezegd heeft, zou hij eerst zelf met Patrick moeten overleggen voor hij het ging vertellen tegen Jill.
Al is dat achteraf gelul natuurlijk en ik snap wel dat niet iedereen hier meteen op komt.
Volgens mij waren het ook de Belgen (geinitieerd door Liese, de omgebouwde stoker) die in de woonkamer het erover hadden dat ze in de minderheid waren na het vertrek van Ziko en minus Thomas die bij de Nederlanders in de keuken zat. Zo is het bondje bij de Belgen ontstaan, uit achterdocht en niet bij de Nederlanders.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:20 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt tijd dat K4, Nick en semi-Belg Michel er uit gestemd worden. Finale met Thomas, Jill en een nieuwe bewoner aub (geen Matt of Mike). Ik wilde eigenlijk Jerrel ook zsm weg, maar bij nader inzien is het interessant om te zien hoe hij de komende 4 weken de hoofden van de medebewoners helemaal gek maakt.
Dat schijnheilige gedoe over bondjes. Het was vanaf aflevering 1 al de Nederlanders (en Thomas) tegen de Belgen en vice versa. Nu zitten die halfbakken Belgen al weken lang te emmeren over het ‘Hollandse’ bondje... Tribalism doing its work. Het werkt ook niet. Belgen en Nederlanders bij elkaar zetten.
Het is Michel die na een opmerking van Jerrel direct zijn kans schoon zag en iedereen begon op te zetten tegen Jerrel. Hij is heel gecalculeerd bezig. Michel zoekt bewust targets om zo weer een week langer veilig te zijn, Het begon al met het verdraaien van het feit dat Jerrel hem een rat zou hebben genoemd. Dat was niet waar. Jerrel vergeleek hem met Geronimo Stilton (ik vatte de vergelijking ook niet helemaal, maar enfin) en dat werd direct verdraaid naar "hij zei dat ik een rat ben". En chapeau voor moraalridder Michel, want hij heeft Jerrel nu inderdaad goed uit zijn tent gelokt waardoor hij nu als de stoorzender wordt gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:27 schreef Poefbank het volgende:
Zo dan. Wat is die jerrol een valse nicht. Een vieze stoker is het, die graag de aandacht naar zich toe wil trekken. Het levert uiteindelijk wel weer een beetje teevee op. Goed dat ie nog een weekje mag blijven, maar ik hoop wel dat ie over een opstapje struikelt.
Hij zei rattekop. Ik zie trouwens misjel niet telkens een target zoeken. Jerrol een gevaarlijke omdat hij heel bewust aan het stoken is. Zelfs nog in de slachtofferrol kruipen zodat mensen nog medelijden met hem hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef bodemeijer het volgende:
[..]
Het is Michel die na een opmerking van Jerrel direct zijn kans schoon zag en iedereen begon op te zetten tegen Jerrel. Hij is heel gecalculeerd bezig. Michel zoekt bewust targets om zo weer een week langer veilig te zijn, Het begon al met het verdraaien van het feit dat Jerrel hem een rat zou hebben genoemd. Dat was niet waar. Jerrel vergeleek hem met Geronimo Stilton (ik vatte de vergelijking ook niet helemaal, maar enfin) en dat werd direct verdraaid naar "hij zei dat ik een rat ben". En chapeau voor moraalridder Michel, want hij heeft Jerrel nu inderdaad goed uit zijn tent gelokt waardoor hij nu als de stoorzender wordt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |